Ga naar inhoud

Croisiere de la BD

Ambreville

Recommended Posts

On 11/1/2019 at 12:58 PM, Ambreville said:

2019-10-31_190213.thumb.jpg.891c3339471f8245af5e70a19c886c74.jpg2019-10-31_190351.thumb.jpg.6bd798c504084ae58b26d4e84b8e90be.jpg

Dany, lord of charm.

Dit was de eerste keer dat ik Dany zijn vrouw zag. Ik viel bijna achterover. Dat is gewoonweg Duifje/Colombe, maar dan ondertussen op jaren.

Ik vroeg hem wie van de twee eerst kwam. Zijn vrouw was een jeugdvriendin. Duifje is dus op haar gebaseerd, wat hem dus Olivier maakt :)

Enkele maanden geleden werd de opmerking gemaakt dat Dany's leeftijd hem mogelijks zou beginnen parten te spelen, dit vanwege een recente post/wip waarbij de inkleuring blijkbaar te wensen overliet...maar als ik dit dan zie, dan kan ik enkel maar besluiten dan Dany nog altijd even scherp staat wat betreft tekenen en inkleuren.

Link naar bericht
7 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Enkele maanden geleden werd de opmerking gemaakt dat Dany's leeftijd hem mogelijks zou beginnen parten te spelen, dit vanwege een recente post/wip waarbij de inkleuring blijkbaar te wensen overliet...maar als ik dit dan zie, dan kan ik enkel maar besluiten dan Dany nog altijd even scherp staat wat betreft tekenen en inkleuren.

Dany lijkt me in perfecte conditie te zijn. Kijk maar eens op het filmpje. In maart brengt hij een nieuw boek uit in Collectie Vrije Vlucht. Daarna staat er terug een humoristisch boek op het programma. hij verveelt zich dus niet.

Link naar bericht
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...