Sherpa Posted January 17, 2020 Share Posted January 17, 2020 Is er hier misschien een liefhebber van Hägar de Verschrikkelijke die onderstaande strook kan dateren? Hij is gesigneerd Dik Browne 10-18, dus kan niet jonger zijn dan 1988 (toen zijn zoon Chris het overnam) en moet op 18 oktober verschenen zijn, maar welk jaar? Of in welke boekuitgave stond de strook? De engelstalige versie mag ook (liever zelfs). Quote Link to comment
TDPB Posted January 17, 2020 Share Posted January 17, 2020 Een strook waarop Dik Browne staat moet toch juist wel jonger zijn dan het moment waarop de zoon het overnam? (al denk ik dat de naam Dik Browne nog een tijdje werd gebruikt). Quote Link to comment
TDPB Posted January 17, 2020 Share Posted January 17, 2020 Betalende klanten kunnen hier het Hagar-archief doorzoeken: https://www.comicskingdom.com/hagar-the-horrible/archive Ik weet wel niet hoe ver het teruggaat in de tijd. Quote Link to comment
Sherpa Posted January 17, 2020 Author Share Posted January 17, 2020 55 minuten geleden, TDPB zei: Een strook waarop Dik Browne staat moet toch juist wel jonger zijn dan het moment waarop de zoon het overnam? (al denk ik dat de naam Dik Browne nog een tijdje werd gebruikt). Vóór 1988 is toch ouder dan na 1988...?! Heel gedoe met creditcard om die site een week gratis uit te proberen, blijkt het Hagar-archief maar tot 5 oktober 1998 terug te gaan... Nou ja, toch bedankt voor de tip. Quote Link to comment
Retardi Posted January 17, 2020 Share Posted January 17, 2020 2 uren geleden, Sherpa zei: Is er hier misschien een liefhebber van Hägar de Verschrikkelijke die onderstaande strook kan dateren? Hij is gesigneerd Dik Browne 10-18, dus kan niet jonger zijn dan 1988 (toen zijn zoon Chris het overnam) en moet op 18 oktober verschenen zijn, maar welk jaar? Of in welke boekuitgave stond de strook? De engelstalige versie mag ook (liever zelfs). Ger Apeldoorn lijkt mij de ideale kandidaat voor deze vraag. Quote Link to comment
Sherpa Posted January 17, 2020 Author Share Posted January 17, 2020 Ger wist met enig zoekwerk inderdaad het antwoord te vinden: 1978. Bedankt voor de hulp. Quote Link to comment
Recommended Posts