Timhardt Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 ik heb weinig tijd momenteel, of probeer mijn tijd op het net sterk te beperken, maar toch even dit: volgt iemand wasteland bij oni press? wat een geweldige post apocalyptische reeks. Gaat erg diep, zowel personages als verhaal. Als je het niet volgt, mis je heel wat moois. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Ik ga daar volledig mee akkoord, heb zelf die Apocalyptic editions. Quote Grr. Argh. Link to comment
Timhardt Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 ik was daar ook tussen aan het twijfelen, maar doordat er zoveel tijd zat tussen deel 6 en 7 toch maar voor de tpb's gekozen. Zit diep in deel 3 nu. Echt super, de actie, de interactie, de personages staan gewoon. En toch zijn er zoveel vragen die het allemaal erg intrigerend houden! Quote Link to comment
Peter Moerenhout Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Ik volg dat in single issues. Nu er een nieuwe tekenaar is verschijnen die weer vrij regelmatig. Een artikel over Wasteland: http://petermoerenhout.be/2012/06/04/klare-taal-wasteland/ Quote http://petermoerenhout.be Link to comment
Timhardt Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 wasteland is zo goed he, ik hoor er hier veel te weinig over. hopelijk ronden ze wasteland wel eerst af! Quote Link to comment
Donnie Darko Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 wasteland is zo goed he, ik hoor er hier veel te weinig over. hopelijk ronden ze wasteland wel eerst af! Mitten is al een tijdje vervangen door anderen, hoor. In september komt de derde Apocalyptic edition uit. I'm all over that puppy. Quote Grr. Argh. Link to comment
niemand Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Hoeveel trades zitten in zo een HC, Donnie ? Prijs ? Ik heb indertijd de eerste tpb gelezen (was zeer goed) maar toen heb ik de reeks stil gelegd, wegens : zin in een hele hoop na elkaar te kunnen lezen. Twijfel tussen tp's of HC's. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 HC's daar zitten normaal gezien twee trades in (erg mooie uitgaves met stoffen covers), 12-13 nummers dus. De standaardprijs is $35. Quote Grr. Argh. Link to comment
Recommended Posts