Ga naar inhoud

🎵 music, maestro - komt alhier uw plaatjes draaien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Dat vond ik één van de toppers.  Hun definitieve single-versie vind ik eigenlijk nog beter.

 

 

Helaas zit ik sinds zaterdag constant met Natte Haring in mijn hoofd, vooral als ik probeer te slapen. 😫
 

 

En deze Finnen kon ik ook wel hebben.
 

 

Maar toch vooral die andere song van de winnaars die ik eerder had gepost.  Oorworm-alert.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
11 uren geleden, Aleksandr zei:

 

 

Ik zou zelfs durven zeggen dat de clip al 83 jaar oud is (met 85-jarige beelden).

Stripped is een cover door Rammstein van het gelijknamige nummer van Depeche Mode.

De clip is nogal beladen - want footage van Riefenstahl - maar o zo heerlijk Teutonisch.

 

Het nummer dateert alweer van 1998.

De voormalige Oost-Duitsers moesten nadien wel snel een Links 2-3-4 nummer producen, om het publiek Diets te maken dat Sie wollen mein Herz am rechten Fleck, doch sehe ich dann nach unten weg, da schlägt es links.

Link naar reactie

Elke vezel in mijn lichaam heeft zich verzet tegen de nieuwe van The Vaccines, omdat ik deze (ietwat irritante) happy-happy-joy-joy sound zo afwijkend vind van hun werk dat mij dierbaar is: Post Break-Up Sex en bovenal Wetsuit.  Maar 't is dan toch gebeurd, 't zit in mijn hoofd ...

 

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
1 uur terug, esteban² zei:

Teen Rebel is één van mijn favoriete nummers van dit jaar so far.  En nu heeft The Haunted Youth net hun tweede single gelost.  Helemáál verkocht aan de opvolger ben ik (nog?) niet, maar toch wel de bevestiging dat hun sound mijn ding is. :) 

 

 

 

Ooh bedankt om te delen, ga ik meteen eens luisteren :D Teen Rebel is idd een leuk liedje!

Link naar reactie
1 minuut geleden, esteban² zei:

👍  Vers van de pers.

Inderdaad :D Ik vind het wel een heel leuk sound, maar ben niet fan van zichzelf herhalende tekst, we zullen zien of het blijft hangen ;)

 

Om middernacht is er eveneens vers van de pers het nieuwe Wolf alice album uitgekomen op Spotify, ik weet wat doen de volgende 40 minuten ;)

Link naar reactie

Volgens mij maakt die wel een mooie kans in De Afrekening.  Minder memorabel dan Teen Rebel, inderdaad, maar dat is moeilijk te zeggen na zo'n korte tijd natuurlijk.

 

Wolf Alice ... ik vind die OK, zonder meer.  Maar ik ga 't uit nieuwsgierigheid toch eens luisteren de komende tijd.  Er moet een reden zijn dat die zo gesmaakt worden. :) Veel luisterplezier, kbellon.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • Yncke changed the title to 🎵 music, maestro - komt alhier uw plaatjes draaien.

Nieuwe fans verwelkom ik graag! Dit zijn er maar lukraak een handvol, maar als het bevalt: aan het eind zijn er meestal links naar nog meer deuntjes.

 

Ik vraag vaak mensen om mee te spelen / zingen, voor stripfans misschien interessant:  niemand minder dan Marcel Rouffa op harmonica en gitaar ('Falling in love', hierboven, en 'In your purse' elders) en Dirk Stallaert op gitaar, mandoline, banjo (onder andere 'Once upon a time', hierboven, en 'Just like that' en 'Mystery to the key' elders)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

allez hup, nog eentje! Anno 2021 doet gender er naar het schijnt niet meer toe, en dus kan Charlie Zhou Shen een grote ster zijn, want wat doe je als je Chinese country wil brengen waarvoor je een zanger, een zangeres, een klein meisje en een operazangeres nodig hebt, maar je hebt maar budget voor één omdat al je geld naar de dansers gaat? Yep: één adres! (rond de 7de minuut begint een klassieker nummer).

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...