Ga naar inhoud

Heizel Formidable Bd..caneppa Geannuleerd


Gast Incognito

Recommended Posts

Gast Incognito

Boulet geen tickets maar erg druk. Andere hardlopers Vivet en Trondheim.

Organisatie. ..ter plekke werd het geregeld!

Tekenen was niet op nummer. Desondanks met 8 goede dedicaces in iets meer dan 2 uur tevreden. Enkelen die ik eerder zag op de Foire maakten hier echt mooiere dedicases.

Caneppa was er dus niet maar was wel vooraf gemeld, begrijp ik.

 

Beste was een Japanse manga topper die de mensen ontving met een buiging en opstond als men ging. Voor een aantal Europese tekenaars leerzaam. ..al is het maar dat ze enigzins op tijd komen.

Link naar reactie

Ik heb op het Formidable Salon de BD een Dino Attanasio (Ton en Tinneke), Sidney (Julie, Klaartje en Cécile), Bastien Vivès (Last Men), Wiebke Petersen en een Charles Berbérian gehaald. Eerst waren er geen tickets meer voor Vivès, maar doordat die toch redelijk snel tekent was het geen probleem om toch bij hem langs te gaan. Op dat vlak speelde de organisatie goed in op de situatie. Het stond wel niet zo goed aangeduid vond ik. Het leek allemaal onderdeel te zijn van het Made In Asia-festival. Maar ik ben tevreden en ik heb ook leuke gesprekken gehad met de tekenaars waar ik een tekeningetje van heb :e002: !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...