Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Er moet helemaal niets gratis zijn. Mensen hebben geen respect voor dingen die gratis zijn. Er is altijd wel iemand die betaalt.

 

We gaan wat water bij de wijn doen. 1 euro/m2 grondoppervlak.

Lijkt me schappelijk.

Link naar reactie

We gaan wat water bij de wijn doen. 1 euro/m2 grondoppervlak.

Lijkt me schappelijk.

 

cool, waar moet ik daar voor zijn? ik koop 1 miljoen m2. De manier waarop de grondprijzen stijgen omdat ze nu zeldzaam zijn, heb ik mijn 1 miljoen direct terug. Goed plan Lord, maar zeg het niet tegen de anderen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Plus een maximum aan te kopen opp. natuurlijk. Ik veronderstel dat ge geen reden tot klagen zult hebben als de opp. voldoende is om een deftige gezinswoning erop te plaatsen met een strook grond errond. En wat groen. Natuurlijk wordt er ook aan natuurbeheer gedaan. Industriële ruimtes worden ook voorzien.

 

Laten we ervan uitgaan indien men mensen de ruimte in kan sturen, men wel iets kan organiseren inzake woonbeleid. mocht een overheid zoiets kunnen realiseren, dan wil ik een en ande"r herzien omtrent het concept 'staat'.

Link naar reactie

Plus een maximum aan te kopen opp. natuurlijk. Ik veronderstel dat ge geen reden tot klagen zult hebben als de opp. voldoende is om een deftige gezinswoning erop te plaatsen met een strook grond errond. En wat groen. Natuurlijk wordt er ook aan natuurbeheer gedaan. Industriële ruimtes worden ook voorzien.

 

Laten we ervan uitgaan indien men mensen de ruimte in kan sturen, men wel iets kan organiseren inzake woonbeleid. mocht een overheid zoiets kunnen realiseren, dan wil ik een en ande"r herzien omtrent het concept 'staat'.

 

wat voor ne rare anarchist zijde gij. Mensen regels opleggen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

wat voor ne rare anarchist zijde gij. Mensen regels opleggen.

 

Ja kijk, zomaar alles van structuur van de hand doen, daarmee doet ge finaal de boeken dicht. Dat weet je toch zelf.

Anarchie is niet: zomaar iedereen pikt zomaar de beste brokken weg, hé.

 

Ge wilt er weer een cliché van maken .

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja kijk, mensen hebben nu eenmaal zaken nodig, zoals grond, lucht, water, voedsel, energie.

Anarchie is niet: alle structuur overboord gooien en de eerste de beste zich alles laten toeëigenen.

 

Toen Makhno in Oekraïne de free territories poogde te installeren was dat ook niet van: 'ja kerels, doe maar op hé'

Er was wel overleg. Want ik hoor je alweer afkomen met uw 'geleid'...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Of zoals in Spanje in '36-'39. CNT-FAI. Maar dan met de middelen van nu.

 

Makhno moet je zien in de oorlogscontext. Ze hadden er allerlei nationalistisch gespuis buiten te zwieren. Die gaan niet zomaar even aan de kant omdat je hen dat vraagt...

Link naar reactie

ah zalig, leer je programmeren? Ik heb dat vroeger nog geleerd maar het is al meer dan 4 jaar ofzo geleden sinds ik C++ nog gebruikt heb

Met C++ is dat leren eeuwig, inderdaad. *diepe zucht* Ik werk al meer dan 7 jaar met C++, maar de syntax van dynamisch gealloceerde multidimensionale arrays, het blijft sukkelen...

 

Uit curiositeit: welke taal gebruik je nu?

Link naar reactie

Spijtig dat we nog altijd geen kwaad woord mogen schrijven over 'grote' uitgevers - al laten ook kleine het jammer genoeg soms afweten - mijn grootste (stripgerelateerde) frustratie: een reeks 'starten' die halfweg gewoon opgedoekt wordt (de wonden van Talent zijn intussen redelijk geneze, maar ik had toch ook zéér graag verder gelezen in Sin City & Hellboy in het Nederlands...)

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Ah, archeologie, dat was mijn eerste keus en ik had dat graag gestudeerd maar er was geen droog brood in te verdienen. Ik heb toen geografie gestudeerd om er later achter te komen dat archeologie en GIS een mooie combi zou zijn geweest.....

Tja, 't voordeel van al een goede job te hebben is dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt of ik met de verdere studies werk kan vinden of niet, al is er sinds het Verdrag van Malta best wel heel wat werk bijgekomen in de sector. Meer nog, er heerst, ondanks hetgeen de media graag verkondigen, zelfs een zekere schaarste aan arbeidskrachten. Nuja, zoals gezegd, ik doe het omdat ik het graag doe en uit pure interesse... en da's ook wel nodig als werkstudent want zonder motivatie lukt het niet. Gelukkig had ik niet teveel sociaal leven om op te geven, :P

 

Ah ja, en inderdaad... mijn ervaring met GIS-omgevingen kan erg goed van pas in de archeologie, da's zeker een punt!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Er moet helemaal niets gratis zijn. Mensen hebben geen respect voor dingen die gratis zijn. Er is altijd wel iemand die betaalt.

 

Hoeveel betaalde je voor je vrouw?

Link naar reactie

Hoeveel betaalde je voor je vrouw?

 

dat vind ik nu toch een rare opmerking hoor. Een vrouw krijg je niet gratis hoor. Je moet daar best wat moeite voor doen. En terecht. En omgekeerd ook, je vrouw zal wel wat moeite doen voor jou. Van het moment je geen moeite meer doet voor elkaar leef je naast elkaar of ga je mee in de waan van de dag en scheid je. Vreemd dat je denkt dat vrouwen gratis zijn. Zijn die Menense vrouwen dan zo goedkoop?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

dat vind ik nu toch een rare opmerking hoor. Een vrouw krijg je niet gratis hoor. Je moet daar best wat moeite voor doen. En terecht. En omgekeerd ook, je vrouw zal wel wat moeite doen voor jou. Van het moment je geen moeite meer doet voor elkaar leef je naast elkaar of ga je mee in de waan van de dag en scheid je. Vreemd dat je denkt dat vrouwen gratis zijn. Zijn die Menense vrouwen dan zo goedkoop?

 

Nee hoor. Maar Waldorf geeft de indruk dat voor alles betaald hoort te worden, uitgedrukt in geld.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...