IvoVWS Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Deze gevonden op YouTube. Robbie Williams is een zanger die ik in interviews leuker vind dan op plaat maar de productie op deze single is zó vet. Quote Link to comment
TDPB Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Robbie Williams, Russen en een vleugje klassiek brengt me bijna automatisch bij de twee platen die de Pet Shop Boys als Tennant & Low hebben gemaakt. De ene is de muziek voor een ballet, de andere is een soundtrack voor Battleship Potemkin. Quote Link to comment
TDPB Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 En dat brengt me naar de beste (opening en) afsluiter van een LP die er is, de finale van ELO's Eldorado: Quote Link to comment
TDPB Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 En dat brengt me dan weer bij een vooral in Nederland wereldberoemde intro, maar waarvan weinigen weten dat het uit een ELO nummer komt. Quote Link to comment
bouncer Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 VPRO, nou dan deze ook maar, wat was ik verkikkerd op deze vrouw! Quote Link to comment
Hardcover Posted March 27, 2020 Share Posted March 27, 2020 Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Hardcover Posted March 27, 2020 Share Posted March 27, 2020 Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Aleksandr Posted March 27, 2020 Share Posted March 27, 2020 <Party like a russian> = prachtig! ook alweer 4 jaar oud Mijnheer Williams legt het er wel heel dik op en vergeet nooit een beetje met zichzelf te lachen en er zijn altijd wel leuke digen te bewonderen in zijn clips Quote Link to comment
Aleksandr Posted March 27, 2020 Share Posted March 27, 2020 Op 25/3/2020 om 23:11, bouncer zei: VPRO, nou dan deze ook maar, wat was ik verkikkerd op deze vrouw! pech gehad! ik was je jaaaaren voor 1974 !!! (Xanadu was 1980) Quote Link to comment
Aleksandr Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 Crises, crises - you can't get away! Crises, crises - you can't get away! Crises, crises - I need you on my side 'cause there's a crisis. And you can't get away! neen, nix corona hier, maar mike oldfield in 1983, je bent er wel een dikke 20minuutjes zoet mee Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Tijd voor wat deathmetal!! Heerlijke plaat!! Quote Tumblr Link to comment
Tanuki Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Ideaal om die Xanadu uit mijn oren te wassen! Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 De nieuwe plaat van Igorrr is ook een goeie! Quote Tumblr Link to comment
Waldorf Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 Adam Schlesinger van Fountains of Wayne is overleden door Covid-19. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
bouncer Posted April 5, 2020 Share Posted April 5, 2020 We will be strong, we will be strong. I know we have the strenght to carry on. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 moest dadelijk aan Kamahl zijn Elephant Song denken (1975) Quote Link to comment
bouncer Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 Nu al beste clip van het jaar. Quote Link to comment
IvoVWS Posted April 18, 2020 Share Posted April 18, 2020 Mijn YouTube-account eens geprobeerd op te kuisen en dan vind je dit; Quote Link to comment
bouncer Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 HELP!, iemand wil me gek maken. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 doodoodoodoodol word ik er van... Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 nee, dan nog liever mierenfilmpjes Quote Link to comment
IvoVWS Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 4/20 is bijna ten einde. 4/4/2020 is al gepasseerd en met het COVID-onding heb ik het niet kunnen vieren zoals ik wou. En op een high note (HA!) te eindigen... Quote Link to comment
Bonte Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Ik zit in een wat rustige periode en de nieuwste van Ultraísta bevalt me wel, modern en zou passen binnen een cyberpunk omgeving, ben ik momenteel ook zot van. Quote Link to comment
Hardcover Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
esteban² Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Recente single die mij nogal kan bekoren: Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Hamirubi Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Werner Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Man, I love this song... Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
TDPB Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Senor Coconut is een uit de hand gelopen grap van een duitse electroproducer die ooit een plaat maakte met latino covers van Kraftwerk nummers. Dat was zo'n succes dat er nog een paar andere cd's volgden en een tournee met een live band (ik zag ze ooit op de Burg in Brugge). Al rondneuzend op youtube vond ik een nummer van hem dat ik nog niet kende. Plan B begon zijn carrière als doorsnee rapper, maar voor zijn conceptplaat 'The Defamation of Strickland Banks' werd hij ambitieus. Hij begon te zingen en voor ieder nummer werd een videoclip gemaakt die allemaal samen een film vormden. Het was indertijd een behoorlijk groot succes maar hij verliet de muziekwereld en maakt tegenwoordig films. Dit is één van de mindere rustige nummers: en dit was de populairste single: en als afsluiter een kort live gezongen cover van The Panthom of the Opera door ex-kindsterretje Darren Espanto. Als prille tiener vooral bekend geworden van een paar geweldig goed gezongen covers, maar ondertussen opgegroeid tot een jonge man die nog steeds moeiteloos de hoogste noten aankan (dat einde!) Quote Link to comment
IvoVWS Posted May 3, 2020 Share Posted May 3, 2020 Hard bass heb ik altijd omschreven als een combinatie van gabber en carnaval met een extra chromosoom. En dan zie je dit voorbij komen op YouTube... Quote Link to comment
esteban² Posted May 4, 2020 Share Posted May 4, 2020 Bij deze eens een énorme guilty pleasure. Ik kan deze gerust uren op repeat zetten. Beter dan de versie van Murphy. Sorry Eddie. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
bouncer Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 Even een kwartje in de juke-box van het dorps cafe, een opsteker tegen het chronisch chagrijn. Quote Link to comment
IvoVWS Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Lelijke hoes maar wel een tof muziekske. Quote Link to comment
Hardcover Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Hardcover Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Dito, studio versie: Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Hardcover Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Met Sly Dunbar op drums en Robbie Shakespeare op basgitaar! Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Hardcover Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Recommended Posts