Ga naar inhoud

FACTS 2019


Puberaaltje

Recommended Posts

16 minutes ago, Guilty Pleasure said:

Welke Daedalus tekenaars zijn voorzien?

Er lijkt 1 bekend maar die is al eens in België geweest zover ik weet.

De aankondiging van de striptekenaars zal normaliter gebeuren tijdens de laatste week van augustus/eerste week september.

Maar je weet precies zelf al de helft van het antwoord ivm de Daedalus tekenaars. 😊 Klopt, ik ben recent ook te weten gekomen dat 1 van die 2 toch al eens in België is geweest.  Maar zijn strip was toen nog niet verschenen in het Nederlands wat binnenkort wel het geval zal zijn. 😊 De 2de naam heeft trouwens dezelfde nationaliteit. 😉

Link naar reactie
Zojuist, boomvavavoom zei:

is en blijft een show waar je gewoon achteruit kan zitten, wachten tot de lijst compleet is en verzuchten "o dat is netjes"

Dat vertrouwen hebben ze al jaren van me , of ik er nu werk of niet.

U vat het negatief op. Dat moet niet want loyaal is niet verkeerd.

Voor de strips is de keuze normaal minder en dan wordt je bestookt met om zo snel mogelijk een ticketje te kopen.

Vorig jaar ben ik er 2 uur geweest voor 2 tekenaren.Kost met reizen hele dag.

 

Met een gezin is last minute gaan lastig.

Daarom mijn vraag.

Link naar reactie
3 minuten geleden, shakeitupguy zei:

De aankondiging van de striptekenaars zal normaliter gebeuren tijdens de laatste week van augustus/eerste week september.

Maar je weet precies zelf al de helft van het antwoord ivm de Daedalus tekenaars. 😊 Klopt, ik ben recent ook te weten gekomen dat 1 van die 2 toch al eens in België is geweest.  Maar zijn strip was toen nog niet verschenen in het Nederlands wat binnenkort wel het geval zal zijn. 😊 De 2de naam heeft trouwens dezelfde nationaliteit. 😉

Al deel van de mist opgetrokken...😏

Link naar reactie
20 minuten geleden, Guilty Pleasure zei:

Vorig jaar ben ik er 2 uur geweest voor 2 tekenaren.Kost met reizen hele dag.

correct. Dat moet het wel waard zijn, dat geloof ik


Ik wil zelf wel ook wat van de show zien en ben altijd wel een paar keer rond de Lokale Artiesten gelopen. Altijd mooi om nieuw talent te zien.
Ikzelf ben meer into comics en dat is wel al een prachtige lijst. Al is het maar enkel voor een handtekening.
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 20/8/2019 om 09:09, Guilty Pleasure zei:

Voor de strips is de keuze normaal minder en dan wordt je bestookt met om zo snel mogelijk een ticketje te kopen.

Vorig jaar ben ik er 2 uur geweest voor 2 tekenaren. Kost met reizen hele dag.

 

Dat is een dure zaak dan......

Als je puur en alleen wilt gaan voor dedies van nieuwe tekenaars van Europese strips is FACTS eigenlijk niet de meest logische keuze, dan zijn evenementen als Hanret, Brussel of Geraadsbergen (deels van horen zeggen) beter geschikt.

Bij FACTS krijg je natuurlijk een giga (en leuke) Comic Con met acteurs, games, stands en wat al niet meer, daarop is ook de entree gebaseerd.

Daarnaast zijn er altijd heel veel comic tekenaars, die prima te benaderen zijn. Het is tenslotte een Comic Con.

Door de betrokkenheid van twee prima FACTS medewerkers met ook een Europees striphart (en de medewerking van Daedalus) waren er tot op heden ook best veel tekenaars van Europese strips, maar ik denk dat het steeds moeilijker is geworden, omdat de belangstelling van de meeste bezoekers ergens anders ligt.

Ik heb het in ieder geval altijd wel naar mijn zin gehad en er toch ook veel goede tekenaars ontmoet.

 

  

Link naar reactie
6 uren geleden, Lecram zei:

Dat is een dure zaak dan......

Als je puur en alleen wilt gaan voor dedies van nieuwe tekenaars van Europese strips is FACTS eigenlijk niet de meest logische keuze, dan zijn evenementen als Hanret, Brussel of Geraadsbergen (deels van horen zeggen) beter geschikt.

Bij FACTS krijg je natuurlijk een giga (en leuke) Comic Con met acteurs, games, stands en wat al niet meer, daarop is ook de entree gebaseerd.

Daarnaast zijn er altijd heel veel comic tekenaars, die prima te benaderen zijn. Het is tenslotte een Comic Con.

Door de betrokkenheid van twee prima FACTS medewerkers met ook een Europees striphart (en de medewerking van Daedalus) waren er tot op heden ook best veel tekenaars van Europese strips, maar ik denk dat het steeds moeilijker is geworden, omdat de belangstelling van de meeste bezoekers ergens anders ligt.

Ik heb het in ieder geval altijd wel naar mijn zin gehad en er toch ook veel goede tekenaars ontmoet.

 

  

Klopt, tot enkele jaren geleden was het prima. Door de verbanning uit de loop en de verdwenen interesse van uitgeverijen (kosten?) is het nu doodgebloed. Helaas..

Link naar reactie
Op 20/8/2019 om 16:35, devilcreator zei:

De artiesten die we aankondigen en in de Artist Alley zitten hun prijzen proberen we altijd op voorhand te bemachtigen en op de site te zetten.

De vragen zijn gesteld aan de artiesten. We wachten nu gewoon op de feedback van hen.


Ik bedoelde om zelf in de alley te zitten. De local artist alley of wat de naam ook is.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Bij deze aangekondigd :

 

Mohamed-Aouamri-Saga-Valta-FACTS-Instagr

 

Viska-vincenzo-federici-Instagram-03-Cop

 

Daar Daedalus geen stand heeft op FACTS zijn Viska en Andrea Cuneo aanwezig in de Artist Alley beuk.

Er zullen een gelimiteerd aantal  exemplaren van Meesters van de Inquisiteurs 7 en Androïden 4 beschikbaar zijn. 

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren :-)

 

Stuur me een PM met naam + voornaam, de gewenste albums en welke dag ze worden opgehaald.

 

Spelregels : 
- bestelling van de HC's zal geplaatst worden begin oktober. Reservaties nadien kunnen geen garantie meer geven op exemplaren.
- enkel deze 2 HC's kunnen gereserveerd worden. 
- gelieve voor 15 oktober te laten weten als men niet kan komen. Bij niet opdagen zonder verwittiging kan men niet meer deelnemen aan eventuele toekomstige reservatiemogelijkheden.
- bij niet-ophaling om dagelijks 11u kunnen de gereserveerde HC strips opnieuw verkocht worden.
 
Ik denk trouwens dat het voor de striptekenaars niet nodig is om een Early Bird ticket te kopen en dat een gewoon ticket voldoende is.

 

Link naar reactie
Op 9/9/2019 om 19:05, shakeitupguy zei:

Het Instagram fenomeen YEHUDA DeVIR (van de webcomic "One of Those Days") met bijna 5 miljoen volgers @ FACTS 😎

 

Yehuda-Devir-Instagram-01-Copy.jpg

zeer interessant! Prachtige stijl!!

 

 

53 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Bij deze aangekondigd :

 

 

 

Viska-vincenzo-federici-Instagram-03-Cop

 

 

 

maar om hem nu aan te wijzen als tekenaar van KABUKI... ouch :)
Dat doet mijn David Mack fan-boy gevoel pijn :)

 

THE KABUKI FIGHT is van Viska.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 16/9/2019 om 11:24, shakeitupguy zei:

Bij deze aangekondigd :

 

Mohamed-Aouamri-Saga-Valta-FACTS-Instagr

 

Viska-vincenzo-federici-Instagram-03-Cop

 

Daar Daedalus geen stand heeft op FACTS zijn Viska en Andrea Cuneo aanwezig in de Artist Alley beuk.

Er zullen een gelimiteerd aantal  exemplaren van Meesters van de Inquisiteurs 7 en Androïden 4 beschikbaar zijn. 

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren 🙂

 

Stuur me een PM met naam + voornaam, de gewenste albums en welke dag ze worden opgehaald.

 

Spelregels : 
- bestelling van de HC's zal geplaatst worden begin oktober. Reservaties nadien kunnen geen garantie meer geven op exemplaren.
- enkel deze 2 HC's kunnen gereserveerd worden. 
- gelieve voor 15 oktober te laten weten als men niet kan komen. Bij niet opdagen zonder verwittiging kan men niet meer deelnemen aan eventuele toekomstige reservatiemogelijkheden.
- bij niet-ophaling om dagelijks 11u kunnen de gereserveerde HC strips opnieuw verkocht worden.
 
Ik denk trouwens dat het voor de striptekenaars niet nodig is om een Early Bird ticket te kopen en dat een gewoon ticket voldoende is.

 

*

Link naar reactie
On 9/16/2019 at 11:24 AM, shakeitupguy said:

Bij deze aangekondigd :

 

Daar Daedalus geen stand heeft op FACTS zijn Viska en Andrea Cuneo aanwezig in de Artist Alley beuk.

Er zullen een gelimiteerd aantal  exemplaren van Meesters van de Inquisiteurs 7 en Androïden 4 beschikbaar zijn. 

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren 🙂

 

Stuur me een PM met naam + voornaam, de gewenste albums en welke dag ze worden opgehaald.

 

Spelregels : 
- bestelling van de HC's zal geplaatst worden begin oktober. Reservaties nadien kunnen geen garantie meer geven op exemplaren.
- enkel deze 2 HC's kunnen gereserveerd worden. 
- gelieve voor 15 oktober te laten weten als men niet kan komen. Bij niet opdagen zonder verwittiging kan men niet meer deelnemen aan eventuele toekomstige reservatiemogelijkheden.
- bij niet-ophaling om dagelijks 11u kunnen de gereserveerde HC strips opnieuw verkocht worden.
 
Ik denk trouwens dat het voor de striptekenaars niet nodig is om een Early Bird ticket te kopen en dat een gewoon ticket voldoende is.

 

Ter info, de reservatie voor Andrea Cuneo kan niet meer voor de zondag, enkel nog op zaterdag. 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 9/16/2019 at 11:24 AM, shakeitupguy said:

Bij deze aangekondigd :

 

Mohamed-Aouamri-Saga-Valta-FACTS-Instagr

 

Viska-vincenzo-federici-Instagram-03-Cop

 

Daar Daedalus geen stand heeft op FACTS zijn Viska en Andrea Cuneo aanwezig in de Artist Alley beuk.

Er zullen een gelimiteerd aantal  exemplaren van Meesters van de Inquisiteurs 7 en Androïden 4 beschikbaar zijn. 

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren :-)

 

Stuur me een PM met naam + voornaam, de gewenste albums en welke dag ze worden opgehaald.

 

Spelregels : 
- bestelling van de HC's zal geplaatst worden begin oktober. Reservaties nadien kunnen geen garantie meer geven op exemplaren.
- enkel deze 2 HC's kunnen gereserveerd worden. 
- gelieve voor 15 oktober te laten weten als men niet kan komen. Bij niet opdagen zonder verwittiging kan men niet meer deelnemen aan eventuele toekomstige reservatiemogelijkheden.
- bij niet-ophaling om dagelijks 11u kunnen de gereserveerde HC strips opnieuw verkocht worden.
 
Ik denk trouwens dat het voor de striptekenaars niet nodig is om een Early Bird ticket te kopen en dat een gewoon ticket voldoende is.

 

Ik sluit de reservatielijst voor de 2 Daedalus tekenaars af op zondag 20:00.

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...