Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

Mercietjes, voorlopig gaat het goed. Ik panikeer nog niet afgaande uit vorige veiling. Daar stond het resultaat 1 dag (bijna 1u) voor afloop op 8000 euro en kwam er nog 4900 euro bij. 

Valt wel op dat sommige stukken toch al een zeer mooie prijs staan, en sommige toch nog heel laag. Elke dag komen er wel biedingen bij, de ene dag meer dan de andere. Maar het blijft gaan. Net even wat reclame op een groot Frans forum gemaakt. 

Ik kijk uit naar het einde, geen idee waar we gaan eindigen deze keer 😁

 

Link naar reactie
7 uren geleden, Hollywood zei:

Mercietjes, voorlopig gaat het goed. Ik panikeer nog niet afgaande uit vorige veiling. Daar stond het resultaat 1 dag (bijna 1u) voor afloop op 8000 euro en kwam er nog 4900 euro bij. 

Valt wel op dat sommige stukken toch al een zeer mooie prijs staan, en sommige toch nog heel laag. Elke dag komen er wel biedingen bij, de ene dag meer dan de andere. Maar het blijft gaan. Net even wat reclame op een groot Frans forum gemaakt. 

Ik kijk uit naar het einde, geen idee waar we gaan eindigen deze keer 😁

 

eventueel hier ook iets posten

https://www.cgccomics.com/boards/forum/45-original-comic-art-marketplace/

Link naar reactie
Op 28/11/2019 om 10:48, Hollywood zei:

Super, als er nog mensen zijn die weet hebben van een druk bezocht forum, shoot.

Ik heb voorlopig bdgeste al, en deze door fenip voorgesteld. 

Het is belangrijk dat ik de juiste mensen voor de juiste kavels kan contacteren. Een Romita,Robertson zullen sneller hun prijs halen in Amerika dan in Europa vermoed ik. 

 

 

Het helpt ook dat sommige auteurs op hun sociale media ernaar verwijzen.  Zoals Reynes. 

Link naar reactie

Tegen alle verwachtingen in 2 gewonnen (wat eigenlijk niet de bedoeling was 🥳) binnen mijn vooropgestelde budget. Ik ben de knepen van het vak “bieden” dus aan het leren...
Ik heb het zitten volgen tot op het einde, best wel spannend. Dat gedoe met een minuut extra na laatste bod is wel straf (wist ik niet dat dat zo in elkaar stak).

Bizar eigenlijk hoe in een paar minuten een prijs nog zo omhoog gaat (Vampirella ging op 1 minuut op het einde van 400 naar 550€).

Sommige tekeningen aangename verrassing voor de tekenaars denk ik qua prijs (bv. enkele forummers: Berte, Yncke, ...).
Proficiat Hollywood met het mooie eindresultaat!

 


 

 

D4053F82-C420-47EB-AB8F-183768BA6115.jpeg

BA80542C-F91A-4676-BDDB-B1DEE4127E69.jpeg

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

@SPeeDy, goedhartige smeerlap! ;) (proficiat) Er waren twee tekeningen die mijn oogjes deden glinsteren en die ik met veel plezier zou inkaderen en aan mijn (lege) wall of fame zou hangen.  Samson (bovenal) door Swerts en Roboduck.  Helaas.  Nouja, "helaas".  Ik ben zeer blij met de bijzonder mooie opbrengst.  Mooi dat te zien.  Chapeau aan de organisator(s), betrokken tekenaars en uiteraard ook aan de bieders.  Die leggen toch maar een aardig bedrag neer.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Sorry... Maar het is de schuld van degene die met Dagobert Duck aan de haal is gegaan. Als ik die had gehad was ik van Roboduck afgebleven. Tja, da’s het spel hé... Stuur me volgend jaar een PM dan blijf ik eraf (maar geen garantie dat er dan niemand anders de snoodaard gaat zijn natuurlijk).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Morgen nog een basketwedstrijd in Limburg.

Maandagavond begin ik er aan. Helaas examenperiode en ze hebben mij elke dag van begin tot einde op wachtdienst gezet. Ze konden geen beter moment uitkiezen 😣

Afkomen met ik moet pakjes maken had niet veel zin. Dus elke avond proberen enkele er door te krijgen.  Verzenden op 3 dagen zal dus niet lukken. 

Iemand laten helpen om in te pakken doe ik liever niet 🤣

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...