Ga naar inhoud

Strips Lezen. Beter Met Of Zonder Achtergrondgeluiden?


  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Leest de gij beter strips met of zonder achtergrondgeluiden?

    • Beter met
      6
    • Beter zonder
      32
    • Maakt mij niet uit
      10
    • Strips? Wat zijn dat?
      1


Recommended Posts

Hahahaha.............ik dacht al, waar blijft Lord K met zijn eeuwige moraliserende geneuzel...............hebzucht, steeds meer willen en steeds wijzen naar anderen zijn de redenen van veel problemen (Oh, Lecram moraliseert ook :P ).

En ik heb geen problemen met de westerse maatschappij..........mijn kinderen kunnen zeggen wat ze willen en doen wat ze willen, ik mag iedere strip lezen die ik wil, ik heb een dak boven mijn hoofd, er zijn winkels met voldoende eten te koop, als ik ziek ben krijg ik een uitkering, ik mag voor iedere voetbalclub zijn, ik mag stemmen op wie ik wil, ik mag bidden tot wie ik wil, ik heb een computer met internet..................... :future1: . Voor mij loopt er niets vast (zelfs mijn computer de laatste tijd niet meer), ik probeer te leven naar hetgeen mij goeddunkt, zal proberen anderen niet te hinderen of te veroordelen en betaal netjes mijn deel aan de maatschappij.

Tsjongens wat klef, dat is te positief voor mijn doen :lol:

Of iemand nu technicus is, jurist, econoom, arbeider, uitkeringtrekker, student, striptekenaar......je houdt allemaal je eigen verantwoording.

Link naar reactie

Ik ben blij voor je dat jouw droom werkt.

Beste Lord, lighten up, ik kom ook niet uit een ei en zie ook wel dat de mensheid meer ellende dan vrolijkheid brengt, maar dan is de westerse wereld als inwoner nog niet zo slecht........maar alleen steeds maar wijzen naar anderen ofelkaar naroepen maakt het niet beter..........en dromen doe ik nooit, ik neem het leven als het is en probeer mijn eigen leven te leiden. Ik zou dolgraag de wereld willen verbeteren, maar heb daar, vrees ik, de macht niet voor.

 

Maar terug on topic, K, op dit moment draai ik weer de eerste twee albums van Cockney rebel (mooie anthology box verschenen met de albums en BBC liveversions en originele demo versies). Heerlijke muziek voor bij een paar mooie strips.

Link naar reactie

Maar voor het werk is het prima, met Rechten kan alles,

 

Ah, da's dan juist andersom dan bij ICT. Iedereen kan terecht in ICT. Niet te geloven welke diploma's je daar allemaal in tegenkomt...

"Met Rechten kan al, al kan naar ICT" ... 't is eens wat anders dan "één voor allen, allen voor één"

Link naar reactie

Ah, da's dan juist andersom dan bij ICT. Iedereen kan terecht in ICT. Niet te geloven welke diploma's je daar allemaal in tegenkomt...

"Met Rechten kan al, al kan naar ICT" ... 't is eens wat anders dan "één voor allen, allen voor één"

Het grote voordeel van studenten Rechten id dat ze zeer makkelijk te vinden zijn.

 

 

 

 

 

 

In de fakbar :-)

Link naar reactie

Ik herinner me nog de Jonathan boeken met op de achterkaft een lijst met liedjes om te lezen bij het boek, misschien toch eens proberen nu je toch alle liedjes kan vinden op Youtube.

 

3-nl-v02.jpg

http://www.zilverendolfijn.nl

 

In Hector Umbra 1: Weg van Osaka staat bij de club-scene ook een muziek suggestie. Ik heb die eens opgezocht maar ik vind de strips beter.

 

Verder heb ik vaak de radio op de achtergrond, anders leid elk geluid af.

Link naar reactie

Ik zoek niet echt muziek uit om naar te luisteren tijdens het lezen.

Wat wel gebeurt is dat er iets op staat terwijl ik begin te lezen waardoor ik die 2 aan elkaar blijf linken.

 

Voor mij is Berserk altijd een beetje Portishead van Portishead.

Als ik iets lees van Stephen King rinkelt er nog ergens Korn door heen. Salami-boeken met idem muziek.

Link naar reactie

Het grote voordeel van studenten Rechten id dat ze zeer makkelijk te vinden zijn.

 

 

 

 

 

 

In de fakbar :-)

 

Al moet ik zeggen dat het hdr niet mijn favoriete fakbar is... (heb zelf menig uur versleten in een andere fakbar, kwestie van segregatie) 

 

 

 

 

On topic.  Er is ergens een Franstalige blog van een tiep die geassorteerde muziek kiest bij verschillende strips (moest ik hem nu nog terug vinden...). Zelf hangt het er een beetje vanaf waar ik lees.  Op de trein heb ik graag muziek zodat achtergrondgeluid (meer of minder subtiel) verdwijnt. Liefst dan wat postrock (klassiekers als mogwai of GYBE!) of wat kraftwerk (bv. trans europe express).  Shellac (prayer to god) of die einstürzende neubauten (bv. headcleaner) kan ook wel helpen. Thuis hou ik het meestal stil. 

Link naar reactie

Zo ver dacht ik nog niet, voor mij was dat een tongbreker.  :e008:

Ah fijn dat je het even zegt. Inmiddels heb ik het waarschijnlijk wel 50 keer gezegd en nog kreeg ik er niks moois uit maar dat was het dus ook niet.

 

 

Salami-boeken met idem muziek.

:huh: Ik dacht dat Salami was om op te eten. Niet om te lezen of naar te luisteren. :e012:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

doorgaans in stilte.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 1 month later...
Gast Natte aap

stilte. Ik heb zowiezo toch enkel maar tijd om te lezen als ik savonds in mijn bed lig. Dus de ademhaling van mijn slapende vriendin is een heerlijk achtergrondmuziekje. 

Pulpstrips kan ik wel met wat afleiding lezen, in stukjes. Maar iets steviger werk wens ik toch graag in stilte en met pure aandacht te lezen. Maar ik ben dan ook een man, mijn corpus callosum is te dun om te multitasken.

Link naar reactie
  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...