Ga naar inhoud

Dark Dragon Books


Recommended Posts

Op 4/6/2018 om 16:37, kuzuri zei:

Mist de tweede Western Collectie van Serpieri nu een blz op het einde, of gaan ze (*) er wel heer vlug over? 
Voorlaatste blz en laatste blz, daartussen mis ik precies iets in het 'verhaal'.

 

(*) de personages, bedoel ik. 

Het is nagekeken, en er ontbreekt gelukkig niets. Serpieri neemt wel vaker grote sprongen in een verhaal.

Link naar reactie
Op 29/5/2018 om 17:40, Dark Dragon Books zei:

Medio juni ligt onze nieuwe catalogus voor je klaar bij de stripwinkel. Bekijk hem alvast online op https://issuu.com/darkdragonbooks/docs/catalogus_2018-3_digitaal_pagina_s

 

Welke titels komen op jouw lijstje?

 

MARVELS in ieder geval!

22 uren geleden, Lecram zei:

Bij Serpieri boeken gaat het ook niet om het verhaal.... 

toch jammer. Dan zou het helemaal een sterk product zijn! Het is niet dat het één het andere zou moeten uitsluiten :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, Kontiki zei:

Op de site van “een” ssz, in dit geval niet de onze.

Heel verstandig. Verschijningsdata van Ballon of Standaard heb je nog wel iets aan, maar die van Arboris zijn meer een intentieverklaring. Andere uitgevers zitten er een beetje tussenin. 

Link naar reactie
Gast Kontiki

Personalia doet niet anders. Scrooge, drie maanden. De Generaal, twee maanden. Saul, anderhalve maand en dan nog een week extra voor de hardcover.

Van Sanoma durfden albums van Jan, Jans en de Kinderen hier weleens een halfjaar later verschijnen.

Andere kleine uitgeverijen komen maar twee keer per jaar naar de Vlaamse distributeur. En dan vergeten ze nog weleens wat.

omgekeerd zal er ook wel een en ander later in Nederland terechtkomen, maar daar heb ik geen zicht op.

Link naar reactie

Waarom wordt deze solo nu plots in HC uitgegeven terwijl de vorige delen alleen SC waren.

Begrijp jullie uitgeef politiek steeds minder.

 

Ook het feit dat je op voorhand niet communiceerd of iets in HC en SC verschijnt zoals met kindsoldaat vind ik zeer bedenkelijk. Had ik geweten dat een aantal zaken ook nog in SC verscheen had ik die nog niet aangekocht. Ik voel mij dan ook bekocht.

Link naar reactie
6 uren geleden, esteban² zei:

De Celestine omnibus is nog bij geen enkele SSZ (waar ik een account heb) beschikbaar.  Vertraging?  (Kado)

Ja vertraging. Het bleek dat de binder de katernen had verwisseld bij het inbinden van het boek waardoor we de hele oplage retour hebben laten komen. De nieuwe druk moet nog binnenkomen en wordt zsm uitgezet. Dat zal met de juli release zijn. Vervelend maar niets aan te doen.

Link naar reactie
3 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Wie heeft dat lekkers op papier gezet? Fucking hell, ziet er verdomd goed uit.

Dat is niemand minder dan Petar Meseldzija. Dit werk is al meer dan 20 jaar oud en is nog nooit eerder gepubliceerd in welke taal dan ook. Daar komt nu verandering in. Het is het laatste stripwerk dat hij gemaakt heeft voordat hij zich is gaan richten op de schilderkunst. Voor degenen die Petars Tarzan of zijn Book of Giants nog niet kennen. Check https://www.darkdragonbooks.com/c-1832603/tarzan/

Tarzan.jpg

Link naar reactie
5 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Ja vertraging. Het bleek dat de binder de katernen had verwisseld bij het inbinden van het boek waardoor we de hele oplage retour hebben laten komen. De nieuwe druk moet nog binnenkomen en wordt zsm uitgezet. Dat zal met de juli release zijn. Vervelend maar niets aan te doen.

Ook voor jullie vervelend. ;)  Maar goed, niets aan te doen.  Zolang het maar op tijd is voor die verjaardag bedenkt mijn egoïstische zelf. Héhé.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
8 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Dat is niemand minder dan Petar Meseldzija. Dit werk is al meer dan 20 jaar oud en is nog nooit eerder gepubliceerd in welke taal dan ook. Daar komt nu verandering in. Het is het laatste stripwerk dat hij gemaakt heeft voordat hij zich is gaan richten op de schilderkunst. Voor degenen die Petars Tarzan of zijn Book of Giants nog niet kennen. Check https://www.darkdragonbooks.com/c-1832603/tarzan/

Tarzan.jpg

Mooi spul !!, pulpman nummer 6, Fred de Heij is blijkbaar ook fan.

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...