Jump to content

Achtste stripbeurs te Geraadsbergen 10 Maart 2019

Recommended Posts

Posted
22 uren geleden, bouwertje zei:

Boris Talijancic zal wegens onvoorziene omstandigheden niet  aanwezig zijn op ons stripfestival.

Nieuwe aanwinst : Roberto Ali

Weer een zorg minder voor Tweetie....🤐

• 2 weeks later...
Posted
Op 7/1/2019 om 19:59, bouwertje zei:

Germano Giorgiani : La bête humaine (enkel in het Frans)

Is intussen uit in vertaling, ik neem aan dat die versie dus ook beschikbaar zal zijn?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Posted
Op 23/2/2019 om 10:09, Jason Fly zei:

Is intussen uit in vertaling, ik neem aan dat die versie dus ook beschikbaar zal zijn?

Ja die strip is uit bij DDB en zal liggen bij bestand van Hermelijn, er zou een Ex- libris bij zitten ook ( volgend de uitgever ).

die ex libris dus juist voor het stripfestival van Geraardsbergen . 

Posted

Opnieuw een geslaagd stripfestival achter de rug. Al vertrokken om 15 u 30 en toch elf dédi's kunnen scoren. Twee tekeningen van Bruno Di Sano, een hele mooie van Vukic in 'Elfen', een volledig ingekleurde tekening van Wasterlain in het vandaag verschenen Arcadia-album 'Het koninkrijk der katten', twee knappe tekeningen van Italiaanse klasbak Giuseppe Manunta (in 'Artemis' en zijn eigen 'Artbook'), een tekening in 'Zeven Dwergen' van Roberto Ali en ook nog twee keer Patrick Van Oppen (De Vijfde Man en het pas verschenen derde deel van Politeverhalen 24/7). De dag beëindigd met een tekening voor mijn zoon Casper in 'De Rosse Ridder'. Toporganisatie, een waaier aan tekenaars voor elk wat wils. Op naar een volgende editie hopelijk in 2020 !

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Posted

Ben er onverwacht toch niet geraakt. Volgende editie ben ik er zeker bij.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Posted

was terug een aangename beurs.

Moest mijn tekenaar geen 2u30 middagpauze genomen hebben had ik me waarschijnlijk wat minder opgelaagd (ik moest om 16u30-45) ten laatste weg.

Merci aan Bavo om me bij de laatste tekenaar voor te laten zodat ik mijn 4 ticketten toch heb kunnen afwerken en op tijd kon vertrekken.