Ga naar inhoud

Dark Dragon Books


Recommended Posts

54 minuten geleden, Dark Dragon Books zei:

Wat een gezeur dit. Bij de ene is het nooit goed. En de ander heeft het nog over URBAN wat we al minstens 5x hebben uitgelegd. Hier houdt het op. Voor ons geen deelname meer aan dit forum, scheelt een hoop gedoe waar niemand beter van wordt. Wie ons wil volgen kan dat doen op facebook.

 

https://www.facebook.com/darkdragonbooks/

 

Enjoy!

Ontzettend jammer !, en weer een verarming op dit forum, het ga je goed Dark Dragon.

Link naar reactie

Ik heb niks met dark dragon Books , maar kon het wel apprecieren dat hij op het forum zat maar vaak las ik reacties op zijn posts waarbij ik wist dat het niet ging blijven duren 😔

Ik zie liever HC in mijn kast , komt er ook een sc so be it . Met Urban heb ik dan weer wel een probleem maar ook daar zette ik mij over , het blijft een topreeks. 

Ik zie deze trend niet alleen op dit forum maar ook op Facebook en andere platforms .

Triestig en met lede ogen kijk en lees ik dit .

Link naar reactie

Mag ik een algemene vraag stellen over hetgeen ineens  hier gebeurt: Waarom loopt iedereen ineens van het forum weg (vooraf gegaan door de dramatische melding dat ze vertrekken) op het moment dat er kritiek gegeven (ongeacht of deze terecht is of niet) wordt? Eerst Kontiki, vervolgens Arco en nu DDB?

Link naar reactie
44 minuten geleden, JPAR zei:

Mag ik een algemene vraag stellen over hetgeen ineens  hier gebeurt: Waarom loopt iedereen ineens van het forum weg (vooraf gegaan door de dramatische melding dat ze vertrekken) op het moment dat er kritiek gegeven (ongeacht of deze terecht is of niet) wordt? Eerst Kontiki, vervolgens Arco en nu DDB?

 

Omdat de algehele sfeer steeds minder leuk wordt en de mensen die nuttige dingen te melden hebben veel te vaak te kakken gezet worden. Ook ik heb een poos niet meer gepost vanwege de sfeer. Ik probeerde het juist de laatste tijd weer eens op de Reep... maar ik denk niet dat ik het nog lang ga volhouden... @ DDB: Gewoon doorgaan met wat jullie aan het doen zijn. En voor mij ook jammer omdat ook ik niet op facebook kom!

Link naar reactie
  • Bonte locked this topic
  • Yncke unlocked this topic
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
13 uren geleden, darthfrysk zei:

Goedenmiddag,

 

Is er een kans dat de 2 Simon Hardy hardcovers ook in SC worden uitgebracht in de toekomst? Of een HC herdruk?

 

Zonet het bericht van mijn SSZ gekregen dat ze allebei uitverkocht zouden zijn. 

 

 

Dat vind ik een interessante vraag, want ik principe zijn dat wel strip voor mij, maar niet aan HC-tarieven. In SC koop ik dat meteen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
14 uren geleden, darthfrysk zei:

Goedenmiddag,

 

Is er een kans dat de 2 Simon Hardy hardcovers ook in SC worden uitgebracht in de toekomst? Of een HC herdruk?

 

Zonet het bericht van mijn SSZ gekregen dat ze allebei uitverkocht zouden zijn. 

 

Ik denk het wel, misschien zelfs als 'collector's pack' met alle vier albums.

Link naar reactie
14 uren geleden, darthfrysk zei:

Goedenmiddag,

 

Is er een kans dat de 2 Simon Hardy hardcovers ook in SC worden uitgebracht in de toekomst? Of een HC herdruk?

 

Zonet het bericht van mijn SSZ gekregen dat ze allebei uitverkocht zouden zijn. 

 

Kijk eens in een grote Carrefour. Daar bewegen die niet zo snel.

 

 

 

Link naar reactie
  • 7 months later...

Nou

Ik krijg net de nieuwsbrief van DDB binnen maar daar werd ik happy van!!

 

De nieuwe serie KOLONISATIE met tekenaar Cucca lijkt me waanzinnig gaaf. Die koop ik eigenlijk blind, denk ik :)

afbeelding.thumb.png.376d538c0f41bc1f8ab7a63e0465ebfc.png


De serie TOEN lijkt me hilarisch!

afbeelding.png.f59a66e2f7fdf048c6627d17d58a9b45.png

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

en dan nog Manara....

Niet zomaar het verhaal (want dat heb ik al wel en in mijn ogen het beste verhaal van tekenaar Manara :)   en ik weet dat ik dan waarschijnlijk in de minderheid ben, maar ik hou gewoon niet van zijn andere verhalen. Of te erotisch of te psychedelic of tezeer met de slechtste kanten van de mensheid die worden benadrukt, hetzij genocide, machtsmisbruik, incest, verkrachtingen etc) maar zeker vanwege het fikse Marvel Art work dat erbij zit!

Dus gewoon even alle (of een heleboel, ik weet het niet zeker) variant covers die Manara ooit voor Marvel heeft gemaakt!!!

Dat is een wereldprimeur eventjes!!

ja, daar word ik blij van!!!

 

2019-11-12_20-57-28.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 years later...
17 uren geleden, De Hollander zei:

Op de website van Dark Dragon Books zag ik dat alle strips 1 euro meer kosten dan voorheen.

Een reguliere HC 20,95 en een SC 10,95. Die had ik nog niet meegekregen.

😔😔😔

 

Ja, maar misschien komt dat doordat rechtstreeks bij de uitgeverij kopen duurder is dan in de winkel. De uitgever is er niet zo op ingericht om de betaling te volgen en de verzending te regelen.

Link naar reactie
27 minuten geleden, Peter Motte zei:

 

Ja, maar misschien komt dat doordat rechtstreeks bij de uitgeverij kopen duurder is dan in de winkel. De uitgever is er niet zo op ingericht om de betaling te volgen en de verzending te regelen.

Nee hoor Peter, ook gewoon in de ssz is een sc 10,95 https://www.akim.nl/stripalbum/olwen-dochter-van-arthur/1/de-ongetemde-jonkvrouw/108230.

Maar niet alle sc zijn 10,95.

Link naar reactie
18 uren geleden, De Hollander zei:

Op de website van Dark Dragon Books zag ik dat alle strips 1 euro meer kosten dan voorheen.

Een reguliere HC 20,95 en een SC 10,95. Die had ik nog niet meegekregen.

😔😔😔

Niet panikeren. Gewoon lekker wachten tot de DDB-albums weer in dump liggen of in Carrefour : 2 + 1 gratis. Ik koop zelden of nooit iets van DDB onmiddellijk bij het verschijnen. Hun uitgavepolitiek heeft me in die richting geduwd... En ik denk dat ik niet de enige ben.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 hour ago, Veto said:

Niet panikeren. Gewoon lekker wachten tot de DDB-albums weer in dump liggen of in Carrefour : 2 + 1 gratis. Ik koop zelden of nooit iets van DDB onmiddellijk bij het verschijnen. Hun uitgavepolitiek heeft me in die richting geduwd... En ik denk dat ik niet de enige ben.

Neen, ook dat uitkomen met hardcovers die zogezegd niet in softcover komen, en die na een tijd toch uitbrengen in sc.

Vroeger brachten ze vooral pulp en oude onvertaalde rommel uit. Tegenwoordig hebben ze toch een paar goede deals lopen met Glénat en Drakkoo. De Drakkoo's gaan me dus geld kosten.

 

 

 

Link naar reactie
2 minuten geleden, Ambreville zei:

Neen, ook dat uitkomen met hardcovers die zogezegd niet in softcover komen, en die na een tijd toch uitbrengen in sc.

Vroeger brachten ze vooral pulp en oude onvertaalde rommel uit. Tegenwoordig hebben ze toch een paar goede deals lopen met Glénat en Drakkoo. De Drakkoo's gaan me dus geld kosten.

Ik volg gelukkig heel weinig reeksen bij DDB. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 hour ago, Veto said:

Niet panikeren. Gewoon lekker wachten tot de DDB-albums weer in dump liggen of in Carrefour : 2 + 1 gratis. Ik koop zelden of nooit iets van DDB onmiddellijk bij het verschijnen. Hun uitgavepolitiek heeft me in die richting geduwd... En ik denk dat ik niet de enige ben.

Dat dacht ik ook bij Kolonisatie en dan kom je erachter dat ze nergens meer te krijgen zijn en koop je ze toch maar snel als je ze toevallig tegenkomt. Het is altijd gokken.

Link naar reactie
Op 19/9/2018 om 22:21, JPAR zei:

Mag ik een algemene vraag stellen over hetgeen ineens  hier gebeurt: Waarom loopt iedereen ineens van het forum weg (vooraf gegaan door de dramatische melding dat ze vertrekken) op het moment dat er kritiek gegeven (ongeacht of deze terecht is of niet) wordt? Eerst Kontiki, vervolgens Arco en nu DDB?

 

Bij de uitgevers is het vooral omdat ze op FB zelf controle hebben over de berichten die onder hun berichten worden gepubliceerd. Als iets hun niet bevalt, kunnen ze het wissen of de schrijver blokkeren. Dat kan hier niet. M.a.w.: ze willen kunnen censureren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...