linthout Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 1 uur geleden, spock zei: Ik heb het ook zeer graag gelezen, maar ik moet eerlijk zijn, een vriend moest me aanmoedigen om verder te lezen, want na het eerste hoofdstuk gaf ik ook bijna op. En ik was ook niet altijd mee met de politiek Maar prachtstrip! Een klassieker, jawel. Waar ik na het lezen nog vaak over heb nagedacht. Ha...Inderdaad, ik was ook in het begin afgehaakt...Maar moet dus doorzetten! Het leven kan hard zijn! Quote Link to comment
BobFish Posted December 7, 2019 Share Posted December 7, 2019 18 uren geleden, linthout zei: Het is jaren geleden dat ik een nieuwe qua tekeningen Europees aandoende manga gezien heb. (Bijvoorbeeld MONSTER...) Zijn er nog Mangaka die in die stijl tekenen? Heb gisteren volume 1 van Les contrées sauvages op de kop getikt. Een verzameling aan vroege kortverhalen van grote meneer Jiro Taniguchi. https://www.bedetheque.com/serie-44293-BD-Contrees-sauvages.html Op dat moment blijkt hij heel hard beïnvloed te zijn geweest door Europese BD, ben benieuwd ! Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Neat Stuff Posted December 13, 2019 Share Posted December 13, 2019 Op 6/12/2019 om 16:08, linthout zei: Het is jaren geleden dat ik een nieuwe qua tekeningen Europees aandoende manga gezien heb. (Bijvoorbeeld MONSTER...) Zijn er nog Mangaka die in die stijl tekenen? Misschien dat het werk van auteur Taiyo Matsumoto je kan bekoren. En dan met name zijn werk voor 'Sunny' en 'Cats of the Louvre'... Quote Link to comment
linthout Posted December 13, 2019 Share Posted December 13, 2019 Ik vind dat ontzettend mooi! Dank u wel. Quote Link to comment
Neat Stuff Posted December 13, 2019 Share Posted December 13, 2019 Nu ja, ik heb ze al een tijdje op stock in de zaak. Er is echter niemand die zich eraan durft te wagen. Bevestigt wederom dat goede smaak slechts dun gezaaid is... Graag gedaan. 6 minuten geleden, linthout zei: Ik vind dat ontzettend mooi! Dank u wel. Quote Link to comment
Timhardt Posted December 15, 2019 Share Posted December 15, 2019 Op 13/12/2019 om 20:45, Neat Stuff zei: Nu ja, ik heb ze al een tijdje op stock in de zaak. Er is echter niemand die zich eraan durft te wagen. Bevestigt wederom dat goede smaak slechts dun gezaaid is... Graag gedaan. inderdaad enorm mooi! Quote Link to comment
Boris Valeo Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 Momenteel I Am Hero hele reeks aan het verslinden, van een viruske gesproken Quote Link to comment
Yncke Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 Ik ben Blade of the Immortal aan het lezen. Het duurde een beetje, maar nu ben ik er volledig ingezogen. Quote yncke.be Link to comment
Timhardt Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 10 uren geleden, Boris Valeo zei: Momenteel I Am Hero hele reeks aan het verslinden, van een viruske gesproken Enorm sterk Quote Link to comment
Timhardt Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 9 uren geleden, Yncke zei: Ik ben Blade of the Immortal aan het lezen. Het duurde een beetje, maar nu ben ik er volledig ingezogen. Laat je niet meer los. Het best revenge verhaal ooit. Quote Link to comment
Boris Valeo Posted March 22, 2020 Share Posted March 22, 2020 On 3/18/2020 at 7:25 PM, Timhardt said: Enorm sterk Uitgelezen wat een trip. Toch ook weer typisch japans zoals berserk met al die multi-ogen-en-armen demonen, but I like it Quote Link to comment
Boris Valeo Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 Ayako van Tezuka: Enorm sterk verhaal, het leest ongelooflijk hard en is vintage Tezuka. Quote Link to comment
Heuvelaar Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 Klopt, Ayako is met Adolf waarschijnlijk m'n favoriete Tezuka... Quote Link to comment
Boris Valeo Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 1 hour ago, Heuvelaar said: Klopt, Ayako is met Adolf waarschijnlijk m'n favoriete Tezuka... Tezuka mis ik nog een echt mooie oversized integrale Quote Link to comment
Boris Valeo Posted December 23, 2020 Share Posted December 23, 2020 Les enfants de l'araignée van Mario Temura: Verhaal speelt zich af in een post-apocalyptische wereld, leest lekker vlot en is echt heel goed getekend. Heeft voor mij om 1 of andere reden een jaar 70 80 vibe genre Metal Hurlant maar ook Comès. Aanrader!!! Quote Link to comment
Koen Claeys Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Op 18/3/2020 om 09:15, Boris Valeo zei: Momenteel I Am Hero hele reeks aan het verslinden, van een viruske gesproken Ik maak deze weken hetzelfde mee met de Perfect Editions van "20th Century Boys". Quote Link to comment
Boris Valeo Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 10 hours ago, Koen Claeys said: Ik maak deze weken hetzelfde mee met de Perfect Editions van "20th Century Boys". Haha staan bij mij ook klaar om gelezen te worden Quote Link to comment
cinco Posted April 21, 2022 Share Posted April 21, 2022 Nu ik verhalen van Junji Ito zit te lezen na lange tijd geen manga te hebben doorgenomen, is het toch weer even wennen aan de leesrichting. Quote Link to comment
SPeeDy Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 En als je veel manga leest is het weer wennen als je Eurostrip of comics leest. Persoonlijk vind ik van achter naar voor lezen veel natuurlijker aanvoelen. Ik las vroeger weekbladen ook altijd in die richting… Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Koen Claeys Posted July 31 Share Posted July 31 H.P. Lovecraft's At the Mountains of Madness - Deluxe Edition (Gou Tanabe) Een prachtige "oversized luxe editie" (met leeslint ) van deze bewerking door Tanabe. Het lezen van dit boek is een overweldigende ervaring. Dit verhaal over een expeditie naar Antarctica, begin jaren dertig, leest als een meeslepende sciencefiction-thriller. Hoe verder je in het boek komt, hoe groter de kans om na elke bladzijde die wordt omgeslagen geconfronteerd te worden met onuitsprekelijke horror. Wanneer je vertrouwd bent met het werk van Lovecraft vermoed je natuurlijk wel waar je uiteindelijk mee zal geconfronteerd worden. Maar zelfs al is het je eerste kennismaking met de auteur, dan is het waarschijnlijk wel de meest toegankelijke die ik ben tegengekomen (zonder dat er door Tanabe afbreuk wordt gedaan aan het bronmateriaal). Op deze warme zomerdagen was het lezen ervan wel een verfrissende ervaring. BobFish and Timhardt 2 Quote Link to comment
Timhardt Posted August 4 Share Posted August 4 Ik ben een waanzinnige lovecraft fan, ik heb alles van hem in huis staan. Ik ben ook een sucker voor alles wat naar Lovecraft ruikt (Locke & key). Dus zal deze ook in huis halen. Bedankt dus, Koen! Koen Claeys and BobFish 1 1 Quote Link to comment
Recommended Posts