Ga naar inhoud

Lük Bey - korte verhaaltjes


Recommended Posts

In afwachting van de goesting om nog eens aan een nieuwe "Grenzen" te beginnen (of iets anders), heb ik me "recent" aan wat losse korte verhaaltjes gezet. Kwestie van toch iets op mijn strip-CV te kunnen zetten voor 2017 en 2018. Uiteraard hoopte ik het ergens gepubliceerd te krijgen, maar er zijn eigenlijk zo goed als geen striptijdschriften meer, en waar ik ze aangeboden heb, ving ik bot. Kan ik ze evengoed hier posten!

 

Voor dit verhaaltje, "Nikita", heb ik een ongebruikt scenariootje uit 2007 eindelijk eens uitgetekend. Misschien hebben sommigen het al gezien in een recente flyer van Uitgeverij Bonte.

 

pagina 1

nikita 1 verkleind.jpg

Link naar reactie
1 hour ago, Lük Bey said:

Vreemd hoe de kleuren veel feller zijn in deze uploads dan in de bestanden zelf.

 

Dat komt omdat die individuele pagina's CMYK zijn, en je gecombineerde afbeelding RGB. Je bekijkt de pagina's waarschijnlijk in een applicatie met een betere colour management dan de doorsnee browser.

 

(Ik vind het een heel tof stripje, btw. Heb je er nog meer in die setting?)

Link naar reactie
Quote

Wie zijn ze? Eppo?

Eppo ja, er zijn eigenlijk geen andere striptijdschriften meer. P@per was er nog wel maar voor A5 formaat staat er veel te veel detail op vond ik.

 

Ik heb vorige maand een ander verhaaltje opgestuurd waarvan ik dacht dat het echt wel zou passen (in Eppo) maar opnieuw bot gevangen :). Ik zal het hier binnenkort ook eens posten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...