lukoste Posted July 16, 2021 Posted July 16, 2021 Hier spijtig genoeg een exemplaar zonder tekening. Maar het past wel in de box. En prentenmapje is tof. Vanavond op mijn gemakje lezen. Quote
esteban² Posted July 16, 2021 Posted July 16, 2021 Het mapje is voor de A4-prenten zeker? Het zou natuurlijk wel héél toevallig zijn dat één van ons hier die fameuze exclusieve prent heeft. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
esteban² Posted August 1, 2021 Posted August 1, 2021 Ik heb een misdruk van Gung Ho 2 (reguliere HC uitgave, Silvester), de inhoud is namelijk die van Gung Ho 3. Het is heel onwaarschijnlijk dat ik de enige ben, dus wie (net als ik) zijn exemplaren om de één of andere reden nog niet doorbladerde, kijk het eens na. Ik kocht destijds het voordeelpakket met de eerste 3 delen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
esteban² Posted August 10, 2021 Posted August 10, 2021 Vervang-exemplaar netjes ontvangen van de uitgeverij. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts