Ga naar inhoud

Stripfeest Brussel 2019 13-15 september


Recommended Posts

22 uren geleden, Kool Thing zei:

Is en blijft het beste festival. 

 

Het zal ook schelen of je de Franse taal machtig bent.......de keren dat ik er was heb ik altijd veel tekeningen (van grotere namen ook) kunnen verkrijgen, maar was het wel hard werken, van rij naar rij, niet echt relaxed. Dat is misschien ook wel de charme, maar ik kan me voorstellen dat de wat minder "die hard" verzamelaars verdrinken in de hectiek van de tenten.

Ik ben het met je eens, een geweldige line up van tekenaars, veel randzaken (wel alles Franstalig), veel jeugd, groots opgezet, maar ik ken toch zeker één beter festival...😉

 

p.s. ook de catering nooit echt aantrekkelijk gevonden, lange rijen bij foodtrucks met vooral vette hap en dan maar op de grond zitten met je plastiek bordje.....met mooi weer op zich geen straf, maar mocht het eens slechter weer zijn..... 

Link naar reactie
35 minuten geleden, Lecram zei:

, maar ik ken toch zeker één beter festival...😉

 

p.s. ook de catering nooit echt aantrekkelijk gevonden, lange rijen bij foodtrucks met vooral vette hap en dan maar op de grond zitten met je plastiek bordje.....met mooi weer op zich geen straf, maar mocht het eens slechter weer zijn..... 

Dat klopt. Er is zeker een beter festival. maar voor Angouleme moet je al een stevige reis plannen over meerdere dagen. Saint-Malo schijnt ook heel goed te zijn.

 

Betreffende het eten. In Brussel een heerlijk gevulde aardappel binnengespeeld en later een glas Cava. Het Nederlands eten op zondag was zo abominabel dat ik me heb ingehouden en ben gestopt bij het eerste tankstation over de grens.

 

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Ambreville zei:

Dat klopt. Er is zeker een beter festival. maar voor Angouleme moet je al een stevige reis plannen over meerdere dagen. Saint-Malo schijnt ook heel goed te zijn.

 

Betreffende het eten. In Brussel een heerlijk gevulde aardappel binnengespeeld en later een glas Cava. Het Nederlands eten op zondag was zo abominabel dat ik me heb ingehouden en ben gestopt bij het eerste tankstation over de grens.

Ik bedoelde niet A en niet SM (nooit geweest trouwens)......was meer een insight joke voor Kool Thing.

 

Met betrekking tot het eten zal het wel een "Wat de boer niet kent......"kwestie zijn, ik begrijp niet wat er abominabel was aan de brasserie in Chasse theater, waar je rustig kan zitten met een groepje.....volgens mij ook gewoon alle mogelijke drankjes.....alcohol en non alcohol......maar ook de kroketten van de stand zijn er prima in orde.

Dat je een gevulde aardappel (toch niet echt een feestmaal te noemen 😊) uit een servetje/op een plastic bordje of een vette hap uit een Belgisch tankstation verkiest....... ik vind het bijna knap dat je uit Belgie durft....😃.........voortaan broodtrommel mee...

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...