Yves Declercq Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Leuk op The Chocolate Bar "old edition" was de lijst van de vervoermiddelen van de geregistreerden. Ik stel voor deze traditie op te pikken en open de dans: Mercedes SLK 200 Compressor van 1997 voor dagelijks gebruik als het weer het toelaat (droog en meer dan -4 graden om open te rijden) 192 pk Interieur is in leder met een mooie zwart/rood combinatie Porsche 911 4S voor als het weer wat minder is: 320 pk met vierwielaandrijving 0 naar 100 in 5,1 sec op de teller haal je hiemee vlot meer dan 300 km/U Interieur is volledig is leder (14 opties) . Deze wagen werd gedurende de eerste 2 jaar gebruikt door iemand van het managment van Porsche zelf. De optiecode 741 betekend "Press Finish", afwerking en tuning motor om aan de pers te kunnen uitlenen maar de top van Porsche rijdt ook graag met deze afwerking/afstelling Triumph Spitfire 1500 van 1980 in incayellow in zijn oorspronkelijke lak. Mijn zomerauto sinds 1988. Morgan +8 van 1973. V8 motor met 155 pk in een lichtgewicht koets van alumimium van 780 kg. Zuivere fun met de rauwe klank van een V8 met 2 motouitlaten Voor moedere de vrouw om boodschappen te doen: Audi Allroad 3 liter diesel 240 pk handgeschakeld met luchtvering (onmisbaar om die boekjes van bij Daniel van De Striep in nieuwstaat thuis te krijgen) Van mijn moto's heb ik direct geen foto's: Sarolea 1928 350 cc kopklepper en een 1953 zijklepper van 400 cc Quote Link to comment
Xenophon Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Niets. Ik overweeg wel om nog eens een fiets te kopen. Quote Link to comment
Yves Declercq Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 PS: de Mercedes SLK en de Triumph Spitfire figureren in de boeken van "Knokke Gestript" getekend door D'Auwe. Daarin vertelt hij de avonturen van de organisatoren van het Stripfestival Knokke-Heist waar ik de fotograaf ben. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Dit. Praktisch. Geschikt voor ieder seizoen en alle weersomstandigheden. Alsook binnenwegen en ruw terrein vormen geen enkel obstakel. Deze, als het iets sneller moet gaan. Quote Link to comment
Yves Declercq Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Lord K., retrovoertuigen zitten duidelijk in de lift... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Deutsche gründlichkeit, nichtwar... Quote Link to comment
stilte Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Wel moeilijk parkeren lijkt me. Dat vraagt een behoorlijke lap grond, Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 In principe zou dat gemakkelijk afdwingbaar moeten zijn... Quote Link to comment
retep Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Ik rijd met een grijze gazelle-fiets. Om mijn stripboeken in onberispelijke staat thuis te krijgen heb ik ook fietszakken. Cannondale randonneur met Deore groep en Magura hydraulische remmen, Ortlieb fietstas rechts..... Quote Link to comment
Zwendel Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Dit. Praktisch. Geschikt voor ieder seizoen en alle weersomstandigheden. Alsook binnenwegen en ruw terrein vormen geen enkel obstakel. De BIV valt wat tegen, daarom deze: Quote Link to comment
Skinny Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Wij hebben een Dacia Logan MCV. Lijkt op deze. Wij hebben ook getinte ruiten. Dat is zo nu en dan nog wel eens fijn. Lekker veel ruimte achterin. En we hebben extra zetels, dus je kan er met 7 comfortabel in zitten. En aangezien ik geen autorijbewijs heb, heb ik een electrische scooter: Dit model, maar zonder de stickers. Volledig opladen kost ongeveer 20 cent, en ik kan er ongeveer 40km mee rijden. Het maakt geen herrie en er komt geen rook uit, dus alleen maar voordelen . En een fiets hebben we ook allebei . Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Mijne zoon heeft zeker 100 Cars. Zelf ben ik wat bescheidener: 1 gezinswagen Ford Galaxy, me welwillig ter beschikking gesteld door m'n werkgever. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
fenip Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Voor mij een Brompton. Mijn vrouw een IQ. Mijn schoonvader een BMW M6. (zijn dada is trouwens auto's en persoonlijkheid) Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Waldorf Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Alleen groene wagens voor mij! Mijn dagelijkse wagen voor vlot stadsverkeer (122 pk): Mijn liefhebberij (bouwjaar 1979, 68 pk): Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
156 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 In onze garage staat een hoop rommel momenteel. We moeten dringend een voorjaarsopruiming doen. Quote Link to comment
retep Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 In onze garage staat een hoop rommel momenteel. We moeten dringend een voorjaarsopruiming doen. ga je al je wagens verkopen dan ? Quote Link to comment
retep Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Waar zitten de roestplekken ? Quote Link to comment
retep Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 We (mrs retep is de chauffeur) hebben jaren in tweedehands wagens gereden. Dat gaat dan een tijdje goed maar als zo'n barrel ouder wordt dan 9-10 jaar lopen de kosten op: remschijven/pakkingen, aandrijfriem, uitlaat etc. Als de jaarlijkse APK kosten rond de 600 euro komen.... Thans in het bezit van een 207 met pittig 1,6 VTi, de luxe scheurmotortje: En die lichtjes aan de voorkant zwenken zo geinig mee als je de bocht doorgaat.... Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Ford S. Max, dankzij mijn werkgever. Absoluut geen autokenner, hoewel ik me vorige week rotgeamuseerd heb toen we met wat BMWs rijlessen kregen op het racecircuit van Zolder. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
IvoVWS Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Wat heb ik voor mijn deur? NE WERF! Mijn straat wordt heraangelegd en omgetoverd tot een woonerf. Allemaal heel leuk maar dat betekent dat ik tot het bouwvakverlof in de kurwa zit en maar vrachtwagens, drilboren en kranen ga moeten verdragen. Quote Link to comment
esteban² Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 In de garage: Werkplaats van stilstaande werf. Voor de garage: Twee tegels voetpad en 't straat. In een random aanliggende straat wegens gebrek aan parking: Toyota Auris van 2008. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Hardcover Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Geen garage, maar wel met de buren deze pittoreske situatie voor het huis... Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Tanuki Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 In de garage een Stromer ST1X, onder de carport een Suzuki Samurai van '88 (SJ413) waar ik dringend eens leven in moet krijgen. Op de oprit niets want mijn vrouw is gaan werken met de Prius+. (Prius Wagon in Nederland) Quote Link to comment
Recommended Posts