Gerb-Art Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 Voor een Duitse klant maak ik een serie 'Disney Villains', geweldig leuk om te doen.. Hier is Magika Duck. A3 formaat, copics, ink en ecoline/goache Daan 1 Quote
Gerb-Art Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 ..en deze Maleficent. Vriendin krijgt credit voor het ontblote been (''Je moet haar been laten zien!!'') A3, copics, ink en ecoline/goache Op de Dortmund Comic Con liep een mooie Maleficent rond, dus die moets even op de foto met mijn tekening! Quote
Richard Boom-vavavoom Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 5 hours ago, Gerb-Art said: Vriendin krijgt credit voor het ontblote been (''Je moet haar been laten zien!!'') very good call!! Ik heb hier nog een digitaal ingekleurde, op basis van een papieren versie van je!  Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
Gerb-Art Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 44 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said: very good call!! Ik heb hier nog een digitaal ingekleurde, op basis van een papieren versie van je! Â die is supercool geworden, wow!! Â Quote
Ambreville Posted December 11, 2022 Author Posted December 11, 2022  Illustratie groot formaat van Jérémy. Ik ga nog even geduld moeten hebben. Hij is momenteel bij Dargaud voor een hoge-kwaliteitscan. Gaat waarschijnlijk gebruikt worden in de art voor een toekomstig Vesper-kaarstspel. fenip 1 Quote   Â
sanderg Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 1 uur geleden, Ambreville zei:  Illustratie groot formaat van Jérémy. Ik ga nog even geduld moeten hebben. Hij is momenteel bij Dargaud voor een hoge-kwaliteitscan. Gaat waarschijnlijk gebruikt worden in de art voor een toekomstig Vesper-kaarstspel. Heel cool Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Flow_ Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 10 uren geleden, Ambreville zei:  Illustratie groot formaat van Jérémy. Ik ga nog even geduld moeten hebben. Hij is momenteel bij Dargaud voor een hoge-kwaliteitscan. Gaat waarschijnlijk gebruikt worden in de art voor een toekomstig Vesper-kaarstspel. Heb jij die besteld? Deze was onlangs live te volgen hoe Jérémy deze tekende dacht ik. Quote
Ambreville Posted December 11, 2022 Author Posted December 11, 2022 3 minutes ago, Flow_ said: Heb jij die besteld? Deze was onlangs live te volgen hoe Jérémy deze tekende dacht ik. Ja, die is volledig live gemaakt. Flow_ 1 Quote   Â
Ambreville Posted December 14, 2022 Author Posted December 14, 2022 On 12/11/2022 at 9:33 PM, Ambreville said: Ja, die is volledig live gemaakt. Nooit eerder meegemaakt. Jérémy heeft er een filmpje van gemaakt.   Kool Thing 1 Quote   Â
cinco Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 Aardig om te zien hoe die kleuren nog ambachtelijk worden gemaakt. Â fenip 1 Quote
Ambreville Posted December 14, 2022 Author Posted December 14, 2022 7 minutes ago, cinco said: Aardig om te zien hoe die kleuren nog ambachtelijk worden gemaakt.  Dan moet je Tillier eens bezig zien. Gelijkaardige stijl van kleuren. Maar voor ze beginnen in aquarel leggen ze een vochtige grondlaag in de tekening. Jérémy doet dat met penseel en een basiskleur. Béatrice neemt haar afgewerkte zwart-wit plaat, gaan naar een gootsteen, en begint die plaat af te spoelen onder de kraan. Als originelen-verzamelaar roep je dan tegen je scherm om op te houden. Kool Thing 1 Quote   Â
Mzee Posted January 30, 2023 Posted January 30, 2023 Op 6/9/2022 om 13:59, sanderg zei: daar ben ik ook bang voor inderdaad... net als de kopie van mijn eerste commission.. Die heeft deze 'Aarnoux' ook maar kort in zijn/ haar bezit gehouden..  Op 6/9/2022 om 13:53, Mzee zei: Triestig, vooral omdat je weet dat ze binnen 3 tot 6 maanden te koop gaat staan  en dus 4,5 maanden later  https://www.2dgalleries.com/art/nestor-burma-porte-saint-denis-183501  Wie had dat nu gedacht.  Ik zou het niet meer goedkeuren als ze het je nog eens vragen hoor Quote Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen. Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt.  https://www.2dgalleries.com/profile/mzee
sanderg Posted January 30, 2023 Posted January 30, 2023 32 minuten geleden, Mzee zei:   en dus 4,5 maanden later  https://www.2dgalleries.com/art/nestor-burma-porte-saint-denis-183501  Wie had dat nu gedacht.  Ik zou het niet meer goedkeuren als ze het je nog eens vragen hoor sjonge jonge jonge... Nou, dat is inderdaad ook de laatste keer dat ik hierop een ok ga geven (ik verwacht in de toekomst nog wel eens een tekening van Ravard te gaan kopen). Wat een pauper zeg die Aarnoux...  Ik ga de mijne trouwens ook te koop zetten - via catawiki. Het is een prachtige tekening maar ik wil mijn collectie een beetje uitdunnen voor nu om wat geld te sparen voor toekomstige aankopen (en om de door mij recent aangekochte Schuiten af te betalen Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
shakeitupguy Posted January 30, 2023 Posted January 30, 2023 Dus een commissie van Ravard houdt men maar 6 maand en dan toch al in de verkoop gooien? Dat is niet lang. alexjodo 1 Quote
sanderg Posted January 31, 2023 Posted January 31, 2023 20 uren geleden, shakeitupguy zei: Dus een commissie van Ravard houdt men maar 6 maand en dan toch al in de verkoop gooien? Dat is niet lang. Nee inderdaad.. maar dit is niet bewust. De andere tekening die ik van hem heb zal ik nooit wegdoen Ik stuitte overigens op het internet op het werk van Paul Renaud. Ik heb zelf weinig tot niets met US comics maar ik ben wel onder de indruk van zijn werk. https://citycomics2014.net/category/paul-renaud/ Het doet me wat aan Adam Hughes denken.. Dat vind ik echt een geweldige tekenaar (met ook geweldige prijzen voor zijn originelen....) Ik had nog nooit van Renaud gehoord echter.. Is hij jullie wel bekend? Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Richard Boom-vavavoom Posted January 31, 2023 Posted January 31, 2023 1 hour ago, sanderg said: Ik had nog nooit van Renaud gehoord echter.. Is hij jullie wel bekend? supervent!! Is begonnen op CAVEWOMAN en later coverwerk van Dejah Thoris, Vampirella en Red Sonja. VEEEEEL coverwerk voor Marvel daarna MOmenteel bezig met een drieluik voor SPAWN (ik geloof voor de franse vertaling, helaas) momenteel bezig voor een franse uitgeverij (Photonik voor Black and White uitgeverij) die het geloof ik ook in USA uitbrengt   sanderg 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
sanderg Posted January 31, 2023 Posted January 31, 2023 1 uur terug, Richard Boom-vavavoom zei: supervent!! Is begonnen op CAVEWOMAN en later coverwerk van Dejah Thoris, Vampirella en Red Sonja. VEEEEEL coverwerk voor Marvel daarna MOmenteel bezig met een drieluik voor SPAWN (ik geloof voor de franse vertaling, helaas) momenteel bezig voor een franse uitgeverij (Photonik voor Black and White uitgeverij) die het geloof ik ook in USA uitbrengt   Tekent hij zelf ook strips dan of is t alleen coverwerk ? Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
shakeitupguy Posted January 31, 2023 Posted January 31, 2023 30 minuten geleden, sanderg zei: Tekent hij zelf ook strips dan of is t alleen coverwerk ? Vooral bekend van cover art maar heeft ook wel interior art geleverd voor comics bij oa Marvel.  sanderg 1 Quote
sanderg Posted January 31, 2023 Posted January 31, 2023 46 minuten geleden, shakeitupguy zei: Vooral bekend van cover art maar heeft ook wel interior art geleverd voor comics bij oa Marvel.  Ah top! Thanks voor de info! Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Ambreville Posted January 31, 2023 Author Posted January 31, 2023 @sanderg Die zit bij Annabel Jane. https://kirbyscomicartshop.com/collections/paul-renaud sanderg and Richard Boom-vavavoom 2 Quote   Â
sanderg Posted February 1, 2023 Posted February 1, 2023 9 uren geleden, Ambreville zei: @sanderg Die zit bij Annabel Jane. https://kirbyscomicartshop.com/collections/paul-renaud Goed om te weten! Thanks Ambreville! Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
shakeitupguy Posted February 1, 2023 Posted February 1, 2023 Eerste commissie van het jaar opgehaald Ambreville, SPeeDy, Warson and 2 others 5 Quote
eriktex Posted March 1, 2023 Posted March 1, 2023 Ik pikte deze van Facebook: Buck Danny en Lady X op vakantie: Â fazerco 1 Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
Richard Boom-vavavoom Posted March 2, 2023 Posted March 2, 2023 beefcake én cheesecake!! Dat is een mooie balans  Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
Ambreville Posted April 2, 2023 Author Posted April 2, 2023 Joëlle Jones, op Facts   shakeitupguy, Kool Thing, Veto and 5 others 8 Quote   Â
SPeeDy Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Mike Norton   shakeitupguy and Ambreville 2 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Ambreville Posted April 2, 2023 Author Posted April 2, 2023 Tillier   Kool Thing, SPeeDy, belgiumdog and 1 other 4 Quote   Â
Richard Boom-vavavoom Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 dat zijn prachtige zaken!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
Ambreville Posted May 5, 2023 Author Posted May 5, 2023 Munuera   shakeitupguy, SPeeDy, Kool Thing and 2 others 5 Quote   Â
Gerb-Art Posted May 8, 2023 Posted May 8, 2023 2 pre-con commissies gemaakt voor de German Comic Con voor een Duitse klant. Uit de serie Disney Villains Evil Queen van Snow White (met een kleine re-styling) en Velma van Scooby Doo. -A3 formaat -copics / Ecoline / Gouache  Es war spass! Ambreville and Lestat 1 1 Quote
shakeitupguy Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 Op 9/5/2023 om 17:59, Ambreville zei: Xavier   Knap (zoals steeds bij Xavier).  Quote
Richard Boom-vavavoom Posted May 15, 2023 Posted May 15, 2023 On 8/10/2022 at 3:30 PM, Richard Boom-vavavoom said: Ik heb een nieuwe mummy binnen!! Dit keer van de Brit ALY FELL !! Hij heeft in het Nederlands een boek (Shadowglass) via DDB uitgebracht, als ik me niet vergis.   wel erg als AI gewoon een Kickstarter opent dat een exacte kopie is van Aly Fell's vorige Kickstarter!  https://bleedingcool.com/comics/kickstarter-approves-then-removes-comic-stolen-with-a-i/   Hierboven is dus een AI-scammer aan het werk!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
Timothy van Damme Posted May 16, 2023 Posted May 16, 2023 Dat kun je amper AI noemen. Hier worden volledige pagina's gekopieerd en voorzien van een filtertje. Zo duidelijk was plagiaat zelden. Quote
Ambreville Posted May 16, 2023 Author Posted May 16, 2023 Raar. Aan Midjourney had je een andere compositie in die stijl kunnen vragen. Ik snap de logica niet achter zo'n ding. Zelfs bij een pure oplichting zoals dit, loopt je campagne toch redelijk lang zodat het vrij zeker gerapporteerd wordt. Quote   Â
Richard Boom-vavavoom Posted May 16, 2023 Posted May 16, 2023 28 minutes ago, Ambreville said: Zelfs bij een pure oplichting zoals dit, loopt je campagne toch redelijk lang zodat het vrij zeker gerapporteerd wordt. 2 dagen en het was al geblokkeerd. De persoon hierachter is nooit gevonden, want bestond niet. Kickstarter is blijkbaar gecontacteerd maar geen officiële verklaring... vermoedelijk is deze via een algoritme per ongeluk goedgekeurd want voldeed aan alle checks. Waarom dan toch zoveel moeite erin steken? Geen idee... ik heb enkel wilde aannames. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
SPeeDy Posted October 22, 2023 Posted October 22, 2023 Mark Buckingham Richard Boom-vavavoom 1 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Richard Boom-vavavoom Posted April 17 Posted April 17 Ik ken John Heijink al jaren. Van zijn strips. Niet persoonlijk. Zijn rijen vond ik altijd te lang en zijn strips waren niet mijn ding, to be eerlijk. Maar hij is wel goed Dus voor mijn SISTERHOOD "Dutch Masters"Artbook, hoort hij er echt wel bij!! En dus... even bij hem langs kunnen gaan!  SPeeDy, bouncer, BobFish and 2 others 4 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
Richard Boom-vavavoom Posted April 25 Posted April 25 En vanuit Brazilië vandaag... Carlos Ramos BobFish, Ambreville and Lestat 3 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor  Â
Recommended Posts