Lecram Posted February 11, 2019 Posted February 11, 2019 22 uren geleden, bouwertje zei: Boris Talijancic zal wegens onvoorziene omstandigheden niet aanwezig zijn op ons stripfestival. Nieuwe aanwinst : Roberto Ali Weer een zorg minder voor Tweetie.... Quote
belgiumdog Posted February 11, 2019 Posted February 11, 2019 5 uren geleden, Lecram zei: Weer een zorg minder voor Tweetie.... ja dat klopt Quote
shakeitupguy Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 18 hours ago, belgiumdog said: Jos, de Franse ook hoor . Ja zal wel zeer vroeg veel volk staan aan de poort . Kopen die dan allemaal Nederlandse strips :-p Quote
bouwertje Posted February 12, 2019 Author Posted February 12, 2019 Bij de organisatie liggen Franstalige strips Quote
shakeitupguy Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 1 hour ago, bouwertje said: Bij de organisatie liggen Franstalige strips Wij Vlamingen zijn veel te goed :-) Quote
bouwertje Posted February 12, 2019 Author Posted February 12, 2019 46 minuten geleden, shakeitupguy zei: Wij Vlamingen zijn veel te goed Als ge maar weet , maar ja Geraadsbergen ligt tegen de Waalse grens he Quote
Jason Fly Posted February 23, 2019 Posted February 23, 2019 Op 7/1/2019 om 19:59, bouwertje zei: Germano Giorgiani : La bête humaine (enkel in het Frans) Is intussen uit in vertaling, ik neem aan dat die versie dus ook beschikbaar zal zijn? Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
bouwertje Posted February 23, 2019 Author Posted February 23, 2019 Ik zal het laten weten bedankt voor de info Jason. Quote
belgiumdog Posted February 26, 2019 Posted February 26, 2019 Op 23/2/2019 om 10:09, Jason Fly zei: Is intussen uit in vertaling, ik neem aan dat die versie dus ook beschikbaar zal zijn? Ja die strip is uit bij DDB en zal liggen bij bestand van Hermelijn, er zou een Ex- libris bij zitten ook ( volgend de uitgever ). die ex libris dus juist voor het stripfestival van Geraardsbergen . Quote
bouwertje Posted February 27, 2019 Author Posted February 27, 2019 Alain Poncelet zal spijtig genoeg dit jaar niet aanwezig zijn op ons festival. Nieuwe aanwinst : Benoît Delmelle--Pierre Boschmans Quote
bouwertje Posted March 6, 2019 Author Posted March 6, 2019 Hallo als er nog vragen zijn in verband met de beurs ze liefst voor vrijdag stellen want vanaf zaterdag geen tijd meer om te antwoorden. Tony Quote
Peter Motte Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 Foto's van de beurs: https://andreasmartens.wordpress.com/2019/03/10/8ste-stripbeurs-te-geraardsbergen/ Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Veto Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 Opnieuw een geslaagd stripfestival achter de rug. Al vertrokken om 15 u 30 en toch elf dédi's kunnen scoren. Twee tekeningen van Bruno Di Sano, een hele mooie van Vukic in 'Elfen', een volledig ingekleurde tekening van Wasterlain in het vandaag verschenen Arcadia-album 'Het koninkrijk der katten', twee knappe tekeningen van Italiaanse klasbak Giuseppe Manunta (in 'Artemis' en zijn eigen 'Artbook'), een tekening in 'Zeven Dwergen' van Roberto Ali en ook nog twee keer Patrick Van Oppen (De Vijfde Man en het pas verschenen derde deel van Politeverhalen 24/7). De dag beëindigd met een tekening voor mijn zoon Casper in 'De Rosse Ridder'. Toporganisatie, een waaier aan tekenaars voor elk wat wils. Op naar een volgende editie hopelijk in 2020 ! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Kool Thing Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 was een prima beurs. superorganisatie Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Jason Fly Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 Ben er onverwacht toch niet geraakt. Volgende editie ben ik er zeker bij. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
devilcreator Posted March 11, 2019 Posted March 11, 2019 was terug een aangename beurs. Moest mijn tekenaar geen 2u30 middagpauze genomen hebben had ik me waarschijnlijk wat minder opgelaagd (ik moest om 16u30-45) ten laatste weg. Merci aan Bavo om me bij de laatste tekenaar voor te laten zodat ik mijn 4 ticketten toch heb kunnen afwerken en op tijd kon vertrekken. Quote
bouwertje Posted March 13, 2019 Author Posted March 13, 2019 Aan alle aanwezigen bedankt voor het goede verloop van de beurs,en misschien tot volgend jaar. Quote
Recommended Posts