Ga naar inhoud

Boekenbeurs Antwerpen 2018


Veto

Recommended Posts

9 uren geleden, shakeitupguy zei:

Jahoor. Peter Van Dongen komt oa naar Het besloten land. Ik ga hem daar proberen ontmoeten.

Ah dan zal ik dan ook eens gaan, ik was toch al van plan om dat album te kopen.

 

Ik heb wel nog nooit een album laten signeren. Is er een dresscode en hoe spreek je de signerende aan? 🤔

Link naar reactie

Ik vond het een zottekot vandaag! Gelukkig op tijd voor Hermann, zeer laat aangekondigd op de website. De klanten van stripwinkel Alex waren wel op de hoogte. Toch 2 mooie dédi's 😀

Bij Charel stond signeren tot 15u, maar het siert Charel weer, hij bleef tot het einde tekenen voor jong en oud.

Grote rijen bij Van Bael en Delzenne. 

De rij voor de buurtpolitie was helemaal gek, dat was met rijen en lintjes. 

Sommige tekenaars gewoon niet gevonden in de drukte.

Veel bekende koppen, maar de auteurs van boeken zaten toch veelal moederziel alleen aan hun tafels. Brusselmans, Lanoy, Lynn Wesenbeeck, Belcanto,... 

 

Link naar reactie

Eigen boeken meebrengen naar de boekenbeurs. Weet er iemand of dat nog steeds mag, als je ze laat registreren aan de balie? Ik had graag een strip laten signeren die ik al heb...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
1 uur terug, Jason Fly zei:

Eigen boeken meebrengen naar de boekenbeurs. Weet er iemand of dat nog steeds mag, als je ze laat registreren aan de balie? Ik had graag een strip laten signeren die ik al heb...

Dat kan nog altijd hoor. Label laten kleven op elk meegebracht album. Opgelost. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
29 minuten geleden, Veto zei:

Dat kan nog altijd hoor. Label laten kleven op elk meegebracht album. Opgelost. 

Dan maar hopen dat de lijm niet al te sterk is.

Bedankt!

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
19 minuten geleden, Jason Fly zei:

Dan maar hopen dat de lijm niet al te sterk is.

Bedankt!

Nee hoor. De labeltjes zijn heel makkelijk verwijderbaar. Ik spreek uit ervaring. 😉 Na mijn laatste bezoek aan de Boekenbeurs vorige week is het gelukt zonder problemen.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 uur geleden, Tweetie zei:

Voor 150 mensen moeten dat wel heel snelle tekeningen zijn..... 

Zal wel zijn zoals bij tandem Francq-Van Hamme en Sente-Rosinski op de Boekenbeurs. Stempels zullen er al in staan en dan snel paar handtekeningen en met wat geluk je eigen naam erbij. Kan toch niet anders in die korte tijdspanne. Ik ben ook bij de 'gelukkigen' maar ik ga passen. Daarvoor kom ik niet naar Antwerpen afgezakt. 🤨

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
21 uren geleden, Veto zei:

Zal wel zijn zoals bij tandem Francq-Van Hamme en Sente-Rosinski op de Boekenbeurs. Stempels zullen er al in staan en dan snel paar handtekeningen en met wat geluk je eigen naam erbij. Kan toch niet anders in die korte tijdspanne. Ik ben ook bij de 'gelukkigen' maar ik ga passen. Daarvoor kom ik niet naar Antwerpen afgezakt. 🤨

Wat ben je toch een echte dedie jager geworden, je kan toch gewoon de boekenbeurs bezoeken zonder dat ene tekeningetje.....😁

Link naar reactie
1 uur terug, Lecram zei:

Wat ben je toch een echte dedie jager geworden, je kan toch gewoon de boekenbeurs bezoeken zonder dat ene tekeningetje.....😁

Nope, ik kom zaterdag al naar de Boekenbeurs. Zondag nog een keer voor stempel en/of handtekening, dat heb ik er niet voor over. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
On 10/31/2018 at 8:42 AM, lukoste said:

Capture.PNG

 

Er is iets niet juist aan deze actie van Ballon Media!

Ik reageerde binnen de minuut toen dit bericht op dit forum verscheen. Kort daarna kwam ik iemand tegen, aan wie ik dat bericht vertelde. Hij heeft zich bij thuiskomst ook ingeschreven.

Nu blijkt dat hij wél geselecteerd is... en ik niet?

Wat is de betrouwbaarheid van Ballon Media in deze? Ik denk nihil.

Ik heb hen aangeschreven hierover, en men antwoordde het volgende, enigszins naast de kwestie, want ze praten over tickets voor de Boekenbeurs. Is dat omdat ze weten dat ze fout zitten?

Ballon Media: "Dit is niet mogelijk aangezien we geen tickets opgestuurd hebben naar geregistreeren. Mensen die zich hebben ingeschreven voor de Blake & Mortimer dag hebben een mail met instructies ontvangen waarin staat dat een toegangsticket zal klaarliggen aan de ingang van de Boekenbeurs. Die mail vind je terug op volgende link: (weblink)."

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ontdek als allereerste de nieuwe Blake & Mortimer op zondag 11 november op de Boekenbeurs

15u30: boekpresentatie in Book-o-drôme. Om 15u30 start de boekpresentatie van het nieuwe Blake & Mortimer album 'De vallei der ontsterfelijken' in aanwezigheid van de auteurs Yves Sente (scenarist) en Peter Van Donger, Teun Berserik (tekenaars). Ook Blake & Mortimer zijn zélf van de partij!  Book-o-drôme - Hal 4 - Stand 411

 

16u30 signeersessie. Na afloop van de presentatie volgt een signeersessie op de stand van Ballon media, hier zullen de eerste Blake & Mortimer albums gesigneerd worden door de drie auteurs. Het album zal exclusief en enkel op 11/11 te koop zijn, want daarna verdwijnt het weer achter slot en grendel t.e.m. 23/11. Ballon Media - Hal 2 - Stand 212

 

Ga op de foto met Blake & Mortimer. Bezoekers kunnen heel de dag met Blake & Mortimer op de foto in een setting uit het nieuwe album. Ballon Media - Hal 2 - Stand 212

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Op 9/11/2018 om 19:01, Martin zei:

 

Er is iets niet juist aan deze actie van Ballon Media!

Ik reageerde binnen de minuut toen dit bericht op dit forum verscheen. Kort daarna kwam ik iemand tegen, aan wie ik dat bericht vertelde. Hij heeft zich bij thuiskomst ook ingeschreven.

Nu blijkt dat hij wél geselecteerd is... en ik niet?

Wat is de betrouwbaarheid van Ballon Media in deze? Ik denk nihil.

Ik heb hen aangeschreven hierover, en men antwoordde het volgende, enigszins naast de kwestie, want ze praten over tickets voor de Boekenbeurs. Is dat omdat ze weten dat ze fout zitten?

Ballon Media: "Dit is niet mogelijk aangezien we geen tickets opgestuurd hebben naar geregistreeren. Mensen die zich hebben ingeschreven voor de Blake & Mortimer dag hebben een mail met instructies ontvangen waarin staat dat een toegangsticket zal klaarliggen aan de ingang van de Boekenbeurs. Die mail vind je terug op volgende link: (weblink)."

Idem bij mij.

Ik heb me vrij snel na het online plaatsen van het evenement ingeschreven, zelfs de dag erna kwam op de fb pagina van de stripspeciaalzaak nog eens het bericht dat nog niet alle plaatsen ingenomen waren, dus lijkt me dat ik er zeker zou bij zijn. Helaas niks meer gehoord...:(

Link naar reactie

Ik heb me ingeschreven en had een ticket, dus geen idee waar het dan zou misgelopen zijn. Grootste voordeel was dat je inkom gratis was (of de B&M was gratis, afhankelijk hoe je het bekijkt). De boekvoorstelling kon iedereen naar toe en tijdens de signeersessie stond ik als een van de laatsten met mijn bonnetje, dus veel verschil is er dan niet met iemand zonder signeerticket. Die konden ook gewoon aanschuiven maar dan na de mensen met een signeerticket. Al bij al vond ik dit toch een tof evenement. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...