Ga naar inhoud

Youtube Comics


bouncer

Recommended Posts

Op 11/9/2020 om 20:13, BobFish zei:

Reken maar van yes ! :) 
De Franco-Belgian comic mag wat meer in de spotlight staan !

Tof alweer! Leuk begin van je top 50. 'Set to Sea' van Drew Weing is een heerlijke offbeat keuze. Ben zelf ook erg gecharmeerd van zijn 'Margo Maloo's'. Door dit soort verassingen ben ik benieuwd waar je nog meer mee op de proppen komt. (Hoewel 'Blast' wel erg laag in je ranglijst staat...)

 

511u2nlIwKL._SY351_BO1,204,203,200_.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
2 uren geleden, Hamirubi zei:

Schitterend werk, alweer!

Je zou enkel het volume moeten optimaliseren, zodat de audio (i.e. jouw spreekstem) helder en consistent is.

Thx !

Ja ik weet het, ik moet beter nadenken over de plaats van mijn microfoon.

Bij "Drinking at the Movies" gooide ik hem gewoon in de zetel en zat hij uiteindelijk zelfs tussen de kussens door al mijn straffe toeren.

Als je alles alleen doet, zie je soms dingen over het hoofd. Maar laten we zeggen dat elke video een verbetering zal zijn in technische optimalisatie ;) .

Link naar reactie
1 uur terug, cinco zei:

 

Ik wacht op de game release...

 

afbeelding.thumb.png.df34f89dfc3ed8c9d8ac3b319b71d620.png

 

Je steekt er wel behoorlijk wat energie in.

Hoelang werk je aan één video?

 

 

Beroepsgeheim ;) .

Het was alleszins niet de enige video die ik maakte deze week.
Namelijk ook een "lanceringsvideo" voor een Belgisch Instituut, met een aantal ministers, onder andere De Croo 😎 + een huwelijk gedaan.
Maar dat was allemaal natuurlijk veel minder belangrijk dan de nieuwe BobFish :) .

 

Het proces gaat als volgt :

Filmen

Monteren ('ritme' zoeken)

Muziek op componeren

En dan zoveel mogelijk schrappen.

Wel een paar dagen zoet dus. Maar zolang het leuk blijft, is mijn energie en enthousiasme bodemloos.

Link naar reactie

Ik vraag me af wat een goede 'post frequentie' is op Youtube.

De Kayfabers plaatsen bvb elke dag een nieuwe video. Hoe groot ik ook fan ben, dat kan ik echt niet volgen, ontmoedigt mij ook om alles te bekijken.

 

Op dit moment probeer ik telkens tegen het weekend een nieuwe video te plaatsen.

Tijd genoeg om rustig ééntje in elkaar te steken + voor 'potentieel' publiek om hem te vinden en te kijken.

 

Wat denken jullie ?

Link naar reactie
11 hours ago, BobFish said:

Ik vraag me af wat een goede 'post frequentie' is op Youtube.

De Kayfabers plaatsen bvb elke dag een nieuwe video. Hoe groot ik ook fan ben, dat kan ik echt niet volgen, ontmoedigt mij ook om alles te bekijken.

 

Op dit moment probeer ik telkens tegen het weekend een nieuwe video te plaatsen.

Tijd genoeg om rustig ééntje in elkaar te steken + voor 'potentieel' publiek om hem te vinden en te kijken.

 

Wat denken jullie ?

Als huidige volger heb ik er graag 2 X week. Maar op lange termijn is het voor mij veel leuker dat je dit lang volhoudt, dus begin met die ene per week en breidt uit als je fanbase wordt groter is geworden.

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
Op 16/1/2021 om 09:38, bouncer zei:

 

Als " reminder "  hoe inspiratievol deze periode voor de geschiedenis van het beeldverhaal in algemene zin

ook alweer was, is en altijd zal blijven.

 

Dat is fantastisch he, dat zoiets kon !
Als ik binnenkort al mijn Vampirellas, Eeries, Creepys, Blazing Combat en Spirits heb uitgelezen, zal ik mijn bevindingen eens filmen, samen met wat mooie plaatjes ;) 

Twomorrows Publishing heeft een hele mooie boek over (The Warren Companion - The Definitive Compendium) maar die kan ik maar niet vinden ! 🤬

Hetzelfde met James Warren, Empire Of Monsters: The Man Behind Creepy, Vampirella, And Famous Monsters van Bill Schelly

Link naar reactie
11 minuten geleden, BobFish zei:

 

Dat is fantastisch he, dat zoiets kon !
Als ik binnenkort al mijn Vampirellas, Eeries, Creepys, Blazing Combat en Spirits heb uitgelezen, zal ik mijn bevindingen eens filmen, samen met wat mooie plaatjes ;) 

Twomorrows Publishing heeft een hele mooie boek over (The Warren Companion - The Definitive Compendium) maar die kan ik maar niet vinden ! 🤬

Hetzelfde met James Warren, Empire Of Monsters: The Man Behind Creepy, Vampirella, And Famous Monsters van Bill Schelly

 

Maar vergeet ook EC Comics niet!

 

Link naar reactie
  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...