Ga naar inhoud

Oost-Nederlandse Stripboekenbeurs, 18 Mei 2013


Daan

Recommended Posts

Ik heb er ook zin in. Morgen of dinsdag verwacht ik onze beursprimeurs terug van de drukker (Avontuur Classics #18165 met het debuut van de nieuwe sf serie Helden & Schurken en Sheriff Classics #9255 die extra dik is) We zijn er in ieder geval met 6 tekenaars en 3 scenaristen en doordat 1 van die scenaristen ook redacteur is bij LoneJim Comics heeft die zeer waarschijnlijk ter inzage de eerste twee LoneJim Comics uitgaven bij zich (Spin/Black Jack flipcomic en Joe Kuberts Tor)

www.windmill-comics.com

Link naar reactie

Hoi jongens,

 

Ik ben nieuw hier en ook met verzamelen, maar aangezien ik vlak bij zwolle woon vroeg ik mij het volgende af.

 

Zijn er ook comics van marvel en dc op die beurs of is het alleen maar nederlandstalig?

 

Hoop wat te horen.

 

Gr. vincent

Link naar reactie

Hoi jongens,

 

Ik ben nieuw hier en ook met verzamelen, maar aangezien ik vlak bij zwolle woon vroeg ik mij het volgende af.

 

Zijn er ook comics van marvel en dc op die beurs of is het alleen maar nederlandstalig?

 

Hoop wat te horen.

 

Gr. vincent

 

Ha Vincent ik heb je net een mailtje gestuurd en nu zie ik dat je hier dezelfde vraag hebt gepost :e005: Natuurlijk zullen er ook comics te koop zijn!

 

 

 

De lijst signerende auteurs ziet er nu zo uit:

 

  • Aimée de Jong
  • Alex Turk

  • Daniel van den Broek

  • Dick Heins

  • Eric de Rop

  • Eric Hercules

  • Floor de Goede (Flo)

  • Gerard Leever

  • Gerben den Heeten

  • Gerben Valkema

  • Hans van Oudenaarden

  • Kenny Rubenis

  • Kevin Storm

  • Marq van Broekhoeven

  • Mudhoen

  • Romano Molenaar

  • Meinder Buynink

  • IJsbrand Oost

 

En bij de uitgevers

 

Arboris:

  • John Heijink

Bonte:

  • Frank Jonker
  • Jan van der Voo

Dark Dragon:

  • Chris Evenhuis

Windmill Comics:

  • Boykoesh
  • Dinesh van den Berg
  • Feroz Nazir
  • Gerard van de Werken
  • Johan de Neef
  • Ramon Schenk
  • Rik van Niedek
  • Ulrik Nilsson
  • Victor Kruithof

totaal ruim 30 auteurs!

Link naar reactie

Leuke beurs en wat een prachtige kerk ............

Leuk om eens wat meer tijd te hebben om eens rustig rond te lopen, te praten met repers, tekenaars en standhouders.

Toch ook nog de nodige Dedis bemachtigd, Broeckhoven, van Oudenaarden (2x), aimee de Jong, Oost, van Heeten, Daniël v.d. Broek, Buynink (2x) en Boykoesh. Romano nog tegoed.....

Volgende keer toch proberen nog een grotere naam erbij te krijgen, maar verder complimenten voor Daan, Oak en de organisatie.

Link naar reactie

Bedankt Lecram, ErikTex en Johan de Neef. Het was een zeer geslaagde beurs, met heel veel tevreden standhouders, tekenaars en bezoekers. Romano en Chris waren als vanouds goed bezig (Romano met schitterende inkleuringen), maar ook de ongeveer 28 andere tekenaars maakten zeer geslaagde dédi's.

Een beurs als deze hebben we niet kunnen organiseren zonder een groep enthousiaste vrijwilligers die van aanpakken wisten als het nodig was. Het weer was perfect voor een binnenbeurs, en een betere locatie zo hartje centrum wordt misschien enkel door Haarlem overtroffen. Veel winkelend publiek liep de kerk in voor een rondje langs de strips en verliet 1 of meerdere strips later weer het gebouw. Niet zonder strips de kerk uit is het devies!

Natuurlijk hebben we ook enkele verbeterpuntjes voor ons als organisatie waar we mee bezig gaan, zodat een volgende editie nog succesvoller kan worden.

Link naar reactie

Sssneraul is idd de goeie omschrijving Tuinman. Was idd leuk even in persoon kennis te maken. En wat was hij zonnig hè die broek.

Hij sloot wat mij betreft perfect aan bij de gemoedelijke sfeer van het festival. Herhaling van opmerking is hier op zijn plaats want alle lof naar "de eik" , Daan en al die andere vrijwilligers ( ik heb ook campesino zien sjouwen )

 

Chapeau en hopelijk tot volgend jaar

Link naar reactie
Gast Otto (T)

Bedankt voor de geweldige beurs in het mooie Zwolle!

Twee prachtige tekeningen van Chris gekregen en lekker met tekenaars kunnen praten.

Voor als je minder ter been ben is de kerk, hoe mooi ook, een ramp maar ik zie niet hoe je dat kan verbeteren zonder naar een andere locatie te gaan.

Tot volgend jaar!

Link naar reactie

De beurs zit er inmiddels op in Zwolle, erg gezellig geweest, vele tekenaars waaronder Romano molenaar en Dick heins en nog vele meer die hun dag gezellig tekenend hebben doorgebracht een hele dag doorlopende stroom aan bezoekers, geen rare klanken van hoe of wat, er was voor een ieder wat wils op stripgebied, een unieke locatie weer in een kerk om dit te doen en kunnen realiseren, in een woord geweldige dag geweest en zeker de moeite waard voor een volgende keer.

 

Andre

Link naar reactie

Daniel droeg een T-shirt met asterix afbeelding erop.

Verder heeft hij laatst mee gewerkt aan een Bommel boekje van diverse tekenaars.

 

Aangezien het favoriete tijdverdrijf van Asterix en Obelix o.a. het jagen op everzwijnen is, werd dat de jacht op een beer.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...