Ga naar inhoud

Stripbeurzen in 2019


BSS

Recommended Posts

1 uur geleden, BSS zei:

Beste Lavas, Bedankt voor de informatie. Is er ook een website of FB-pagina waar wij naar kunnen verwijzen voor meer informatie, bijvoorbeeld voor uw standhouders en bezoekers ?

 

 

1 uur geleden, BSS zei:

Beste Lavas, Bedankt voor de informatie. Is er ook een website of FB-pagina waar wij naar kunnen verwijzen voor meer informatie, bijvoorbeeld voor uw standhouders en bezoekers ?

 

Die zal ik binnenkort aanmaken. Ben nu eerst nog met enkele andere projecten bezig

Link naar reactie

@bouwertje (en Staf S. als die op de Reep zit) : Ben zo vrij geweest Geraardsbergen in de forumkalender te zetten. Info komt van de fb-pagina.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Knokke-Heist ook toegevoegd.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

heel vreemd... en hun website is blanco

Wat ook ACC zou hosten... even de RAI bekijken en nee, daar staat ook niets.

Lijkt erop of Showmasters klaar is in Nederland

EDIT: we zullen zien

offline sinds 23 jan.
Dan gebruik je Facebook toch? Niet dus :)

En de AHOY en RAI vermelden je event niet? Odd....



afbeelding.thumb.png.80b16370bdff23d4ceed66774b93b7f2.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Hallo liefhebbers

 

Op zondag 14 april 2019 organiseren wij ( een aantal gelijkgezinden) een beurs voor verzamelaars van strips, vinyl en collector items in het Cultuurcentrum ( indoor) van Sint-Truiden. Naast standen voorzien we heel wat beleving zoals lezingen, optredens, filmvertoning, lekkere catering,….

Ik weet niet of dit hier op zijn plaats is maar misschien kunnen jullie wel helpen….  Hoe zouden we een aantal standhouders kunnen bereiken om op onze beurs te staan?  Ook andere tips zijn meer dan welkom 😊

Stuur gerust een berichtje of mail naar info@collectorbeurs.be

Link naar reactie

Stripbeurs in Cheratte (dicht bij Luik); info enkel op facebook. https://www.facebook.com/groups/345470109393860/

De stripbeurs al doorgaan op 9 maart 2019 van 10 uur tot 18h30 in zaal Braham (ingang via het café), rue Sabaré 139 te Cheratte Hauteur. Er zullen 2de hands boekenverkopers, de Club Oufti van Walthéry, de Champagne wijnboer (C. VAUTRAIN) met een speciale cuvee voor het festival, zeefdrukken door CLARI SCREEN en meerdere niet van de minste tekenaars zullen aanwezig zijn.

Zie facebook voor de lijst die stilletjes opbouwd....

In het Café kan je ook muurtekeningen bewonderen van François Walthéry, Francis Carin, Daniel Desorgher en anderen....

Dit café is het stamcafé van François Walthéry, op het einde van de straat staat een mooi standbeeld !!!!

 

Op het festival wordt een album met hommages en pastiches van stripcovers/tekeningen gelanceerd.  Album van Dragan De Lazare (samen met Francois Walthéry tekenaar van Rubine) en Bruno Gilson.  Beide tekenaars aanwezig.

André Taymans is aanwezig met zijn nieuw franstalig tijdschrift en nieuws over samenwerking met François Walthéry.

Andere tekenaars: Brada - Arroyo - Francis Carin - Bruno Di Sano - François Walthéry - Kox - Capia - .....

Spoiler

 

 

Festival2019.jpg

Hommage Collateral.jpg

Link naar reactie
22 uren geleden, Simonvr zei:

Hallo liefhebbers

 

Op zondag 14 april 2019 organiseren wij ( een aantal gelijkgezinden) een beurs voor verzamelaars van strips, vinyl en collector items in het Cultuurcentrum ( indoor) van Sint-Truiden. Naast standen voorzien we heel wat beleving zoals lezingen, optredens, filmvertoning, lekkere catering,….

Ik weet niet of dit hier op zijn plaats is maar misschien kunnen jullie wel helpen….  Hoe zouden we een aantal standhouders kunnen bereiken om op onze beurs te staan?  Ook andere tips zijn meer dan welkom 😊

Stuur gerust een berichtje of mail naar info@collectorbeurs.be

 

Vraag es aan Christian Menten :)

Link naar reactie
11 minuten geleden, Lavas zei:

21 september 2019: Spirit’s Grote Signeerdag te Temse

https://culturele-vereniging-spirit.jouwweb.be/

Even in forumkalender gezet...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
6 minuten geleden, marioboon zei:

Daarom precies de zondag zodat niemand zijn werk moet onderbreken.

behalve cassieres, tankstationhouders, restaurant/cafe-houders... in Nederland in mijn regio is bijna alles elke dag open. Ook supermarkten en winkels

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
17 minuten geleden, boomvavavoom zei:

behalve cassieres, tankstationhouders, restaurant/cafe-houders... in Nederland in mijn regio is bijna alles elke dag open. Ook supermarkten en winkels

Ja, ik herinner me lang geleden een interview waarin een Nederlandse journalist het ondenkbaar achtte om in Nederland verkiezingen te houden op zondag, vanwege de religieuze achtergrond. Maar de wetten met betrekking tot verplichte sluitingsdag etc... zijn dan wel veel losser.

Link naar reactie
27 minuten geleden, boomvavavoom zei:

behalve cassieres, tankstationhouders, restaurant/cafe-houders... in Nederland in mijn regio is bijna alles elke dag open. Ook supermarkten en winkels

 

Had je het net niet over "zondagsrust"? 😉

Nee, dat wordt niet aanvaard als reden. Net als ziek zijn of op vakantie zijn geen reden is om niet te stemmen.

Je moet dan iemand aanduiden die voor jou kan gaan stemmen met een volmacht. 

De redenering is: "je weet lang genoeg op voorhand wanneer het verkiezingen zijn, je moet het maar geregeld krijgen."

 

Net waarom hier het ook geen excuus is dat je niet op je werk kan raken als het openbaar vervoer staakt. "Je had je maar moeten organiseren".

Link naar reactie
7 minuten geleden, floris zei:

Ja, ik herinner me lang geleden een interview waarin een Nederlandse journalist het ondenkbaar achtte om in Nederland verkiezingen te houden op zondag, vanwege de religieuze achtergrond. Maar de wetten met betrekking tot verplichte sluitingsdag etc... zijn dan wel veel losser.

 

Net als in de USA. Daar is stemmen op zondag ook als vloeken in de kerk.

Nu de democraten onlangs een voorstel hadden ingediend om de stemdag een nationale vakantie te maken zodat er meer werkvolk kan gaan stemmen, schiet de GOP dat af omdat er anders teveel mensen zouden stemmen (en dus niet op hen)

Link naar reactie
4 minuten geleden, marioboon zei:

De redenering is: "je weet lang genoeg op voorhand wanneer het verkiezingen zijn, je moet het maar geregeld krijgen." 

ik heb mijn vrouw nog op de valreep gemachtigd afgelopen woensdag :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 24-3-2019 om 09:50, sjaakie zei:

Ik denk met stembureaus die van 7:00 tot 21:00 open zijn in Nederland (enkele gaan zelfs nog eerder open) iedereen wel een kans heeft helemaal omdat je zelf de plaats van stemmen kan bepalen of iemand kan machtigen. 

 

Is het denkbaar dat soort niet on topic gezever op andere manieren wordt gedeeld? Messenger, Whatsapp enz.

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Op 8/8/2019 om 10:08, Ambreville zei:

Stripfeest Brussel mankeert op de lijst op de frontpage. Dat is toch geen klein eventje.

 

13/14 en 15 september. Warandepark in Brussel.

Op de eerste pagina van dit topic staat het Stripfeest Brussel al zolang dit bekend is. Welke "frontpage" bedoelt u, Ambreville? 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...