Bonte Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Het forum krijgt een update vandaag, tijdens die periode kan het zijn dat de layout thema's niet beschikbaar zijn. Quote Link to comment
156 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ik heb de indruk dat sinds het forum geupdate is je automatisch uitgelogd wordt wanneer je een tijdje inactief bent? Quote Link to comment
Daan Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 en het adresbalkicoontje lijkt verdwenen.... Quote Link to comment
156 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Correctie bij mijn eerdere post. Ik word vrij regelmatig uitgelogd. Zelfs bij activiteit. Vb. Bericht plaatsen, en dan klikken op "Bekijk nieuwe inhoud" geeft vaak als resultaat dat ik opnieuw moet inloggen. Ben ik de enige? Quote Link to comment
retep Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Correctie bij mijn eerdere post. Ik word vrij regelmatig uitgelogd. Zelfs bij activiteit. Vb. Bericht plaatsen, en dan klikken op "Bekijk nieuwe inhoud" geeft vaak als resultaat dat ik opnieuw moet inloggen. Ben ik de enige? Dan duw je toch gewoon op F5 ? Quote Link to comment
156 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ik had het nu zelfs met het posten van een bericht aan de hand. Quote Link to comment
niemand Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Nee, ik word nooit uitgelogd (tot nu toe toch), zelfs niet als ik ondertussen naar andere sites ga. En het icoontje is er nog, maar het is anders, nu. tis een soort M. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ik heb een probleem als ik een quote wil maken. Ik druk op quote, typ mijn commentaar in de 'Reageer op dit onderwerp'-balk, druk op 'plaats' maar enkel de quote verschijnt. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
niemand Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ik heb een probleem als ik een quote wil maken. Ik druk op quote, typ mijn commentaar in de 'Reageer op dit onderwerp'-balk, druk op 'plaats' maar enkel de quote verschijnt. Ja, aan het quoten is één en ander veranderd... Maar het werkt nog steeds. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ja, aan het quoten is één en ander veranderd... Maar het werkt nog steeds. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 niet dus. Ik kreeg nu zelfs een foutmelding. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
156 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 niet dus. Ik kreeg nu zelfs een foutmelding. Bij mij werkt het Quote Link to comment
niemand Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 niet dus. Ik kreeg nu zelfs een foutmelding. De layout is anders nu, maar bij mij lukt het nog steeds om te quoten. Quote Link to comment
Olsimar Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 De regenboogprinses altijd een draak van een album gevonden , reeds als kind . Toch staat dit in de top 100 van Vandersteen , onbegrijpelijk ! Dat zou ik toch graag tegenspreken. Geerts en Verhaegen waren ook consistent. Bij Geerts was er natuurlijk een onvermijdelijke evolutie in stijl, maar dat is normaal bij lang lopende reeksen. Wat wel opviel in die periode was dat er af en toe eens een minder goed geinkt album tussen zat. Bij het huidige team is er wel degelijk een verschil merkbaar tussen de albums waarvoor Luc M de personages tekent en die waarbij Dirk S dat doet. Of, in het geval van De Kaperkoters, als ze elk de helft van het album tekenen. Maar eigenlijk was de S&W-tekenaar waarbij de tekenstijl het minste consistent was Vandersteen zelve. Je kan nu ook multiquoten uit een andere draad. Of kon dat al? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Strak nieuw pakje!! Lekker! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Bonte Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Ja, aan het quoten is één en ander veranderd... Maar het werkt nog steeds. Het is 1 en ander veranderd, heb je nog steeds problemen? Quote Link to comment
Bonte Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Ik heb de indruk dat sinds het forum geupdate is je automatisch uitgelogd wordt wanneer je een tijdje inactief bent? Heb ik nog niet opgemerkt, met welke browser? Quote Link to comment
Bonte Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Je kan nu ook multiquoten uit een andere draad. Of kon dat al? Hoe deed je dat? Quote Link to comment
Olsimar Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 ik lees de reeks op het net, niet omdat ik dat graag doe, maar omdat ze zo beregoed is! ik ga dit zeker kopen! hopelijk volgt er ook eens een deftige uitgave van planetes! 2014 is er geen dan of wa? Het is een tweejaarlijkse gebeurtenis. Hoe deed je dat? Gewoon in een draad multquoten en dan naar een andere draad navigeren, weer multiquoten (rechtsonder in apart venstertje zie je het aantal). Dan naar waar je wilt reageren en in dat multiquotevensterje klikken en dan krijg je dit resultaat Quote Link to comment
Bonte Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Gewoon in een draad multquoten en dan naar een andere draad navigeren, weer multiquoten (rechtsonder in apart venstertje zie je het aantal). Dan naar waar je wilt reageren en in dat multiquotevensterje klikken en dan krijg je dit resultaat ok, makkelijk genoeg. :-) Quote Link to comment
156 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Heb ik nog niet opgemerkt, met welke browser? Firefox 12.0 Ik heb nog niet met een andere versie geprobeerd. Quote Link to comment
Bonte Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Firefox 12.0 Ik heb nog niet met een andere versie geprobeerd. 12, ondertussen werk ik al met 19. Ik vrees dat we met een modern forum wel meer problemen gaan hebben met oude browser software. Quote Link to comment
156 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Ik denk niet dat het aan mijn browser ligt. Hier thuis heb ik er geen last van. Het zal dus eerder aan de firewall liggen waar ik soms achter zit. ( En ik ga mijn browser echt niet upgraden omdat er één of andere site geupgrade is ... ) Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Het is 1 en ander veranderd, heb je nog steeds problemen? Dag Peter. Alles werkt opnieuw. Dank u. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Recommended Posts