Ga naar inhoud

Nieuwe QUIZ "Herken de cover !"


Veto

Recommended Posts

38 minuten geleden, Veto zei:

Banden 2 : Michelin ou l'histoire du pneu... Afspraak was wel om 4 covers te posten én enkel van albums die in het Nederlands bestaan. 

Michelin1_19032007.jpg

Het is vandaag een luie zondag en ik vond maar drie covers met Bibendum, het Michelinmannetje. Ik dacht ook nog Roel en zijn beestenboel te posten, waarin het mannetje van de Michelingids een vast personage is, maar helaas prijkt die niet op de cover. Vandaar uitzonderlijk 3 covers ( ik post er een volgende keer wel 5 ). 

 

Banden 2 reken ik niet goed, gezien de afspraak om enkel fragmenten te posten van covers van albums die in het Nederlands bestaan 😈

 

Link naar reactie

Tips ivm te raden haaien :

haai 1 was idd afkomstig van een cover van Lowietje (door Berck)
 

haai 2 komt uit van een cover van klassieke Vlaamse stripreeks die al jaren geleden gestopt is

haai 3 komt van een cover van een filmstrip

haai 4 komt ook van een cover van een klassieke Vlaamse stripreeks die nu aan zijn vierde officiële tekenaar toe is

haai 2.jpg haai 2

haai 3.jpg haai 3

haai 4.jpg haai 4

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
9 uren geleden, Veto zei:

Banden 2 : Michelin ou l'histoire du pneu... Afspraak was wel om 4 covers te posten én enkel van albums die in het Nederlands bestaan. 

Michelin1_19032007.jpg

 

8 uren geleden, Tuizentfloot zei:

Banden 2 reken ik niet goed, gezien de afspraak om enkel fragmenten te posten van covers van albums die in het Nederlands bestaan 😈

 

Ik dacht dat ik met vorige uitspraak de voorzet had gegeven, maar niemand trapt blijkbaar binnen...

Link naar reactie
11 uren geleden, Veto zei:

Huh? Nu begrijp ik er niets meer van?? Is die L'histoire du pneu dan toch ooit vertaald of zo?? 

 

11 uren geleden, Tuizentfloot zei:

Franse albums komen niet in aanmerking, enkel Nederlandstalige strips. Je bent er zo dicht bij, Veto.

Laat ik deze dus maar zelf posten om het wat vooruit te laten gaan. Veto vond hoedanook de juiste covertekening.

 

image.thumb.png.0a261318f7718f6cc69332869e69c6df.png

 

Nog eentje te gaan. Tip: zoek het maar ergens onderaan.

 

image.png.253138541947f27f3fc6e9ad4464bdee.png

Link naar reactie
44 minuten geleden, Tuizentfloot zei:

 

Laat ik deze dus maar zelf posten om het wat vooruit te laten gaan. Veto vond hoedanook de juiste covertekening.

 

image.thumb.png.0a261318f7718f6cc69332869e69c6df.png

 

Nog eentje te gaan. Tip: zoek het maar ergens onderaan.

 

image.png.253138541947f27f3fc6e9ad4464bdee.png

De underzone van Trillo is de laatste cover

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...