mojo Posted September 25, 2019 Share Posted September 25, 2019 Carrefour heeft blijkbaar een actie lopen om de beste strip v 2019 te kiezen. http://www.strip2019.be Persoonlijk heb ik er niets van gelezen, dus geen idee of die selectie strips ook echt de moeite is. Stemmen kan tot 23/10. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Hardcover Posted September 25, 2019 Share Posted September 25, 2019 2019 loopt toch van januari t/m december?! Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
mojo Posted September 25, 2019 Author Share Posted September 25, 2019 Tja, niet te veel bij nadenken zou ik zeggen. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Hardcover Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 8 uren geleden, mojo zei: Tja, niet te veel bij nadenken zou ik zeggen. Veel interessante albums komen dit jaar n.l. in het 4e kwartaal uit. Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Neat Stuff Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Wat een schandalig belachelijke lijst... Oh. Ik zie nu dat het niet gaat om de 'beste' strip van het jaar, maar om de favoriete strip volgens de klant. Prima. Daar kan Carrefour natuurlijk niet zoveel aan doen. Quote Link to comment
Waldorf Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Ik heb er slechts eentje van gelezen: De laatste farao. Zeker niet de beste strip van 2019, of mijn favoriet. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Tanuki Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Fnac heeft meestal ook zo'n actie lopen waarbij je uit een lijst kan kiezen. In dit geval kan je trouwens enkel stemmen met je klantenkaart, en die heb ik niet. Met dit lijstje is het voor mij trouwens simpel: op alle vlakken springt voor mij "kinderen in het verzet" eruit, met Ythaq als verdienstelijke tweede. Quote Link to comment
Ambreville Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Niet de meest representatieve lijst. Het beste is Civil War, maar dan jaren geleden in de originele uitgave. Die zou hier dus niet mogen staan. Kinderen in het Verzet en Ythaq staan bij mij ook aan de top. Kinderen is nog een serie die aan het opbouwen is. BIj Ythaq vertelde Floch me dat ze nog niet zeker waren of het gaat stoppen na het volgende album. Een serie met veel hoogtes, maar nu toch in zijn herfstdagen. De Thorgal probeer ik aktief te vergeten. Quote Link to comment
bammar Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 'Kleine ontmoetingen' is mijn nummer 1 Quote Link to comment
Neat Stuff Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 1 uur geleden, bammar zei: 'Kleine ontmoetingen' is mijn nummer 1 Gezien de matige lijst bij mij met afstand ook... Quote Link to comment
Retardi Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Het word een tweestrijd tussen Thorgal en Bleek en Mortimer. U hoorde het hier als eerst.. Quote Link to comment
Recommended Posts