Lav Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Antwerp Convention Antwerp Convention is aan haar derde editie toe. Het begon als een kleine conventie maar lijkt langzaamaan groter te worden. Presale tickets zijn 8 euro, aan de kassa zelf is het 10 euro. Dit jaar is er blijkbaar ook een "Lecture Stage" een plaats voor panels en Q&A, de special guests die zich daar zullen bevinden zijn Catherine E. Coulson (veel samen gewerkt met David Lynch en zal het daar ook veel over hebben), Julien Glover (Game of Thrones, Troy, Star Wars Episode V) en Philippe Coppens (Auteur en onderzoekende journalist die o.a. aan Ancient Aliens heeft gewerkt, een serie voor History Channel) Nog enkele andere gasten die al aangekondigd zijn; Dough Bradley (Hellraiser), Chris Evenhuis en Brecht Evens Ik ga dit jaar normaal gezien wel gaan (ben vooral benieuwd naar Catherine E Coulson haar panel). Zijn er nog mensen van plan om te gaan? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Imajica Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Doug Bradley, altijd leuk Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
mojo Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Normaal ga ik gaan, maar mijn oudste zoontje verjaart de vrijdag ervoor en ik weet nog niet wanneer zijn verjaardagsfeestje zal zijn. Ik heb ook nog eens weekendpermanentie, dus ik zal even moeten zien of ik alles geregeld krijg. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Ik ga dit jaar normaal gezien wel gaan (ben vooral benieuwd naar Catherine E Coulson haar panel). Zijn er nog mensen van plan om te gaan? Ik kom er met een BAD-stand met daarin 2 leuke artiesten. In de buurt van Archonia kom ik te staan. Meer nieuws als ik het vrij kan geven Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Guest Bilal Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Nog nooit geweest. Lijkt me leuk om het dit jaar te bezoeken. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 BOOM ART DEPARTMENT en ARCHONIA werken samen aan iets heel leuks... . I got one lovely excited cosplay-girl !!!! Ready to be the BAD-BOOTH-BABE!!She just has to get free from her job on that day Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 vrouw just saying Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lav Posted April 21, 2013 Author Share Posted April 21, 2013 nog een weekje! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 deze week alles klaar zetten: BAD boekenleggers. BAD banieren.Ook morgen of overmorgen het bedrukte shirt ophalen (BAD/ARCHONIA) voor onze booth babe Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lav Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Er zullen precies toch nog zoveel van de getekende reep aanwezig zijn, nuja, meer plaats voor antwerpenaren met een dikke nek dan Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Kom even aanzwaaien bij de BAD stand naast Archonia!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lav Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Zal ik doen, weet je toevallig al de prijzen die jullie artiesten gaan vragen voor een tekening? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
LiesbethVG Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Ik zal er normaal gezien even zijn, maar enkel en alleen om een tekening op te halen bij Chris Evenhuis. Voor de rest eens vlug het gebouw door en terug naar huis wegens een te drukke dag. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Zal ik doen, weet je toevallig al de prijzen die jullie artiesten gaan vragen voor een tekening?dat ligt nog niet helemaal vast... 20-30 euro zal wel een beetje gemiddeld zijn. De een neemt prints mee, de andere een prachtig handgebonden sketchbook met daarbij een gratis tekening, de ander neemt zijn Original Art mee... Wel de moeite om langs te komen, dat is zeker Je loopt altijd naar huis met een originele (en gratis) BAD-boekenlegger Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Romano: Ik werk met een lijst---Die men kan invullen aan t begin van de beurs--Dit zijn de prijzen• A4 headsketch greyscale markers/inks 40 E – color 60 EBust ( head/body) A4 greymarkers/inks 70 E – 100 E• A3 full figure greymarkers/inks 150 E and a full figure color markers A3 is300 E. ( extra char +100 EUR B/W And 150 Color) Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Rob Croonenborghs Echte comission sketches ga ik niet doen. Voor een uitgewerkte tekening neem ik liever voldoende tijd, thuis dus, op zulk een beurs is dit te stressy.Maar head sketches zijn geen probleem lijkt me. Ik schets zowiezo in een strip die ze bij mij kopen en als ze enkel een head sketch op A4 willen dan vraag ik €5. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Iris Compiet Ik heb een 5 tal handgebonden schetsboeken mee, deze zal ik ter plekke signeren en voorzien van een tekening, moet nog even kijken wat de kosten daarvan zijn zal rond de 30 euro zijn denk ik. Qua schetsen heb ik nog geen idee eigenlijk. ... wil het leuk houden, namelijk!!tot zondag! Zin in! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lav Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Jammer dat Antwerp Convention net opt einde van een maand is en ik het moet doen met de restjes van mijn budget maar enorm hard bedankt voor uw antwoord! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Booth Babe is ready!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lav Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 tis al voorbij! Ik heb me wel geamuseerd dit jaar Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Lav Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 en meer pinballs! al stonden ze wel verscholen in een triestig hoekje. Ik heb ook een foto en een kort praatje kunnen maken met Finn Jones (Loras Tyrell van Game of Thrones). Zeer sympathieke kerel, hij kroop voor iedereen die wou onder zijn tafel om gratis een foto te maken, een maat van mij had ook een game of thrones bordspel gekocht waar Finn enthousiast over werd en had hij dus een handtekening op het kaartje van Loras Tyrell gezet met "Playing Strong" (ipv Growing Strong ) Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
devilcreator Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Hoe was het bij de tekenaars? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Hoe was het bij de tekenaars? In de voormiddag redelijk rustig. Bij Shalloo, Dagylo en Defali rustig maar wel constant iets van 3 man. Bij Chris Evenhuis 2 keer gepasseerd en telkens stond er niemand, Romano had op zijn lijst tegen 13u iets van 8 namen staan. Voor de andere tekenaars weinig tot geen belangstelling. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Toch aangenamer dan op F.A.C.T.S (lees : meer ademruimte). Super-beurs ! Speciaal daarom gaan we dit jaar 5000 extra m2 (zijnde volledige oppervlak van Antwerp Convention) bijnemen op FACTS :-) Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Totale score: Haunt TPB # 4FCBD 2013 APHRODITE IX #1FCBD 2013 DAMSELSFCBD 2013 JUDGE DREDD CLASSICSFCBD 2013 WALKING DEAD SPECIALDARK TOWER GUNSLINGER WAY STATION PREM HCSILVER SURFER PARABLE PREM HCSPIDER-MAN FEVER TPSHE-HULKS TP HUNT FOR INTELLIGENCIASPIN ANGELS PREM HCArtdiction Sketchbook Romano MolenaarEyeris SketchbookWhat if? Astonishing X-menShe-Hulk: Cosmic CollissionWhat Iff? The Fantastic Five fought Dr. Doom And Annihilus #35The Darkness: Lodbrok's HandDarkchylde 98 Preview The Savage Dragon #1Painkiller Jan/ DarknessPainkiller Jane/HellboySuperman/ Gen 13 #1-3 (of 3) Ook nog een tweetal sketches, maar die laad ik wel op de normale plekken Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lav Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 toffe titel van de gazet van antwerpen Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Lav Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 Moest ik een cosplayer zijn en mijn foto in een artikel met zo'n titel zien verschijnen zou ik me echt belazerd voelen door de fotograaf/reporter Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
retep Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Euhhhhhh. lieden die zich als strip- of pacmanfiguren verkleden zijn toch freaks ??? Of zijn we vertoornd dat de "normale" beursganger geframed wordt ? Quote Link to comment
Lav Posted April 30, 2013 Author Share Posted April 30, 2013 Als je cosplayers freaks noemt zegt dat waarschijnlijk meer over jezelf dan over hun. Ik snap echt niet waarom ze als freaks gelabeld moeten worden, los van het feit of dat nu deel uitmaakt van jouw hobby of niet. Cosplayers doen toch niemand kwaad? Ze leven hun gewoon uit in hun hobby en proberen plezier te hebben zonder dat ze zich steeds moeten verantwoorden aan de rest. Mensen moeten zich blijkbaar steeds pretentieus gedragen tegenover andere dingen die ze niet begrijpen of niet dezelfde interesse in delen. Voelen mensen zich dan ook zo onzeker dat ze steeds bevestiging zoeken en de grote massa om met je vinger te wijzen naar iedereen die anders is en ze marginaal te bestempelen?Ik vind het zo vreemd dat geeks, zoals stip en/of comic liefhebbers, die zelf vaak vreemd bekeken worden door anderen het dan ook zo nodig vinden om precies een hiërarchische structuur te hebben in de zin van, "ja ik ben een nerd/geek vanwege mijn hobby waar sommigen op neer kijken maar kijk naar die mensen die zijn pas echt lame en zielig, ik ben op z'n minst nog beter dan bepaalde anderen van een subcultuur." (iets wat je trouwens bij alle soorten geeks tegenkomt, videogamers kijken neer op board en of cardgame spelers en omgekeerd, sci-fi fans kijken neer op fantasy fans enz...) Ik snap ook niet waarom het door de maatschappij meer getolereerd wordt wanneer mensen het doen aks de zon onder is en/of onder invloed van alcohol (carnaval en/of foute feestjes) maar op een conventie, waar het net draait om de cultuur waar ze deel uit maken en in feite letterlijk belichamen, is het plots wel heel erg verkeerd Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
retep Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Als je cosplayers freaks noemt zegt dat waarschijnlijk meer over jezelf dan over hun. Ik snap echt niet waarom ze als freaks gelabeld moeten worden, los van het feit of dat nu deel uitmaakt van jouw hobby of niet. Cosplayers doen toch niemand kwaad? Ze leven hun gewoon uit in hun hobby en proberen plezier te hebben zonder dat ze zich steeds moeten verantwoorden aan de rest. Mensen moeten zich blijkbaar steeds pretentieus gedragen tegenover andere dingen die ze niet begrijpen of niet dezelfde interesse in delen. Voelen mensen zich dan ook zo onzeker dat ze steeds bevestiging zoeken en de grote massa om met je vinger te wijzen naar iedereen die anders is en ze marginaal te bestempelen? Ik vind het zo vreemd dat geeks, zoals stip en/of comic liefhebbers, die zelf vaak vreemd bekeken worden door anderen het dan ook zo nodig vinden om precies een hiërarchische structuur te hebben in de zin van, "ja ik ben een nerd/geek vanwege mijn hobby waar sommigen op neer kijken maar kijk naar die mensen die zijn pas echt lame en zielig, ik ben op z'n minst nog beter dan bepaalde anderen van een subcultuur." (iets wat je trouwens bij alle soorten geeks tegenkomt, videogamers kijken neer op board en of cardgame spelers en omgekeerd, sci-fi fans kijken neer op fantasy fans enz...) Ik snap ook niet waarom het door de maatschappij meer getolereerd wordt wanneer mensen het doen aks de zon onder is en/of onder invloed van alcohol (carnaval en/of foute feestjes) maar op een conventie, waar het net draait om de cultuur waar ze deel uit maken en in feite letterlijk belichamen, is het plots wel heel erg verkeerd Daarom had ik ook het woordje normale tussen haakjes gezet. In mijn directe omgeving (dwz buiten mijn geekvrienden die ik op beurzen tref)wordt beursbezoek alsmede stripboekverzamelen namelijk als freakerig gedrag gezien. Cosplayers ziet men dan als een soort überfreaks. Ik kijk overigens niet als Koen vol bewondering naar cosplayers. De onderliggende drive om jezelf te "tonen" aan derden grenst aan een soort exhibitionisme waar ik niets mee heb. Edoch, ieder diertje zijn/haar pleziertje..... Quote Link to comment
Guest an van de voorde Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 ik heb 'freak' op mijn rug getatoeerd staan en zie helemaal niet wat daar negatief aan is. bekrompen volk. Quote Link to comment
Tweetie Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Waarom gebruiken jullie de 2013 draad? De datum is totaal verkeerd. Quote Link to comment
Yncke Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Necroposting The act of posting in a forum thread that is too old to matter any more, or has served its purpose.Usually by new, inexperienced members of the board. Maar ah, zo erg is dat toch niet? Quote yncke.be Link to comment
Tweetie Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Necroposting The act of posting in a forum thread that is too old to matter any more, or has served its purpose. Usually by new, inexperienced members of the board. Maar ah, zo erg is dat toch niet? Vind jij dat niet erg? Een freak en ook nog een necroposter bovendien? Quote Link to comment
Yncke Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Vind jij dat niet erg? Een freak en ook nog een necroposter bovendien? Er loopt wel vreemder volk rond op dit forum. Quote yncke.be Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 "Hallo, Ik ben een Boom" Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Recommended Posts