Boekenmagazijn Posted October 30, 2019 Share Posted October 30, 2019 Kan iemand die in het bezit is van Ons Volkske jaargang 1973 voor me opzoeken in welke nummers de strip Alice in Wonderland is gepubliceerd? Er zou in ieder geval in nummer 39 een aflevering moeten staan. Ik vermoed dat het gaat om de Lombard-versie van Daluc en Turbo. Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 @Boekenmagazijn U vraagt, wij draaien. Zonet opgezocht op mijn zolder. Alstublieft. Alice in Wonderland is inderdaad de versie getekend door Daluc en Turbo, op scenario van Greg. De strip liep in Ons Volkske van 1973 nr. 19 t.e.m. 1973 nr 44. De publicatie liep niet volgens en vast patroon. Soms 1 pagina per nummer, meestal twee. In Ons Volkske 1973 nr. 43, toen het enkel nog wachten was op de slotpagina, stond zelfs geen aflevering opgenomen. Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted November 6, 2019 Author Share Posted November 6, 2019 Heel erg bedankt voor het specifieke antwoord. Nu weet ik precies waar ik naar moet zoeken. Quote Link to comment
Recommended Posts