Ga naar inhoud

🎵 music, maestro - komt alhier uw plaatjes draaien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

18 minuten geleden, esteban² zei:

Nog eens drie relatieve nieuwkomers die ik best kan smaken ...
 

 

 

 

Haunted Youth en Ramkot vond ik de beste kandidaten voor de nieuwe lichting, dus blij met hun winst :D 

Meteen ook een goed excuus om Ramkot hier te posten (de verschillende versies van hun single Red):

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik vind de nieuwe van Meskerem Mees wondermooi. 🧡 Het is niet iets dat echt blijft hangen, wegens gebrek aan een muzikale hook, maar dat stoort niet.  En de theme-song van Albatros (Canvas) door Lennert Coorevits (Compact Disk Dummies) en Pieter Van Dessel kan mij eveneens best bekoren.  It's A Sin vind ik een song waar je gewoon moet afblijven, behalve als het om Olly Alexander gaat, blijkbaar.  Prachtige versie.  In combinatie met de gebeurtenissen in de gelijknamige serie zou de song nogal binnenkomen, volgens enkele reviews, maar ik heb de reeks nog niet gezien.

 

 

 

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

 

Het doet goed om Geike terug te horen in combinatie met de typische Hooverphonic-sound.  Ik vind het nummer nu dan wel al beter dan Release Me, de worp van vorig jaar, maar dit is volgens mij wel een song die moet groeien.  Of dat indruk zal maken bij zij die het die avond voor de eerste keer horen?  Ik betwijfel het.  Maar wat ik daar nu van?  We zullen zien. :)  Verder volg ik dat allemaal niet zo.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Zagenummer, maar dat kan van 90% van de Eurovisienummers gezegd worden dus geen idee of dit enige kans maakt in het cirkus (waar ik wel elk jaar naar kijk, alleen al om te zien welke bespottelijke acts men nu weer in elkaar heeft gebokst. Zeer amusant. De puntentelling zie ik meestal niet uit...)

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Love me some Gojira :D

En inderdaad, de stem van de zanger van Inhaler lijkt soms sterk op die van zijn vader.

 

Ik ga hier ook nog 2 liedjes posten.

Een recente die ik zeer veel geluisterd heb (prachtige live versie):

 

En een ietwat ouder liedje dat ik onlangs heb herontdekt in de krochten van mijn spotify history:

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...