Ga naar inhoud

Nieuwe QUIZ "Herken de cover !"


Veto

Recommended Posts

2 minuten geleden, Tuizentfloot zei:

Het tempo gaat weer vééél te snel, Veto. Drie maal juist in no time.

Maar wie vindt het vierde plaatje ?

Toch zal het punt waarschijnlijk niet voor mij zijn. Het vierde plaatje zegt me totaal niets. De drie andere covers wist ik onmiddellijk wegens zelf in bezit en/of gelezen.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
4 uren geleden, Tuizentfloot zei:

Tits / Herrie om een ruimtetuig

Miljaar.  De reeks Tits had ik overlopen op zoek naar Trezebees met een taart.  Daarbij wel een taart gevonden maar niet de juiste.  En er was dus nog een taart te vinden bij die albums.  Ik moet toch echt beter kijken.  :blush:

860339073_Tits-taart1.thumb.jpg.c4ce11a7a87ef511ceaa7ab0f2533486.jpg1970596242_Tits-taart2.thumb.jpg.0ea226c7e2d2eac30b88904274ec30e5.jpg

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie
16 hours ago, Rik said:

en nog 1 muur....

De klassieker uit de USA recent nog uitgebracht door een Nederlandse uitgever..

muur 3.jpeg

Ik vrees dat deze extra tip nog geen zoden aan de dijk zal brengen. Als je het over een klassieker hebt zat ik met Watchmen in gedachten of een V for Vendetta of Contract with God maar die matchen niet. Het ziet er ook helemaal geen muur uit (eerder een Tunesische deur). Nog een tip(je)?

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Zojuist, SPeeDy zei:

Ik vrees dat deze extra tip nog geen zoden aan de dijk zal brengen. Als je het over een klassieker hebt zat ik met Watchmen in gedachten of een V for Vendetta of Contract with God maar die matchen niet. Het zier er ook helemaal geen muur uit (eerder een Tunesische deur). Nog een tip(je)?

Je kijkt naar het verkeerde genre. Deze klassieker speelt zich af in de middeleeuwen en lijdt aan het Rode Riddercomplex. 

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
17 uren geleden, Rik zei:

en nog 1 muur....

De klassieker uit de USA recent nog uitgebracht door een Nederlandse uitgever..

muur 3.jpeg

Miljaar bis.  Ook hier heb ik weer niet grondig genoeg gekeken.  Wel bij Prins Valiant maar dan alleen de Silvester-uitgaven bekeken, zijnde de recente uitgaven door een Nederlandse uitgever.

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie

Aangepaste stand na het winnen van de beren door Alexjodo en de gekleurde vlakken door Yncke
 

Veto :              20 ptn
Rik :                14 ptn

Tuizentfloot : 13 ptn
Yncke :           7 ptn
Theodoor :     5 ptn

alexjodo :       4 ptn
esteban² :       3 pt
Eriktex :           3 ptn
Hamirubi :       3 ptn

Simon :            1 pt

Mister O :        1 pt

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...