Ga naar inhoud

Online webshops


maanvisje

Recommended Posts

de reactie:

 

Quote

Nogmaals mijn excuses dat het probleem zich heeft herhaald.
Vriendelijk bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht.
We zullen dit verder onderzoeken om er zeker van te zijn dat dit niet weer gebeurt. In de tussentijd is het item mogelijk tijdelijk niet te koop hoewel het mogelijk nog steeds te koop is bij verkopers op de website.
Zodoende kunt u beide items kosteloos retourneren voor een volledige terugbetaling.

 

 

 

Dus zo eindigt het. De strips worden terug naar afzender gezonden.

Ik krijg mijn geld terug en blijf achter zonder strip.

Link naar reactie
7 minuten geleden, JPAR zei:

Welke strip was het?

 

Maakt niet zo echt uit.

Ik had hem eigenlijk gewoon opgemerkt omdat-ie als hardcover onder de 10 euro stond geprijsd.

 

Weet je waar het aan ligt? Ik heb net online gecheckt. Er bestond geen hardcover van dat album.

Ze hebben zich gewoon vergist met de gegevens die ze over dat album op hun site hebben geplaatst en ze willen dat niet toegeven dat ze me eigenlijk per abuis een produkt hebben verkocht dat helemaal niet bestaat.

Link naar reactie

Dus nog een extra reden om voor de fysieke winkels te gaan.

In een winkel zie je met je eigen ogen dat het produkt dat je wil kopen wel degelijk bestaat.

Het staat voor je, je kan het vastnemen, je kan er door bladeren.

Online heb je een afbeelding en dat is het. Niets garandeert dat die afbeelding ook nog steeds gelinkt is aan een fysiek produkt.

 

Ik heb dat met een Asterix ook meegemaakt.

Daarbij ging het om die Ronde van Gallië met dat extra dossier, zogezegd in hardcover, Nederlandse versie.

Maar die versie met dat dossier is in het Nederlands nooit in hardcover uitgekomen. (bleek achteraf)

Dus eerst kreeg ik de softcover-versie met dossier toegestuurd en toen ik doorgaf dat ik de hardcover had besteld, kreeg ik een hardcover toegestuurd, maar dat was een oudere versie van dat album zonder dat toegevoegd dossier.

Dus eveneens een voorbeeld van een produkt dat stond aangeboden, maar dat niet bestond in de vorm zoals het online omschreven stond. En dat was niet via Amazon, maar via de webshop van een stripwinkel.

 

afbeelding.png.fbed99c0a58c45c3917ab2fefeabe1cb.png

Link naar reactie
10 uren geleden, cinco zei:

 

Maakt niet zo echt uit.

Ik had hem eigenlijk gewoon opgemerkt omdat-ie als hardcover onder de 10 euro stond geprijsd.

 

Weet je waar het aan ligt? Ik heb net online gecheckt. Er bestond geen hardcover van dat album.

Ze hebben zich gewoon vergist met de gegevens die ze over dat album op hun site hebben geplaatst en ze willen dat niet toegeven dat ze me eigenlijk per abuis een produkt hebben verkocht dat helemaal niet bestaat.

Dit was precies de reden waarom ik het vroeg. Gebeurt heel vaak.

Link naar reactie
3 uren geleden, JPAR zei:

Dit was precies de reden waarom ik het vroeg. Gebeurt heel vaak.

 

Als dat zo is, dan laat ik dat online strips kopen voor wat het is.

Nu moet ik dat terugsturen ook nog zitten op te volgen en achteraf controleren of de terugbetaling is gebeurd.

Als het als administratie en bureauwerk gaat aanvoelen, hoeft het voor mij niet.

Link naar reactie
1 uur terug, cinco zei:

 

Als dat zo is, dan laat ik dat online strips kopen voor wat het is.

Nu moet ik dat terugsturen ook nog zitten op te volgen en achteraf controleren of de terugbetaling is gebeurd.

Als het als administratie en bureauwerk gaat aanvoelen, hoeft het voor mij niet.

Het is bij Amazon zo. Elders nooit gezien. Als je de retour inlevert wordt hij meteen afgehandeld door Amazon. Hoef je verder niet meer te volgen.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Daarstraks enthousiast naar de pakjesautomaat om mijn zending op te halen. Wat blijkt, enkel de verpakking zat erin, geen boek. Postbode besloten het voor zichzelf te houden?

Inloggen op amazon en niewe zending vragen. Omdat ze bij ontbrekende items toch een retour verwachten (snappen wie snappen kan) toch maar naar hun klantendienst gebeld. Binnen de minuut had die man een nieuwe bestelling voor mij geplaatst. Had ik totaal niet verwacht.

Ben nog aan het twijfelen of ik een mailtje ga sturen naar bpost om deze diefstal aan te kaarten.

Link naar reactie

Die pakjes van Amazon zijn toch goed dichtgemaakt. Is het opengescheurd? Want dan is de facteur er mee weg. Als het onbeschadigd leeg is, zou ik denken dat ze bij Amazon vergeten zijn een boek in de doos te steken. Wij krijgen hier ook soms dozen die zo goed als niets weten, maar waarbij een gevoelig component verpakt in bubblewrap zit. Gewicht zegt niet alles.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
8 hours ago, Waldorf said:

Die pakjes van Amazon zijn toch goed dichtgemaakt. Is het opengescheurd? Want dan is de facteur er mee weg. Als het onbeschadigd leeg is, zou ik denken dat ze bij Amazon vergeten zijn een boek in de doos te steken. Wij krijgen hier ook soms dozen die zo goed als niets weten, maar waarbij een gevoelig component verpakt in bubblewrap zit. Gewicht zegt niet alles.

Niet opengescheurd, wel opengemaakt. Of niet goed dicht geplakt. Vandaag was de vervanging er al 🙂

Link naar reactie
Op 19/3/2022 om 06:55, Lamme Goedzak zei:

Op zich dan wel curieus dat zowel de automatische machines als de menselijke leden in de leveringsketen niet merken dat het pakje zwaar onder gewicht en leeg is.

 

Nope. Ze controleren alleen maar of er genoeg betaald is. Onder gewicht? Geen kat die dat merkt.

Link naar reactie
20 uren geleden, Peter Motte zei:

 

Nope. Ze controleren alleen maar of er genoeg betaald is. Onder gewicht? Geen kat die dat merkt.

Ooit bij bol een nogal gewichtig boek besteld en een envelop met een geplastificeerd blad ontvangen met in meerdere talen "niet versturen" op. Toen ik belde naar BOL konden ze exact zeggen hoeveel die envelop woog... 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, Lestat zei:

Iemand ervaring met Akim uit Groningen? Ik zag daar een vrij zeldzaam album dat ik zoek, en zou deze daar dan bestellen (verzending naar Brugge). Waarschijnlijk is dat wel in orde, maar toch vraag ik het eens.

Ik heb zeer goede ervaringen met Akim. Mijn vaste SSZ. Betrouwbaar en handelt alles keurig af.

 

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
2 uren geleden, Lestat zei:

Iemand ervaring met Akim uit Groningen? Ik zag daar een vrij zeldzaam album dat ik zoek, en zou deze daar dan bestellen (verzending naar Brugge). Waarschijnlijk is dat wel in orde, maar toch vraag ik het eens.

Hier ook alleen maar goede ervaringen. Ook als er onverhoopt iets misgaat bieden ze zeer goede service. Ook hun striphoesjes zijn erg goed en betaalbaar!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Er zijn er nog een stel actief

 

in TILBURG: https://comix-013.nl/

en in ZWOLLE (binnenkort ook een grote fysieke winkel)  https://www.shortboxcomics.nl/


Shortbox is nogal actief ook op Facebook met live sales: https://www.facebook.com/ShortboxComicsNL

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

in ZWOLLE (binnenkort ook een grote fysieke winkel)

Een winkel in Zwolle? Dan mogen ze wel een goed meerjarenplan maken. Er heeft er al eens een gezeten maar die hield het niet vol. Idem dito voor de enige 'reguliere' stripwinkel die Zwolle rijk was... die trouwens ook flink comics heeft geprobeerd.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nieuwe webshop voor al je stripverhalen: www.cover16.be

 

10 % korting op alles + 5 % extra korting voor alle mensen die hier op het forum de Getekende Reep zitten met de code GETEKENDE (toe te passen in je winkelwagentje)

 

Met onderstaande link wordt de korting automatisch toegepast in je winkelwagen.

https://www.cover16.be/discount/GETEKENDE

 

  • Snelle levering
  • Alle nieuwe strips
  • Stevige verpakking
  • De goedkoopste webshop van Vlaanderen en Nederland

 

Meer info: info@cover16.be

 

 

Link naar reactie
Op 28/5/2022 om 10:26, Lamme Goedzak zei:

Iemand een idee of Prof. Barabas alles in de winkel heeft staan wat ze in hun webshop aanbieden? Of is hun webshop eerder een aparte entiteit?

Ik zie deze mail nu pas, dus een late reactie

Bij mijn weten hebben ze alles in hun winkel

deze is behoorlijk uitgebreid en zeker de moeite waard om er eens heen te gaan

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Op Reddit had uitgever Udon Entertainment (van de recent verschenen manga Summertime Rendering - aanrader) gezegd dat ze liever hebben dat hun boeken gekocht worden in comic shops. Als je ze bij Amazon koopt en je zendt ze terug omdat ze beschadigd zijn aangekomen, verhaalt Amazon dat blijkbaar op hen. Geen idee of dat gangbaar is maar wel een supersmerige werkwijze.

Link naar reactie
11 hours ago, Lamme Goedzak said:

Op Reddit had uitgever Udon Entertainment (van de recent verschenen manga Summertime Rendering - aanrader) gezegd dat ze liever hebben dat hun boeken gekocht worden in comic shops. Als je ze bij Amazon koopt en je zendt ze terug omdat ze beschadigd zijn aangekomen, verhaalt Amazon dat blijkbaar op hen. Geen idee of dat gangbaar is maar wel een supersmerige werkwijze.

Ik denk dat dit een broodje aap is. Tot het uitgaand transport heeft Amazon de goederen onder controle. Ik zie ze daarom geen claim te kunnen doen naar de uitgever.

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...