Ga naar inhoud

Bobbedoes Veiling


Nick4u

Recommended Posts

Qua aanbod ben ik het met Stuvio eens, maar da's een kwestie van smaak en wellicht toeval, ik heb niet alle veilingen gevolgd.

 

Een mooi ding bij Bobbedoes is de volglijst, als de kavels waarop je hebt geboden er nu nog automatisch bij kwamen staan en wordt aangegeven of jouw bod nog het hoogste is is het helemaal af. Dit werkt toch net wat prettiger dan de catawiki highlights.

 

Nadeel van Bobbedoes vind ik de kavels met gebrekkige albuminformatie en zonder afbeeldingen zoals nr 69. Bij de albums uit de Collectie Getekend is een van de titels (op mijn scherm) nauwelijks leesbaar.

 

Ook een kwestie van smaak: de site van catawiki oogt veel frisser.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik zie dat er het een en ander veranderd is, de site is wat opgefrist, het autobod 30 seconden voor het einde is afgeschaft en het einde is niet langer het einde als er in de laatste 30 seconden wordt geboden:.dan komen er weer 30 seconden bij. Dat laatste maakt het bieden wat mij betreft wel interessanter, afgelopen keer was het een paar seconden voor de eindtijd een bod inpluggen en dat was het. Het nodigde dan ook niet uit om vroeg met bieden te beginnen, nu maakt het iets minder uit om de prijs van te voren al wat op te drijven.

 

De afwikkeling en verzending waren overigens prima verzorgd.

Link naar reactie

Ik zie dat er het een en ander veranderd is, de site is wat opgefrist, het autobod 30 seconden voor het einde is afgeschaft en het einde is niet langer het einde als er in de laatste 30 seconden wordt geboden:.dan komen er weer 30 seconden bij. Dat laatste maakt het bieden wat mij betreft wel interessanter, afgelopen keer was het een paar seconden voor de eindtijd een bod inpluggen en dat was het. Het nodigde dan ook niet uit om vroeg met bieden te beginnen, nu maakt het iets minder uit om de prijs van te voren al wat op te drijven.

Aha, interessant, dat zouden ze bij ebay,... ook eens mogen toepassen.  Het vermijd al die "spookbiedingen", en nu kijk ik best even in eigen boezem want ik doe er zelf ook vrolijk aan mee.  't Geeft me alleen vaak een wat gewrongen gevoel.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 1 month later...

Voor de geïnteresseerden: er is weer een nieuwe veiling aanstaande:

Dit keer een bijzondere hoeveelheid moderne strips waaronder luxe uitgaven en complete series

Nieuwsgierig? Neem nu al vast een kijkje op de site. De veiling start op 2 mei. 

Dit keer betaald u geen extra veilingkosten (kosten van een eventuele verzending zijn voor de koper).

 

Verzending vanuit Nederland en België. Ophalen en bezichtiging kan uiteraard ook!

post-205-0-95281600-1367181685_thumb.jpg

Link naar reactie

Omdat Catawiki zich de kaas van het brood niet laat afsnoepen.

Theoak zich geroepen voelt om zijn club waar hij onderdeel van uit maakt te promoten te koste van een andere veiling.

Soms is het beter is gewoon je mening voor je te houden.

Het nu gaat om een andere geweldige strip veiling en het eens niet gaat over Catawiki.

Ga zo door met die Bobbedoes veilingen heb er in het verleden al het een en ander gekocht....

Nog meer?

Link naar reactie

Uiteraard mag hier een topic over de Bobbedoes veiling staan, een aankondiging mag ook wel eens maar als dat regelmatig gebeurd dan wel graag in het onderdeel "veiling berichten" of als er iets meer over te vertellen valt dan kun je ook een "Blog" starten, maar tot nu toe blijkt niemand daar zin in te hebben.  :e003:

Link naar reactie

@ theoak dit is erg makkelijk scoren he eigenlijk moet jij gewoon je commerciële boodschappen gewoon plaatsen op de daarvoor bedoelde stukken speciaal voor en over catawiki Waar dit forum bol van staat.WAT JIJ DOET IS EEN AGRESSIEVE MANIER VAN RECLAME MAKEN TEN KOSTE VAN EEN ANDER!!! of komt er nog niet genoeg geld binnen bij Catawiki.

Link naar reactie

Hallo zeg, ga je nu zelfs hoofdletters gebruiken (=schreeuwen). Laat het één en ander toch eens gebeuren. Bonte is toch al duidelijk geweest; niemand hoeft te bieden bij Catawiki of bij Bobbedoes. Concurrentie is alleen goed voor de consument!! Zowel Theoak als Bobbedoes kunnen alles op zijn juiste wijze plaatsen. Bovenal geld voor mij "Leven en laten leven". O ja, heb geen aandelen bij CW of Bobbedoes :e012:

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Klopt het gebruik van hoofdletters is schreeuwen. Ik irriteer me dood aan dit soort praktijken, Ik ga het dus niet zomaar wederom voor de zoveelste keer kijken wat er gebeurt.

Ik ben het inderdaad met je eens, leven en laten leven maar niet op een manier van:een ten koste van allemaal.

Ook ik heb geen aandelen CW of Bobbedoes maar me ergeren mag en het uiten daarvan ook.

Nu nou maar weer een gelikt antwoord afwachten van theoak of een zoveelste dooddoener, waardoor iedere vorm van discussie wordt doodgeslagen.

Link naar reactie

Klopt Waldorf! Ze hoeven niet weg te blijven, enkel moet Theoak niet pogen wat vliegen af te slaan of pogen de veilingen van de ander te kleineren, maar dat is wat ik zelf even proefde, m.n. "wat is er bijzonder aan de hoeveelheid?".

Bobbedoes brengt een hele mooie veiling! De waarheid mag gezegd worden. Misschien kunnen beiden wel van elkaar leren :e005:

Geen veilingskosten bijv. :e010:

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...