Ga naar inhoud

Thé Tjong-Khingsigneert bij Dick Bos in Rotterdam


Recommended Posts

Op zaterdag 12 mei a.s. signeert  Thé Tjong-Khing in stripwinkel Dick Bos zijn boek Iris. De signeersessie neemt een aanvang om 13.00 uur en wordt beëindigt om 17.00 uur.

U bent van harte welkom ! Wij hebben ook de Luxe uitgave van de strip om te laten signeren !

image.png.6ab7a817b303a3fbb5c9af4f58f4452e.png

Voor de signeersessie van zaterdag 12 mei 2018 hebben wij een mooie gelegenheids Ex Libris laten vervaardigen welke te koop is op onze webwinkel alsmede tijden de signeersessie op zaterdag 12 mei !

image.thumb.png.473bcbfd3c77550dd751fa2cb63ba205.png

Link naar reactie
42 minuten geleden, The Alderwood zei:

Ja, dat is nu toch echt een tekening die eigenlijk niet gemaak zou mogen zijn. Mocht ik ze gemaakt hebben, en dat kan ik best, denk ik dan, dan zou ik ze niet eens online durven zwieren. Je moet iets of wat trots behouden, toch?

Het is maar een dedi en Khing is al 85. Als hij meer tijd neemt en een penseel gebruikt i.p.v. een balpen, zal het resultaat beter zijn. 

Link naar reactie
1 hour ago, Lecram said:

En als we dan toch eerlijk zijn.....laatst werd er een origineel van Baudoin gedropt op topic originelen....daarbij dachten heel veel mensen hetzelfde als The A nu zegt......

Euh, je bedoelt die met Dali toch niet? Die was schitterend! Als je Baudoin ooit live voor je neus hebt zien schilderen...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
3 hours ago, The Alderwood said:

Werkelijk? Ik vond het zen gedrocht dat ik evengoed getekend zou hebben. 

Ik durf dat te betwijfelen.  Gewoon de neusgaten die het ganse neusvolume suggereren zou je niet op papier krijgen zoals in die dedi van Khing.

Link naar reactie

Leuke man.

Vergeet nooit een signeersessie in boekhandel, was daar toen met mijn tienjarige zoon en

dacht een beetje interessant te doen om voor mijn zoon een boek over de Griekse mythologie

met illustraties van Khing uit te zoeken.

Toen mijn zoon aan de beurt was voor een tekening, keek Khing hem aan en vroeg "maar jongen

toch, vind je dit wel leuk ?, zou je niet liever willen voetballen ".

Onbetaalbaar.

Link naar reactie
Op 12-5-2018 om 21:25, SPeeDy zei:

Euh, je bedoelt die met Dali toch niet? Die was schitterend! Als je Baudoin ooit live voor je neus hebt zien schilderen...

Ik vrees van wel :e005:, maar dat mag de pret niet drukken, de eigenaar is er zeer content mee, dat is het belangrijkste......

 

Ik heb Baudoin wel op een festival gezien en heb ook een mooie dedicace van hem, een superaardige man, maar ik heb weinig met zijn strips, het was ook niet bepaald druk bij hem. Dat gedweep met hem is voor mij onbegrijpelijk.

Het boek Carla bleek ook niet bepaald een must have om het rustig uit te drukken.....maar dat is ook maar mijn mening. Ik zal de dedicace eens posten op topics dedi, aangezien dit topic voor Khing is.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...