kbellon Geplaatst: 23 januari Share Geplaatst: 23 januari Op 18/1/2021 om 11:07, Mask zei: Neen. Ze hebben het in de eerste ronde moeten afleggen tegen dit: Ja het songfestival en blaasinstrumenten, het is een combo die al vaak succesvol geweest is. Ik denk dan vooral aan dit met het heel herkenbare sax deuntje. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 23 januari Share Geplaatst: 23 januari nee, danku, ik pas Quote Link naar bericht
kbellon Geplaatst: 23 januari Share Geplaatst: 23 januari 1 uur terug, Aleksandr zei: nee, danku, ik pas Begrijpelijk, ben er zelf ook geen fan van (maar van het meeste op Eurosong festivals niet echt). Het is gewoon iets dat me is opgevallen Quote Link naar bericht
Lichtman Geplaatst: 24 januari Share Geplaatst: 24 januari Op 15/1/2021 om 07:38, Tanuki zei: Dus jij speelt in een metal band? Welk instrument? Trekzak. ik vind 't geslaagd ! 't Maakt eigenlijk niet uit welk instrument je gebruikt, als 't maar werkt. Dat moet Jelonek ook gedacht hebben. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 24 januari Share Geplaatst: 24 januari IMPERIAL AGE - The Legacy of Atlantis Quote Link naar bericht
Tanuki Geplaatst: 25 januari Share Geplaatst: 25 januari Nice! Die hebben een date met mijn Spotify-account. Quote Link naar bericht
Lük Bey Geplaatst: 27 januari Share Geplaatst: 27 januari Op 22/1/2021 om 23:22, SPeeDy zei: Euh, dit is écht goed! Merci om te delen Gracias! Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 30 januari Share Geplaatst: 30 januari Op 25/1/2021 om 15:35, Tanuki zei: Nice! Die hebben een date met mijn Spotify-account. oH, spreek jij buiten Japans ook nog eens Russisch? Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari SEMBLANT -> (What Lies Ahead ) met blijkbaar een Braziliaanse schone die graag Lemmoneed drinkt? Quote Link naar bericht
esteban² Geplaatst: 7 februari Share Geplaatst: 7 februari Nog eens drie relatieve nieuwkomers die ik best kan smaken ... Quote Link naar bericht
kbellon Geplaatst: 8 februari Share Geplaatst: 8 februari 18 minuten geleden, esteban² zei: Nog eens drie relatieve nieuwkomers die ik best kan smaken ... Haunted Youth en Ramkot vond ik de beste kandidaten voor de nieuwe lichting, dus blij met hun winst Meteen ook een goed excuus om Ramkot hier te posten (de verschillende versies van hun single Red): Quote Link naar bericht
esteban² Geplaatst: 8 februari Share Geplaatst: 8 februari Die is ook zeker niet slecht, maar ik denk dat ik nog wat moet wennen aan het feit dat het gevoelsmatig twee verschillende songs in één zijn die elkaar steeds onderbreken. De remix nog niet gehoord ... Eens luisteren. De sound van Teen Rebel is helemaal mijn ding. Edit: Ok ... Ik vind die remix wel heel goed! Quote Link naar bericht
esteban² Geplaatst: Zondag om 15:45 Share Geplaatst: Zondag om 15:45 Ik vind de nieuwe van Meskerem Mees wondermooi. Het is niet iets dat echt blijft hangen, wegens gebrek aan een muzikale hook, maar dat stoort niet. En de theme-song van Albatros (Canvas) door Lennert Coorevits (Compact Disk Dummies) en Pieter Van Dessel kan mij eveneens best bekoren. It's A Sin vind ik een song waar je gewoon moet afblijven, behalve als het om Olly Alexander gaat, blijkbaar. Prachtige versie. In combinatie met de gebeurtenissen in de gelijknamige serie zou de song nogal binnenkomen, volgens enkele reviews, maar ik heb de reeks nog niet gezien. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: Zondag om 15:59 Share Geplaatst: Zondag om 15:59 lekker zonnetje buiten lekker vrolijk liedje Brooke Fraser - Something In The Water waarom is die zondag toch altijd zo kort, morgen weeral werken Quote Link naar bericht
esteban² Geplaatst: Maandag om 21:28 Share Geplaatst: Maandag om 21:28 Daft Punk, merci pour tout! On more time? Quote Link naar bericht
kbellon Geplaatst: Maandag om 21:41 Share Geplaatst: Maandag om 21:41 Deze blijft wel veruit mijn favoriet Quote Link naar bericht
Recommended Posts