Ga naar inhoud

Crowdfunding tips: comics, strips, art books of andere artsy zaken


Recommended Posts

Op 30/7/2021 om 14:17, cinco zei:

Is dat personage uit Mami Wata een weerkerend personage of is het dankzij de beruchtheid van dat album dat ze ook in de lijst is opgenomen? (of omwille van diversiteitsredenen?)

 

afbeelding.thumb.png.e6588f51b0580cc2aad2d61af2301faf.pngafbeelding.png.fbed3dbbb7cebda00f0d94e1879f703a.png

 

Ik las enkele dagen geleden de preview van "De Drijvende Dokters" en daar liep een geheimzinnige dame rond met zonnebril en kap over haar hoofd, en ik bedacht me dat zij het wel kon zijn. Maar de mysterieuze dame blijft nog even mysterieus.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Op voordekunst staat een een crowdfunding die hopelijk gaat slagen. Ik heb alvast gedoneerd:

 

https://www.voordekunst.nl/projecten/12644-beeldverhaal-door-martin-draax

 

Toevallig heb ik de openingspagina van deze strip en die ziet er alvast top uit:

 

1471734963_BabyBoomStripdec_202101.thumb.jpg.c721314cdb5a7c2975ae300f30ce9feb.jpg

 

Wat niet goed in de funding vermeld staat is de uitvoering van het boek: bij de optie van € 35 kies je voor een luxe hardcover met linnen rug. Groot formaat, zo ongeveer als ons recente Muertos album.

 

Mocht je dit backen laat het mij dan even weten, ik regel dan een uitgebreide dedicase van Martin in je album.

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
10 hours ago, eriktex said:

Mocht je dit backen laat het mij dan even weten, ik regel dan een uitgebreide dedicase van Martin in je album.

IK heb het ook gesteund :) dus ik denk al wel dat je weet wat voor soort dedi ik graag heb !! :D

 

Prachtig arwork en "baby boom" in een hoofdrol. Te leuk :)

 

 

image.thumb.png.58a69237eb8ade817bd19b5fcfa5198b.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
1 hour ago, cinco said:

 

 

Iemand die een afbeelding van die art-print heeft?

Ik kan me S&W nog altijd niet voorstellen in de stijl van Francq.

 

Francq heeft die uiteindelijk geweigerd. SU is daarna bij Meynet gaan aankloppen.

image.png.9bc76763720768b1571769417298c8d6.png

Ze hebben hem wel niet laten weten waarvoor de tekening diende. 

Groot formaat op dik karton. Tegenwoordig gelokaliseerd te Hasselt, een verdiepje hoger dan waar ik nu zit.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
24 minuten geleden, Ambreville zei:

Francq heeft die uiteindelijk geweigerd. SU is daarna bij Meynet gaan aankloppen.

image.png.9bc76763720768b1571769417298c8d6.png

Ze hebben hem wel niet laten weten waarvoor de tekening diende. 

Groot formaat op dik karton. Tegenwoordig gelokaliseerd te Hasselt, een verdiepje hoger dan waar ik nu zit.

 

Ach ja, je had die al eens getoond. Ik wist niet dat-ie gelinkt was aan die collectie. (dacht dat het een dedi was)

 

Dus hadden ze die naam van Francq er gewoon opgeplakt zonder bij hem na te vragen of hij wel zin had. Mooi is dat.

 

afbeelding.thumb.png.5607713389b5497f93803523820e5fe8.png

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Twee talenten die ik ken, eentje een schrijver en tekenaar met een ongekende klasse, de andere een fanaat in het verleggen van de grenzen van hoe luxueus een stripverhaal kan zijn, hebben momenteel een Ulule lopen rond een aantal uitgaves die je beleving rond Vesper gaan uitbreiden.

 

image.thumb.png.df089cf7c72ed19d5c3f63dd2accfe31.png

 

https://nl.ulule.com/vesper-tirage-de-luxe-artbook/

 

Te winnen goodies zijn oa een Portfolio met o.a. bijdragen van Tillier, Xavier, Aouamri en Marini en andere., een cd met de soundtrack van het spel dat binnenkort uitkomt, een zwart-wit uitgave en voor de liefhebbers van enorm schoon papier, een superluxe met naast artwork ook de originele potloodtekeningen en ingekleurde versies op formaat van de platen. 

Er is een ook optie om een luxe gesigneerd te krijgen met een tekening waar tijdens een twitch-stream ruimschoots tijd voor genomen wordt.

 

Om een idee te geven van de grandeur en waanzin achter dit formaat van boeken, hierbij een fototootje van het vorig meesterwerkje van BD Empher naast zijn normale, nederlandstalige uitgave.

 

image.thumb.png.0e85ac934112d9396bd18358466630a2.png

 

Heb je vragen, dan kan je bij BD-Empher terecht via Ulule, of je komt gewoon naar de Twitch-livestream van Jérémy. Een paar keer per week gaat dat live en wordt er met een gezellige babbel door Jérémy getekend.

 

https://www.twitch.tv/jeremy_bd

 

image.thumb.png.883fb7cabe819bc1960fecb5abad4708.png

 

Voor zij die gaan kunnen uiteraard volgende week in de signeersessie in Ronse alle mogelijke vragen gesteld worden.

 

 

 

 

Link naar reactie
Op 8/12/2021 om 22:50, eriktex zei:

Op voordekunst staat een een crowdfunding die hopelijk gaat slagen. Ik heb alvast gedoneerd:

 

https://www.voordekunst.nl/projecten/12644-beeldverhaal-door-martin-draax

 

Toevallig heb ik de openingspagina van deze strip en die ziet er alvast top uit:

 

1471734963_BabyBoomStripdec_202101.thumb.jpg.c721314cdb5a7c2975ae300f30ce9feb.jpg

 

Wat niet goed in de funding vermeld staat is de uitvoering van het boek: bij de optie van € 35 kies je voor een luxe hardcover met linnen rug. Groot formaat, zo ongeveer als ons recente Muertos album.

 

Mocht je dit backen laat het mij dan even weten, ik regel dan een uitgebreide dedicase van Martin in je album.

 

 

Crowdfunding geslaagd! Er resteren nog enkele dagen om zo’n mooie hardcover te bemachtigen... dus klik snel naar de website.

 

We proberen het album in oktober (Breda) gereed te hebben. Dat wordt dan het tweede niet-vertaal album bij HUM! Het eerste verschijnt in Haarlem dit voorjaar 😋.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

PRISON WITCH: Volume Three (Volumes 1 - 3 available) FINALE!

The final volume of the PRISON WITCH trilogy is here. Magic and mystery combine in this thrilling graphic novel.

 

 

 

 

Shadow's Daughter | Fantasy Thriller Manga Comic | 6 Issues

Two color and four b&w issues of a kickass urban fantasy thriller featuring a female bounty hunter who can use shadow as a weapon!

 

 

 

 

 

Vampocalypse #1-4 : Action-packed Vampire comic book series!

The first 4 issues of Underglow Comics' ongoing series, where a tribe of Vampire women launch their plans to take over the world!

 

 

 

Thistleheart #1: Three Ravens

A dark fantasy comic featuring seductive witches, ebon blades, magic potions, and a terrifying monster with a human soul.

 

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

En hop... de 100% is gehaald. Toch nog ruim 24 uur voor nodig gehad 😃

 

Drie stretchgoals zijn al gehaald, Jan van Haasteren zal dus ook zijn tekening gaan maken. Het is de bedoeling dat Jan zijn ex-libri zal signeren (onder enig voorbehoud, hij heeft zopas 86 kaarsjes uitgeblazen). Best uniek dacht ik.

 

Nu op naar de € 8000 dan zetten we Olivier Schwartz aan het werk.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Alle stretchgoals zijn ondertussen gehaald.

 

Wil je een mooie ex-libris van Steven Dupré of Olivier Schwartz? Doe dan mee met de crowdfunding.

 

stretch1.thumb.jpg.f1ac3b34020b9bde09423225dcb87a13.jpg

 

stretch2.thumb.jpg.37dd3365cbd0e4a16b2dea7e33097bf8.jpg

 

stretch3.thumb.jpg.d02a72fac5614d8be4970fc7bdf207dc.jpg

 

stretch4.thumb.jpg.7e509a4127e97b17580962863b8e164b.jpg

 

Binnenkort worden nieuwe stretch-goals toegevoegd, met nog meer moois.

 

https://nl.ulule.com/cocco-bill-geef-deze-italiaanse-cowboy-kleur-/

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Nieuw NL project komt eraan!!!

 

Quote

Sinds vandaag heb ik een pre-launch pagina voor mijn toekomstige kickstarter campaign. Dit is voor mijn comic book serie Square One 1 en 2. Check de link en voel je vrij om op de Notify button te drukken, zodat je op de hoogte bent wanneer het project live gaat.

 

Quote

The lives of six teenagers drastically changes, when they accidentally are exposed to an energy source known as Magna Core.

 

https://www.kickstarter.com/projects/61718564/square-one-issues-1-2

afbeelding.thumb.png.641826410f9e2a1b3de05b06816fb825.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...