Ga naar inhoud

Online webshops


maanvisje

Recommended Posts

10 uren geleden, kbellon zei:

Krijg je bij bookdepo ook een track en trace wanneer je naar België laat zenden?

Ik zag op de website NL staan bij de T&T landen, maar België niet en heb 7 dagen na verzending ook nog niets ontvangen.

Ik neem aan misschien wel moest het bv in België aan Bpost worden overhandigd.

In Nederland krijg je heel soms een track and trace, maar meestal niet. Maar je kunt er gerust bestellen, mocht hij kwijt zijn krijg je een nieuwe. En mochten er onverhoopt douane kosten komen, dan krijg je die vergoed.

Link naar reactie
23 minuten geleden, JPAR zei:

In Nederland krijg je heel soms een track and trace, maar meestal niet. Maar je kunt er gerust bestellen, mocht hij kwijt zijn krijg je een nieuwe. En mochten er onverhoopt douane kosten komen, dan krijg je die vergoed.

Het zou wel jammer zijn als die kwijt is, dan is dat opnieuw 8 weken wachten :D 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
7 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Weet er iemand of stripweb en bdweb in de toekomst zullen fuseren?

Even verduidelijken: op stripweb liggen strips in winkelmandje en vervolgens ga je naar us comics en manga. Dan kom ik blijkbaar uit bij bdweb waar ik met een leeg mandje herbegin. Twee keer verzendkosten is nu wel een beetje te veel van het goede.

Ik heb net Boruto 2 tweedehands gekocht voor iets meer dan ik wou, aangezien ik het nergens vond en echt al tientallen googlepaginas ben doorgegaan.

 

Nu zie ik dat via bdweb deze gewoon beschikbaar is voor nog geen 10 euro. Ik wist niet dat stripweb een link had naar Manga en comics....

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
39 minutes ago, Yncke said:

Onlangs werd me iets met homerr verzonden. Het was een week onderweg (voor mij moet dat niet gisteren aankomen), maar de service was in orde en duur was 't zeker niet.

Die kende ik nog niet. De prijzen vallen inderdaad zeer goed mee! En inderdaad, de volgende dag aankomen moet voor mij ook niet. Afhaalpunten en pakjesautomaten vind ik trouwens een grote meerwaarde. Niet meer thuis zitten wachten op een bezorger die dan niet komt opdagen en de dag nadien beweert dat hij wel heeft staan aanbellen. Of erger, het in de regen voor je deur zet.

Link naar reactie

Ik heb vandaag voor de eerste keer iets bij Stripweb besteld. Normaal koop ik principieel altijd in de winkel, maar het ging om een limited edition die bij mijn reguliere stripboer uitverkocht was. Nu nog hopen dat de strips een beetje deftig behandeld worden door de post, want daar heb ik veel klachten over, en dat weerhoudt me van vaker online strips te kopen.

 

Link naar reactie
10 uren geleden, Werner zei:

Ik heb vandaag voor de eerste keer iets bij Stripweb besteld. Normaal koop ik principieel altijd in de winkel, maar het ging om een limited edition die bij mijn reguliere stripboer uitverkocht was. Nu nog hopen dat de strips een beetje deftig behandeld worden door de post, want daar heb ik veel klachten over, en dat weerhoudt me van vaker online strips te kopen.

 

Heb al verschillende malen bij hen besteld, altijd zeer stevig verpakt EN onbeschadigd aangekomen!

Maar zoals je zegt met De Post weet je nooit, ik hoop alvast met je mee ...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Eerste regel van online bestellen: zorg dat je brievenbus groot genoeg is.

Ik heb een speciale brievenbus gekocht voor pakjes. En ik zie ook van in mijn living of er iets in zit. Als je brievenbus maar 20 cm breed is moet je ook niet zagen dat ze er een boek van 30 cm inrammen. Die leverdiensten zijn allemaal overbelast.

Link naar reactie

Of registereer je op de website van bpost om pakjes die via hun geleverd worden (oa amazon) in dichtbijzijndste pakjesautomaat af te leveren. Andere diensten hebben meestal ook wel ophaalpunten in krantenwinkels ed. Veel minder beschadigingen. Onlangs 2 manga in goedkoop kartonnen omslagje in onberispelijke staat uit de automaat gehaald. Dat was een ander verhaal als ze aan huis leverden.

Link naar reactie
19 minuten geleden, cinco zei:

Ik moet wel zeggen dat ik nu vandaag die hardcover toegestuurd krijg, maar ik moet dan natuurlijk zelf zorgen dat die softcover terug bij de afzender komt.

Op die manier is het toch behoorlijk wat gedoe voor een halfuurtje lezen.

 

Volgens mij kunnen ze dat niet eens eisen als zij in fout zijn gegaan door jou het verkeerde toe te sturen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...