Ga naar inhoud

Commissions Topic - Contacten, prijzen en de buit.


Recommended Posts

5 uren geleden, sanderg zei:

cool! ben benieuwd naar het eindresultaat

 

geweldige tekenaar!

 

Staat op 2DG nu

 

https://www.2dgalleries.com/art/la-quete-de-l-oiseau-du-temps-la-marque-jaune-174251

 

 

 

Aouamri.jpg

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
29 minuten geleden, fenip zei:

Hij kan er echt wel iets van!  (ps heb je gezien dat de alternatieve cover te koop staat)

Ravard is voor mij echt een van de beste aankomende striptekenaars en de enige die daadwerkelijk in de voetsporen van Tardi kan treden. Bovendien is het een zeer aardige en ook bescheiden man.

Ik heb inderdaad gezien dat de alternatieve cover te koop staat- aardige prijs ook die ze ervoor vragen 😉 Denk wel dat de prijzen van Ravard in de toekomst zeker gaan stijgen- zijn werk begint al aardig gewild te raken heb ik het idee

 

Hij is inmiddels bezig met een nieuw deel in de Burma serie- daar kijk ik al erg naar uit! 

Link naar reactie
2 uren geleden, Ambreville zei:

Mooi, de Boulevard Saint-Denis.

 

image.thumb.png.dc27db524816da629858fef462506405.png

Correct! Op de achtergrond zie je op de jaren 50 foto ook nog de Porte Saint Martin

Deze staat dan weer prominent op de voorkant van het Burma album 'heb je me als lijk gezien' van de hand van Tardi dat zich helemaal in het 10e arrondissement afspeelt..

In dat album vind je overigens aan het begin van het album op de achtergrond ook de Porte Saint Denis terug (de beide bogen staan in elkaars verlengde). Je ziet dat op de bijgaande pagina, links onderin...
 

m'as tu vu en cadavre.jpg

9782203094086_p_4.jpg

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Budd Root... een artiest die ik behoorlijk aanbid en die me jaren geleden al een prachtige commissie opstuurde.

 

Nou.... hij gaat een Kickstarter starten, maar zoals met alles, is hij enorm traag :) met het opzetten ervan. En dus bedachten zijn volgelingen een klein plannetje. Een SNEAK PEEK met 2 albums alsook een mogelijkheid om een oversized sketch te ontvangen, op A5 formaat.

En wat een beauty!! WAT een beauty!!


 

Quote

 

OK... the stuff of gods is in!!!

Loved the books and LOVE the sketch!!!

LOVE LOVE LOVE LOVE

 

 

afbeelding.thumb.png.7bd61db0c67540a8827a551d87d4b8da.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Carlos Ramos vertelde me "goh, ik heb nog wat leuks gemaakt" en tsja... hij weet mijn zwakke plek :)

Dus toen maar deze kant op laten komen... de hoeveelheid prachtige postzegels waren al een plezier om te zien en de pinups stelden ook zeker niet teleur!!

afbeelding.thumb.png.b09796ba78f92137c60f45fc56af3b02.pngafbeelding.thumb.png.948adbc4efacc12d5e477f467f45f4d5.png

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

hahahha. Dat zeker. Maar is redelijk makkelijk omdat hij me nogal dankbaar is... "without you I would not be a fulltime artist and even doing my own comics fulltime" is wat hij heeft gezegd.
En die dankbaarheid zet hij om in mooie plaatjes, want die maken me blij :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik heb ook nog wat digitale kadootjes ontvangen. ZIjn in mijn ogen geen échte commissies, omdat ze digitaal zijn, maar ach, ze zijn wél gaaf!!
En ze zullen danwel een pinup, danwel een trading card, danwel een cover worden voor mijn aankomende Sisterhoo-comic.

 

image.thumb.png.ecba43bc351d1a1c45edc1757c2ea297.png

 

2 italianen: Silvano Beltramo en Chiara Di Francia

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

305150173_10159188945127989_5318879405365984412_n.thumb.jpg.98656e1c433957ade9bcd69abe5e88bc.jpg

Op 15/3/2022 om 12:09, sanderg zei:

Et voila! 😄

Nestor Burma photo.jpg

Uiterst merkwaardig dit..


Net als bij mijn eerste commission van Ravard heeft iemand anders nu bij hem een exact gelijke commission besteld, zij het met wat grijstinten in waterverf (ik zelf houdt het liever bij puur ambachtelijk zwart wit inktwerk 🙂

Dit was ook al zo bij de eerste commission die ik van Ravard kocht- die eerste 'kopie' stond een tijdje geleden kort te koop op 2dgalleries en is inmiddels van die site gehaald.

Ravard heeft me ook nu gevraagd of ik er een issue mee had. Omdat ik hem van harte zijn (betaalde) werk gun heb ik nee gezegd. Vreemd vind ik het echter wel...

Wellicht dat deze tweede 'kopie' in opdracht is gemaakt van dezelfde persoon als die ook mijn eerste commission graag gekopieerd wilde zien. Persoonlijk snap ik er niets van dat je dit aan een tekenaar zou vragen (laat staan twee keer...) 

Maar goed... wie ben ik..

Misschien had de persoon in kwestie geen zin om zelf om zelf op zoek te gaan naar een mooie foto uit de jaren 50 voor een commission?..  Ik had daar wel veel plezier in overigens.. 
 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...