Ga naar inhoud

Croisiere de la BD


Ambreville

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
On 11/1/2019 at 12:58 PM, Ambreville said:

2019-10-31_190213.thumb.jpg.891c3339471f8245af5e70a19c886c74.jpg2019-10-31_190351.thumb.jpg.6bd798c504084ae58b26d4e84b8e90be.jpg

Dany, lord of charm.

Dit was de eerste keer dat ik Dany zijn vrouw zag. Ik viel bijna achterover. Dat is gewoonweg Duifje/Colombe, maar dan ondertussen op jaren.

Ik vroeg hem wie van de twee eerst kwam. Zijn vrouw was een jeugdvriendin. Duifje is dus op haar gebaseerd, wat hem dus Olivier maakt :)

 

Enkele maanden geleden werd de opmerking gemaakt dat Dany's leeftijd hem mogelijks zou beginnen parten te spelen, dit vanwege een recente post/wip waarbij de inkleuring blijkbaar te wensen overliet...maar als ik dit dan zie, dan kan ik enkel maar besluiten dan Dany nog altijd even scherp staat wat betreft tekenen en inkleuren.

Link naar reactie
7 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Enkele maanden geleden werd de opmerking gemaakt dat Dany's leeftijd hem mogelijks zou beginnen parten te spelen, dit vanwege een recente post/wip waarbij de inkleuring blijkbaar te wensen overliet...maar als ik dit dan zie, dan kan ik enkel maar besluiten dan Dany nog altijd even scherp staat wat betreft tekenen en inkleuren.

Dany lijkt me in perfecte conditie te zijn. Kijk maar eens op het filmpje. In maart brengt hij een nieuw boek uit in Collectie Vrije Vlucht. Daarna staat er terug een humoristisch boek op het programma. hij verveelt zich dus niet.

 

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

We kunnen terug aftellen :)

 

Quote

La 2ème croisière BD, tant attendue et 2 fois reportée, est à nouveau relancée !!

 

Elle se tiendra du 3 au 6 novembre 2021 sur le paquebot Costa Fortuna (identique au Magica pour ceux qui ont déjà connu la 1ere croisière).

 

Bien entendu, les auteurs précédemment prévus sont ré-invités et d'ores et déjà 12d'entre eux ont confirmé leur présence :

Enrico MARINI, Etienne WILLEM, Sebastien VASTRA, Saverio TENUTA, Frank MARGERIN, Jean BASTIDE, JIM, Nicolas KERAMIDAS, Dana DIMAT, THEO, Patrick PRUGNE et Frederic VIGNAUX.

J'attends la confirmation de  Meynet, Barbucci et Zep 

Bien entendu, si l'un d'entre eux n'est pas/plus disponible, je le remplacerai par un autre auteur.

 

(Nota bene : c'est bien 15 auteurs qui sont prévus et non 13 comme indiqué par une faute de frappe sur le visuel des prix .... en cours de correction)

 

Le programme est en cours d'élaboration mais il se présentera comme la première fois : dédicace garantie pour chaque auteur, conférence, master class, repas ensemble, etc ...

 

 

 

 

Link naar reactie
Op 22/4/2021 om 11:04, Ambreville zei:

Blijkbaar zijn er nog 8 cabines over deze ochtend.

Heel interessant, maar dit jaar nog ondoenbaar met alle bestaande corona-restricties zoals verplichte quarantaines en dergelijke. Wel een heel interessant concept! Misschien eens gaan sparen voor een volgende editie...

Link naar reactie
2 uren geleden, Ambreville zei:

In november zal iedereen toch wel gevaccineerd zijn.

Ik geloof best dat iedereen, die dat wil, gevaccineerd zal zijn in Europa. Maar zeker niet iedereen op de wereld en zoals we zien schieten de mutaties uit alle hoeken naar voren. Cruises zijn, net als drukke Comic Cons, niet de eerste evenementen die weer plaats zullen vinden in hun oude vorm en doordat alles veelal binnen en in kleinere ruimtes afspeelt ook gevoeliger voor maatregelen.
Aan de andere kant, als men grotendeels gevaccineerd is en ze werken voor de overige personen met testen moet er toch wel iets mogelijk zijn zonder quarantaines........ik ben benieuwd, in ieder geval een leuk initiatief en prima tekenaars.
 

 

Link naar reactie
  • 1 year later...
  • 7 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...