Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (4)] uitvinding 14 vs. uitvinding 7


Yncke

Welke uitvinding vind jij de 'vernuftigste'?  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke uitvinding vind jij de 'vernuftigste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 16-01-20 at 08:00

Recommended Posts

Tweede ronde.

 

Welke van deze twee uitvindingen vind jij de 'vernuftigste'? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar uitvinding zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

InvisibilitySpray.jpg.b22456b454356e5beb

 

De invisibility spray uit The Old Castle's Secret die niet perfect is want het spul werkt maar een paar minuten 'and even then my bones would make shadows in a strong light'............

 

Quote

The story is usually referred to as one of Barks' most memorable for several reasons. The plot borrows elements of horror and mystery stories, favorites of Barks; the old and mostly abandoned castle with its dark halls, hidden dungeons and crypts; ancestors' skeletons buried within the castle; the ancient McDuck cemetery with the graves of generations of the main characters' ancestors; the misty swamp, the threatening "ghost", and the imminent danger the characters sense. Barks detailed every panel to afford a sense of melancholy suitable for this rather moody story, and used pictures of old Scottish castles as references to add to the story's realism. "The Old Castle's Secret" is considered to be among Barks' best drawing efforts.

Bron: Wikipedia. Daar ben ik het helemaal mee eens.

 

Vittorio

 

 

B

 

Regelaar.png.94aeaf5c898521a16d5ca976993

 

Manara - De Schakelaar.

Vernuftig genoeg?, in het kader van gelijke behandeling kan dit natuurlijk ook op mannen worden beoefend.

 

bouncer

Link naar reactie
45 minuten geleden, Ambreville zei:

Waarom stemt iedereen hier altijd op de kinderstrips?

Volgens mij stemt iedereen op hun favoriete uitvinding.  En als die nu eenmaal uit een jeugdstrip (die gerust ook door volwassenen gelezen kan worden) komen, valt daar weinig aan te doen.  Geen probleem, toch?  Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat "uitvindingen" die tot de verbeelding spreken voornamelijk in jeugdstrips voor komen.

 


Wat dat geweten betreft.  Bij mij is het dat deeltje dat de lust opwekkende uitvinding in optie B eigenlijk als lichtjes degoutant ziet.  Iemand tegen zijn of haar wil manipuleren om er mee te kunnen vogelen?  Dat heeft een naam, denk ik.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
1 minuut geleden, esteban² zei:

t geweten betreft.  Bij mij is het dat deeltje dat de lust opwekkende uitvinding in optie B eigenlijk als lichtjes degoutant ziet.  Iemand tegen zijn of haar wil manipuleren om er mee te kunnen vogelen?  Dat heeft een naam, denk ik.

Vernuftig toch? Bij mij staat er een stevige barrière tussen de werkelijkheid en strips of films. Ik kan hier even hard van genieten als van Zed en de Gimp.

 

 

 

Link naar reactie
Op 4/1/2020 om 10:42, Yncke zei:

De invisibility spray uit The Old Castle's Secret die niet perfect is want het spul werkt maar een paar minuten 'and even then my bones would make shadows in a strong light'............

 

Hoe kan een uitvinding die niet perfect is in de tweede ronde geraken van een 'meest vernuftigste uitvinding' toernooi??

Los daarvan: een uitvinding die mensen onzichtbaar maakt is op scenariotechnisch niveau nu ook niet meteen het origineelste waarmee je kan afkomen. Zeker niet in een periode waarin de ene onzichtbare man film na de andere gemaakt werd.

Link naar reactie
1 uur geleden, TDPB zei:

 

Hoe kan een uitvinding die niet perfect is in de tweede ronde geraken van een 'meest vernuftigste uitvinding' toernooi??

 

Akkoord, dat mag eigenlijk niet. Komt als ik eerlijk ben bij dat de uitvinder van de spray naamloos blijft.

 

De Schakelaar is dan weer perfecter dan perfect want jaagt niet alleen de geilheid aan, maar schakelt ook de pijn uit. Zo gaat het vrouwtje bijvoorbeeld niet grienen als er een wandelstok in haar vagina wordt geramd, maar blijft ze gewoon sexy kronkelen en lollige oneliners uitkramen. Hilarisch!

 

1664402123_xdsseredd.thumb.jpg.04c054466a85b23503521552cf16679e.jpg

Link naar reactie
5 minuten geleden, cinco zei:

Sloegen de Amerikanen enkele jaren geleden niet tilt toen men hem een Spiderwoman-cover had laten tekenen?

 

 [afbeelding.png.c9a55463352c63f79595f5b41db1752e.png 

 

Niets houd je tegen om er zelf ééntje te fabriceren. 😈

Die was echt leuk. Onderussen al gecosplayed met bodypaint.

 

F23F835F-5B86-434E-8E55-7507ABF65294.thumb.jpeg.9937fb5602e6abe57d639ceca602f3da.jpeg

 

1 uur terug, Werner zei:

Manara is een vettig varken.

Dat maakt hem zo goed.

 

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, Werner zei:

Manara is een vettig varken.

Vettig? Mwah, heel erg Italiaans toch vooral. Weinig landen waar het seksisme zo diep geworteld is. Valentina Cortese noemde op haar oude dag (vorig jaar overleden 96 jaar oud) Italiaanse mannen vervelende moederskindjes die doodsbang voor vrouwen zijn en hun angst alleen kunnen beteugelen door er objecten van te maken: "We zijn verdoemd met kerels voor wie snel klaarkomen een teken van viriliteit is en die zich aangevallen voelen als je heel voorzichtig vertelt dat een vaginaal orgasme toch vooral hun idee fixe is. Dan vallen er al snel klappen."

Over klaarkomen met een wandelstok in je reet, zegt ze verder niks.  

Link naar reactie

Wat tegenkandidaat Donald Duck betreft: eenden zijn ook snelle klaarkomers, een Amerikaanse biologe ontdekte 

 

Quote

dat de eend in maar liefst eenderde seconde het hoogtepunt bereikt. Door er ook nog snel een liniaal bij te halen, ontdekte ze bovendien dat de gekrulde penis op dat moment twintig centimeter meet.

 

Ze zijn ook agressief maar daar hebben sommige vrouwtjes iets op gevonden:

 

Quote

Sommige vrouwtjeseenden hebben in de loop van de evolutie vagina's in de vorm van een kurkentrekker met een knik ontwikkeld. Die draait met de klok mee. Dat is in de tegenovergestelde richting als de gedraaide penis van de eendenman: die draait tegen de klok in, ontdekte Patricia Brennan van de Yale universiteit (VS) al in 2007.

 

Bron

Link naar reactie

Dat toevallig gezien bij David Attenborough met Penguins. Tok en klaar.  De kans dat Daisy dat toelaat is wel heel klein.

 

Aan de heren in het gezelschap de keuze. Willen jullie het in de volgende ronde hebben over eendjes? Met die een derde seconde is daar alles van gezegd. Of willen jullie spannende discussies met bijbehorende beelden van Milo Manara? Zoals zijn Brigitte Bardot hier beneden.

 

image.thumb.png.d1cbc0dc9b11371adecaae15e6f3b517.png

 

De keuze kan nog veranderd worden. Klik op toon stemopties en stem de schakelaar.

 

 

 

Link naar reactie
6 uren geleden, cinco zei:

Dus er is geen plot twist op het einde van het verhaal?

Een stuk ervoor. het einde is vrij zedig.

 

image.thumb.png.2d97ecc225055cdef5436cb98f178806.png

 

Daarna kwamen er nog drie delen. 

Om ongeveer te stoppen waar het begon.

image.png.6ffc3a4941811c5133abd3592424df90.png

 

Even ter herinnering brengen. Klik bovenaan op Toon Stemopties en verander uw stem naar de Schakelaar. Claudia zal u eeuwig dankbaar zijn.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
On 1/9/2020 at 5:02 PM, Werner said:

Manara is een vettig varken.

vettig weet ik niet maar ik vind z'n werk behoorlijk vulgair. ik heb geen werk van hem maar ik zou me er voor schamen werk van hem in mn kast te hebben en mn vrouw/ kinderen zouden t ontdekken en doorbladeren... niet uit te leggen waarom ik zoiets als die scène met die stok hierboven zou lezen.. ik vind t ook helemaal niet grappig.. 

Link naar reactie
3 uren geleden, sanderg zei:

vettig weet ik niet maar ik vind z'n werk behoorlijk vulgair. ik heb geen werk van hem maar ik zou me er voor schamen werk van hem in mn kast te hebben en mn vrouw/ kinderen zouden t ontdekken en doorbladeren... niet uit te leggen waarom ik zoiets als die scène met die stok hierboven zou lezen.. ik vind t ook helemaal niet grappig.. 

Bwah, om het op uw schaal te plaatsen, hij zit zeker op niveau van Rosinski.  Het blijft iemand met een stevig temperament en voorliefde voor erotiek die zijn carriere ook begonnen is door het maken van pulp stripjes. 

In zijn laatste series zoals Caravaggio en Borgia laat hij goed zien wat hij kan. Hij wordt geheel terecht een grootmeester van de 9de kunst beschouwd. 

De schakelaar kwam uit in 1984. Op dat moment had hij al wat Giuseppe Bergmann verhalen en de Aap achter de rug met een meer literaire insteek. Het voornaamste doel van de Schakelaar was ook om tegen heilige huisjes te trappen. Dat is goed gelukt aangezien er nog altijd preuts op gereageerd wordt. Het is zeker niet bedoeld voor Uw kinderen, maar de vrouw zou er wat van kunnen leren.

 

image.thumb.png.223bfa4769a6a7d3f7d71bba5739c33c.pngimage.thumb.png.23d67a18c85d6a0bf0047b8eda907d27.pngimage.thumb.png.858b99554a25136fbd2f3c442a47d3b4.png

image.thumb.png.49563380f7ed1b0ca23cb33382a15687.png

 

en nu op de cover van Vogue. 
 

94D434CB-1583-49B0-8AF3-E2BFB721B2E5.thumb.jpeg.d5b9cc96d1512126c85d2e1c9cd3b6cc.jpeg

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...