Ga naar inhoud

Commissions Topic - Contacten, prijzen en de buit.


Recommended Posts

5 hours ago, Gerb-Art said:

Vriendin krijgt credit voor het ontblote been (''Je moet haar been laten zien!!'')

very good call!!

Ik heb hier nog een digitaal ingekleurde, op basis van een papieren versie van je!

 

afbeelding.thumb.png.81190ba0d25b242b814394d1b984d91c.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
10 uren geleden, Ambreville zei:

ILLU_FEMMES_VESPER_Q.thumb.jpg.83b6490ff003db4cb26d26be35ac3cec.jpg

 

Illustratie groot formaat van Jérémy.

Ik ga nog even geduld moeten hebben. Hij is momenteel bij Dargaud voor een hoge-kwaliteitscan. Gaat waarschijnlijk gebruikt worden in de art voor een toekomstig Vesper-kaarstspel.

Heb jij die besteld?

Deze was onlangs live te volgen hoe Jérémy deze tekende dacht ik. 🙂

Link naar reactie
7 minutes ago, cinco said:

Aardig om te zien hoe die kleuren nog ambachtelijk worden gemaakt.

 

1604871891_Screenshot2022-12-14at13-44-53CommissionsTopic-Contactenprijzenendebuit.thumb.png.705c5f591e293c881d51258f20543913.png

Dan moet je Tillier eens bezig zien. Gelijkaardige stijl van kleuren. Maar voor ze beginnen in aquarel leggen ze een vochtige grondlaag in de tekening. Jérémy doet dat met penseel en een basiskleur. Béatrice neemt haar afgewerkte zwart-wit plaat, gaan naar een gootsteen, en begint die plaat af te spoelen onder de kraan. Als originelen-verzamelaar roep je dan tegen je scherm om op te houden.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 6/9/2022 om 13:59, sanderg zei:

daar ben ik ook bang voor inderdaad... net als de kopie van mijn eerste commission.. Die heeft deze 'Aarnoux' ook maar kort in zijn/ haar bezit gehouden..

 

Op 6/9/2022 om 13:53, Mzee zei:

Triestig, vooral omdat je weet dat ze binnen 3 tot 6 maanden te koop gaat staan

 

en dus 4,5 maanden later

 

https://www.2dgalleries.com/art/nestor-burma-porte-saint-denis-183501

 

Wie had dat nu gedacht.

 

Ik zou het niet meer goedkeuren als ze het je nog eens vragen hoor

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
32 minuten geleden, Mzee zei:

 

 

en dus 4,5 maanden later

 

https://www.2dgalleries.com/art/nestor-burma-porte-saint-denis-183501

 

Wie had dat nu gedacht.

 

Ik zou het niet meer goedkeuren als ze het je nog eens vragen hoor

sjonge jonge jonge... Nou, dat is inderdaad ook de laatste keer dat ik hierop een ok ga geven (ik verwacht in de toekomst nog wel eens een tekening van Ravard te gaan kopen).

Wat een pauper zeg die Aarnoux...

 

Ik ga de mijne trouwens ook te koop zetten - via catawiki. Het is een prachtige tekening maar ik wil mijn collectie een beetje uitdunnen voor nu om wat geld te sparen voor toekomstige aankopen (en om de door mij recent aangekochte Schuiten af te betalen 😉

Link naar reactie
20 uren geleden, shakeitupguy zei:

Dus een commissie van Ravard houdt men maar 6 maand en dan toch al in de verkoop gooien?  Dat is niet lang.

Nee inderdaad.. maar dit is niet bewust. De andere tekening die ik van hem heb zal ik nooit wegdoen

Ik stuitte overigens op het internet op het werk van Paul Renaud. Ik heb zelf weinig tot niets met US comics maar ik ben wel onder de indruk van zijn werk. https://citycomics2014.net/category/paul-renaud/


Het doet me wat aan Adam Hughes denken.. Dat vind ik echt een geweldige tekenaar (met ook geweldige prijzen voor zijn originelen....)


Ik had nog nooit van Renaud gehoord echter.. Is hij jullie wel bekend?

Link naar reactie
1 hour ago, sanderg said:

Ik had nog nooit van Renaud gehoord echter.. Is hij jullie wel bekend?

supervent!!

Is begonnen op CAVEWOMAN en later coverwerk van Dejah Thoris, Vampirella en Red Sonja.
VEEEEEL coverwerk voor Marvel daarna

MOmenteel bezig met een drieluik voor SPAWN (ik geloof voor de franse vertaling, helaas)

image.thumb.png.7c2caba081cb4fecc2da1039d0e4da58.png

momenteel bezig voor een franse uitgeverij (Photonik voor Black and White uitgeverij) die het geloof ik ook in USA uitbrengt

 

image.thumb.png.2b4a1eaa3b2b3a758bee833e7a675368.png

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Richard Boom-vavavoom zei:

supervent!!

Is begonnen op CAVEWOMAN en later coverwerk van Dejah Thoris, Vampirella en Red Sonja.
VEEEEEL coverwerk voor Marvel daarna

MOmenteel bezig met een drieluik voor SPAWN (ik geloof voor de franse vertaling, helaas)

image.thumb.png.7c2caba081cb4fecc2da1039d0e4da58.png

momenteel bezig voor een franse uitgeverij (Photonik voor Black and White uitgeverij) die het geloof ik ook in USA uitbrengt

 

image.thumb.png.2b4a1eaa3b2b3a758bee833e7a675368.png

 

Tekent hij zelf ook strips dan of is t alleen coverwerk ?

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
On 8/10/2022 at 3:30 PM, Richard Boom-vavavoom said:

Ik heb een nieuwe mummy binnen!!
Dit keer van de Brit ALY FELL !!
Hij heeft in het Nederlands een boek (Shadowglass) via DDB uitgebracht, als ik me niet vergis.

 

image.thumb.png.559416cfd14ab61a151f5d02262414be.png

 wel erg als AI gewoon een Kickstarter opent dat een exacte kopie is van Aly Fell's vorige Kickstarter!

 

https://bleedingcool.com/comics/kickstarter-approves-then-removes-comic-stolen-with-a-i/

 

image.png.06afb0700340a2daacc6af64042425f0.pngimage.png.633ff35955cc186d350e44cbdcf05146.png

 

Hierboven is dus een AI-scammer aan het werk!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
28 minutes ago, Ambreville said:

Zelfs bij een pure oplichting zoals dit, loopt je campagne toch redelijk lang zodat het vrij zeker gerapporteerd wordt. 

2 dagen en het was al geblokkeerd. De persoon hierachter is nooit gevonden, want bestond niet. Kickstarter is blijkbaar gecontacteerd maar geen officiële verklaring... vermoedelijk is deze via een algoritme per ongeluk goedgekeurd want voldeed aan alle checks.

Waarom dan toch zoveel moeite erin steken? Geen idee... ik heb enkel wilde aannames.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...