Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

Botweg niet. Vaak geven ze mee dat ze appreciëren wat ik doe, en me veel succes wensen. Maar al te vaak de vraag krijgen en dus keuzes moeten maken. Het onderwerp moet hen aanspreken. Vaak zijn het tekenaars die iets met basketbal, of met rolstoelen te maken hebben die direct toehappen. Ook zijn er andere die eerst alles nagaan of ik geen verzamelaar ben die aan gratis werkjes tracht te komen. Wat logisch is.

Andere geven dan totaal geen reactie . Maar iets negatief heb ik nog niet meegemaakt. Dus doen we verder hé.  Komen nog een paar hele leuke aan 😃

Link naar reactie
1 uur geleden, Hollywood zei:

Botweg niet. Vaak geven ze mee dat ze appreciëren wat ik doe, en me veel succes wensen. Maar al te vaak de vraag krijgen en dus keuzes moeten maken. Het onderwerp moet hen aanspreken. Vaak zijn het tekenaars die iets met basketbal, of met rolstoelen te maken hebben die direct toehappen. Ook zijn er andere die eerst alles nagaan of ik geen verzamelaar ben die aan gratis werkjes tracht te komen. Wat logisch is.

Andere geven dan totaal geeniet reactie. Maar iets negatief heb ik nog niet meegemaakt. Dus doen we verder hé.  Komen nog een paar hele leuke aan 😃

Moet ook nog meegeven, dat er meer en meer tekenaars enkel digitaal werken. Het wordt langsom moeilijker om iets origineels te krijgen, tenzij ze het speciaal maken. Dani Sampere is nu momenteel bezig met een werkje speciaal voor de veiling. Zijn comic illustraties zijn echt wel prachtig. Ik ben benieuwd wat het zal worden. Ook Yan Gevuld zit in schetsfase. Zo zijn er nog enkele ☺️

Link naar reactie

Normaal gezien eind november, begin december. Alles zal op tijd en stond worden meegegeven. Alle kavels komen onder 1 en dezelfde veiling voor het goede doel. Komt ook een banner op de openingspagina van catawiki eens we zo ver zijn. De link zal hier uiteraard ook worden meegedeeld. 

De teller staat nu op 50 tekeningen, dus we zijn bijna halfweg. Enkele tekenaars zitten in een drukke periode, of zijn aan het werken aan een tekening speciaal voor de veiling. De ene maand zal iets kalmer zijn dan de andere vanaf nu. Maar de eerste 2 maand zijn onverwacht als een sneltrein van start gegaan. 😊

 

Link naar reactie
15 minuten geleden, Ambreville zei:

Het zou wel fijn zijn mocht het einde in de warmste week vallen. Dat zal wel wat extra aandacht leveren

Probleem zit hem in betaling 😕 , ik moet voor 24/12 alles overmaken naar Studio Brussel. Vorige editie heb ik alles voorgeschoten. Met dank aan alle mensen die heel snel hadden betaald, viel dit nog mee. Ik ben dit deze keer niet van plan, daar het bedrag (hopelijk) stukken hoger zal liggen. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...