Ga naar inhoud

Forum Update


Bonte

Recommended Posts

De regenboogprinses altijd een draak van een album gevonden , reeds als kind .

Toch staat dit in de top 100 van Vandersteen , onbegrijpelijk !

  

Dat zou ik toch graag tegenspreken. Geerts en Verhaegen waren ook consistent. Bij Geerts was er natuurlijk een onvermijdelijke evolutie in stijl, maar dat is normaal bij lang lopende reeksen. Wat wel opviel in die periode was dat er af en toe eens een minder goed geinkt album tussen zat.

Bij het huidige team is er wel degelijk een verschil merkbaar tussen de albums waarvoor Luc M de personages tekent en die waarbij Dirk S dat doet. Of, in het geval van De Kaperkoters, als ze elk de helft van het album tekenen.

Maar eigenlijk was de S&W-tekenaar waarbij de tekenstijl het minste consistent was Vandersteen zelve.

Je kan nu ook multiquoten uit een andere draad. Of kon dat al?

Link naar reactie

ik lees de reeks op het net, niet omdat ik dat graag doe, maar omdat ze zo beregoed is!

ik ga dit zeker kopen!

hopelijk volgt er ook eens een deftige uitgave van planetes!

 

 

2014 is er geen dan of wa?

 

 

Het is een tweejaarlijkse gebeurtenis.

 

 

Hoe deed je dat?

 

Gewoon in een draad multquoten en dan naar een andere draad navigeren, weer multiquoten (rechtsonder in apart venstertje zie je het aantal). Dan naar waar je wilt reageren en in dat multiquotevensterje klikken en dan krijg je dit resultaat  B)  

Link naar reactie

Gewoon in een draad multquoten en dan naar een andere draad navigeren, weer multiquoten (rechtsonder in apart venstertje zie je het aantal). Dan naar waar je wilt reageren en in dat multiquotevensterje klikken en dan krijg je dit resultaat  B)  

 

ok, makkelijk genoeg. :-)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...