Chia Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 goeiedag, ik weet niet waar ik moet vragen, maar ik zoek strips met complot conspiracies, zoals die schorpioen. liefst in die geschiedenis of niet te modernistisch. Quote Link to comment
Bart 01 Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 Belladonna is een aanrader als je de schorpioen leuk vindt. Als het was serieuzer mag zijn: Apostata. Quote Link to comment
Ambreville Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 1 uur terug, Chia zei: goeiedag, ik weet niet waar ik moet vragen, maar ik zoek strips met complot conspiracies, zoals die schorpioen. liefst in die geschiedenis of niet te modernistisch. Giacomo C. ? Het Venetië van Casanova staat toch bol van intrige en romantische avonturen. En Griffo kan perfect naast Marini staan. Quote Link to comment
JPAR Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 Dubbelmasker, Cassio. Quote Link to comment
Retardi Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 100 Bullets is verplichte kost. Dat staat strak van de samenzweringstheorieen. Ook een goede is The Invisibles. Dat gaat letterlijk over alles. Quote Link to comment
Rik Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 De Generaal en Iznogoedh Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Timhardt Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 Als je van catholic fantasy houdt, zijn de tien geboden en ook het derde testament of de geheime driehoek dikke aanraders Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted January 5, 2020 Share Posted January 5, 2020 Brought to Light, van Alan Moore en Bill Sienkiewicz, is een goede, over de strapatsen van de CIA. Te modern waarschijnlijk maar alleen al voor het tekenwerk de moeite waard. Quote Link to comment
Retardi Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 20 uren geleden, Aaltomuoto zei: Brought to Light, van Alan Moore en Bill Sienkiewicz, is een goede, over de strapatsen van de CIA. Te modern waarschijnlijk maar alleen al voor het tekenwerk de moeite waard. Op zich waar. Maar deze is toch eigenlijk amper te krijgen? Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 17 hours ago, Retardi said: Op zich waar. Maar deze is toch eigenlijk amper te krijgen? Hmm, daar had ik niet bij stil gestaan maar bij een snelle zoektocht op ebay zie ik prijzen waar je niet vrolijk van wordt inderdaad IK heb mijn exemplaar al jaren en toen kwam je 'm nog best vaak tegen, qua tekenwerk een Sienkiewicz's beste verhalen imo Er staat er wel nog een op een catawiki shop voor een meer dan schappelijke prijs zag ik Quote Link to comment
Waldorf Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 De overheid wil niet dat wij strips over complottheorieën lezen! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Daar zit dan weer een complot achter om duimen en vingers bij af te likken. Quote Link to comment
Recommended Posts