BobFish Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 3 uren geleden, cinco zei: Ga je al je video's in het Engels doen? Reken maar van yes ! De Franco-Belgian comic mag wat meer in de spotlight staan ! Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Boris Valeo Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 12 hours ago, Waldorf said: Ik heb Moebius- l'Oeuvre hermétique besteld. Dan kan ik mijn ratjetoe aan Moebius-uitgaves dumpen bij vrienden. Druillet komt pas in de volgende aflevering aan bod. Waar heb je die besteld? Quote Link to comment
Neat Stuff Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 Op 11/9/2020 om 20:13, BobFish zei: Reken maar van yes ! De Franco-Belgian comic mag wat meer in de spotlight staan ! Tof alweer! Leuk begin van je top 50. 'Set to Sea' van Drew Weing is een heerlijke offbeat keuze. Ben zelf ook erg gecharmeerd van zijn 'Margo Maloo's'. Door dit soort verassingen ben ik benieuwd waar je nog meer mee op de proppen komt. (Hoewel 'Blast' wel erg laag in je ranglijst staat...) Quote Link to comment
Waldorf Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 Op 11/9/2020 om 21:25, Boris Valeo zei: Waar heb je die besteld? Standaard boekhandel. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
BobFish Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 17 uren geleden, Neat Stuff zei: (Hoewel 'Blast' wel erg laag in je ranglijst staat...) Wacht maar tot je ziet wat er nog komt ! Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Hamirubi Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Schitterend werk, alweer! Je zou enkel het volume moeten optimaliseren, zodat de audio (i.e. jouw spreekstem) helder en consistent is. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
BobFish Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 2 uren geleden, Hamirubi zei: Schitterend werk, alweer! Je zou enkel het volume moeten optimaliseren, zodat de audio (i.e. jouw spreekstem) helder en consistent is. Thx ! Ja ik weet het, ik moet beter nadenken over de plaats van mijn microfoon. Bij "Drinking at the Movies" gooide ik hem gewoon in de zetel en zat hij uiteindelijk zelfs tussen de kussens door al mijn straffe toeren. Als je alles alleen doet, zie je soms dingen over het hoofd. Maar laten we zeggen dat elke video een verbetering zal zijn in technische optimalisatie . Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Vittorio Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 7 uren geleden, BobFish zei: Ik moet beter nadenken over de plaats van mijn microfoon. Bij je eigen opstelling begint me op te vallen dat je voortdurend voor wanden vol literatuur staat (Neruda, Naipaul)... Waar zijn de stripkasten? Quote Link to comment
BobFish Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 27 minuten geleden, Vittorio zei: Bij je eigen opstelling begint me op te vallen dat je voortdurend voor wanden vol literatuur staat (Neruda, Naipaul)... Waar zijn de stripkasten? Bij 100 abonnees doe ik een stripverzameling video Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
cinco Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 1 uur geleden, BobFish zei: Bij 100 abonnees doe ik een stripverzameling video Ik wacht op de game release... Je steekt er wel behoorlijk wat energie in. Hoelang werk je aan één video? Quote Link to comment
BobFish Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 1 uur terug, cinco zei: Ik wacht op de game release... Je steekt er wel behoorlijk wat energie in. Hoelang werk je aan één video? Beroepsgeheim . Het was alleszins niet de enige video die ik maakte deze week. Namelijk ook een "lanceringsvideo" voor een Belgisch Instituut, met een aantal ministers, onder andere De Croo + een huwelijk gedaan. Maar dat was allemaal natuurlijk veel minder belangrijk dan de nieuwe BobFish . Het proces gaat als volgt : Filmen Monteren ('ritme' zoeken) Muziek op componeren En dan zoveel mogelijk schrappen. Wel een paar dagen zoet dus. Maar zolang het leuk blijft, is mijn energie en enthousiasme bodemloos. Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
BobFish Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Ik vraag me af wat een goede 'post frequentie' is op Youtube. De Kayfabers plaatsen bvb elke dag een nieuwe video. Hoe groot ik ook fan ben, dat kan ik echt niet volgen, ontmoedigt mij ook om alles te bekijken. Op dit moment probeer ik telkens tegen het weekend een nieuwe video te plaatsen. Tijd genoeg om rustig ééntje in elkaar te steken + voor 'potentieel' publiek om hem te vinden en te kijken. Wat denken jullie ? Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Retardi Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Ik zou beginnen met één keer per week. Als je tijd hebt, of getroffen wordt door een vonk van inspiratie, dan kun je er altijd nog meerdere doen. Ik deel je observatie over de Kayfabers. Bij meerdere video's per week haak ik altijd af. Dan kijk ik ze later wel een keer. Quote Link to comment
Boris Valeo Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 11 hours ago, BobFish said: Ik vraag me af wat een goede 'post frequentie' is op Youtube. De Kayfabers plaatsen bvb elke dag een nieuwe video. Hoe groot ik ook fan ben, dat kan ik echt niet volgen, ontmoedigt mij ook om alles te bekijken. Op dit moment probeer ik telkens tegen het weekend een nieuwe video te plaatsen. Tijd genoeg om rustig ééntje in elkaar te steken + voor 'potentieel' publiek om hem te vinden en te kijken. Wat denken jullie ? Als huidige volger heb ik er graag 2 X week. Maar op lange termijn is het voor mij veel leuker dat je dit lang volhoudt, dus begin met die ene per week en breidt uit als je fanbase wordt groter is geworden. Quote Link to comment
bouncer Posted December 29, 2020 Author Share Posted December 29, 2020 Och heden! Quote Link to comment
bouncer Posted January 16, 2021 Author Share Posted January 16, 2021 Als " reminder " hoe inspiratievol deze periode voor de geschiedenis van het beeldverhaal in algemene zin ook alweer was, is en altijd zal blijven. Quote Link to comment
BobFish Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Op 16/1/2021 om 09:38, bouncer zei: Als " reminder " hoe inspiratievol deze periode voor de geschiedenis van het beeldverhaal in algemene zin ook alweer was, is en altijd zal blijven. Dat is fantastisch he, dat zoiets kon ! Als ik binnenkort al mijn Vampirellas, Eeries, Creepys, Blazing Combat en Spirits heb uitgelezen, zal ik mijn bevindingen eens filmen, samen met wat mooie plaatjes Twomorrows Publishing heeft een hele mooie boek over (The Warren Companion - The Definitive Compendium) maar die kan ik maar niet vinden ! Hetzelfde met James Warren, Empire Of Monsters: The Man Behind Creepy, Vampirella, And Famous Monsters van Bill Schelly Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
bouncer Posted January 17, 2021 Author Share Posted January 17, 2021 11 minuten geleden, BobFish zei: Dat is fantastisch he, dat zoiets kon ! Als ik binnenkort al mijn Vampirellas, Eeries, Creepys, Blazing Combat en Spirits heb uitgelezen, zal ik mijn bevindingen eens filmen, samen met wat mooie plaatjes Twomorrows Publishing heeft een hele mooie boek over (The Warren Companion - The Definitive Compendium) maar die kan ik maar niet vinden ! Hetzelfde met James Warren, Empire Of Monsters: The Man Behind Creepy, Vampirella, And Famous Monsters van Bill Schelly Maar vergeet ook EC Comics niet! Quote Link to comment
BobFish Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 28 minuten geleden, bouncer zei: Maar vergeet ook EC Comics niet! Zot ! Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
bouncer Posted January 17, 2021 Author Share Posted January 17, 2021 2 uren geleden, BobFish zei: Zot ! Proost! Quote Link to comment
bouncer Posted June 25, 2023 Author Share Posted June 25, 2023 Het heeft iets aandoenlijks, Ed Piskor en Jim Ruggart ontdekken na 86 jaar de magie van Harold Foster. Foster was en is de meest gekopieerde artiest qua composities van de vorige eeuw, de grondlegger en notoire bouwsteen van de strip in het algemeen. Quote Link to comment
bouncer Posted August 3, 2023 Author Share Posted August 3, 2023 Goed verhaal.! idem dito videokanaal. BobFish 1 Quote Link to comment
BobFish Posted September 22, 2023 Share Posted September 22, 2023 Joe Dredd, Retardi and bouncer 3 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Air Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Quote it's not too late we have the rest of our lives Link to comment
Air Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 Quote it's not too late we have the rest of our lives Link to comment
Air Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 De laatste tijd zet af en toe een filmpje van deze man op. https://m.youtube.com/@analogcomics Quote it's not too late we have the rest of our lives Link to comment
bouncer Posted December 13, 2023 Author Share Posted December 13, 2023 Siya Oum, bezocht Amsterdam, inclusief een signeer sessie bij Henk Comics. Air 1 Quote Link to comment
Air Posted December 13, 2023 Share Posted December 13, 2023 @bouncer Op 7 minuten, al weer de behoefte te reageren. Maar zet mij aan het denken, over tijd, tempo en ritme merci. Quote it's not too late we have the rest of our lives Link to comment
Tweetie Posted January 21 Share Posted January 21 Todd McFarlane. Geweldig enthousiasme en zou ook een prima leraar kunnen zijn. Air and BobFish 2 Quote Link to comment
Air Posted January 21 Share Posted January 21 Quote it's not too late we have the rest of our lives Link to comment
Retardi Posted April 1 Share Posted April 1 Ed Piskor, bekend van Cartoonist Kayfave, lijkt zich van het leven te hebben beroofd. Zie zijn facebook p[agina. Quote Link to comment
Joe Dredd Posted April 2 Share Posted April 2 Schijnt gebeurt te zijn door die sukkels die cancel culture steunen. Ed is een groot verlies. Keek er graag naar. Quote Link to comment
Retardi Posted April 2 Share Posted April 2 1 hour ago, Joe Dredd said: Schijnt gebeurt te zijn door die sukkels die cancel culture steunen. Ed is een groot verlies. Keek er graag naar. Er staan nog wat video's op het programma. De kans bestaat dat deze nog worden geplaatst. https://comicbook.com/comics/news/ed-piskor-hip-hop-family-tree-and-x-men-grand-design-artist-reportedly-passes-away-at-age-41/ Quote Link to comment
BobFish Posted April 2 Share Posted April 2 Joe Dredd 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
bouncer Posted April 3 Author Share Posted April 3 Op 2/4/2024 om 00:04, Retardi zei: Ed Piskor, bekend van Cartoonist Kayfave, lijkt zich van het leven te hebben beroofd. Zie zijn facebook p[agina. Op 30 maart kondigde Jim Rugg, medepresentator van cartoonist Kayfabe van Piskor, aan dat hij had besloten zijn professionele relatie met Piskor te beëindigen als gevolg van de beschuldigingen Tot zover de ruggengraat van Jim Rugg. Quote Link to comment
Spawn999 Posted April 3 Share Posted April 3 Heftig nieuws, RIP Ed.... En fuck the cancelcultuur.... Joe Dredd 1 Quote Tumblr Link to comment
cinco Posted April 3 Share Posted April 3 https://www.instagram.com/robliefeld/reel/C5PItAxvrAq/ Quote Link to comment
bouncer Posted April 3 Author Share Posted April 3 Die Jim Rugg, is ook verdacht stil op X, geen condoleances of iets. wat een asshole. Joe Dredd 1 Quote Link to comment
cinco Posted April 3 Share Posted April 3 In zijn afscheidsbrief had Piskor aan Rugg gevraagd om de resterende afleveringen verder te blijven uploaden en daar is hij vandaag mee begonnen. Spawn999 1 Quote Link to comment
Retardi Posted April 3 Share Posted April 3 15 hours ago, bouncer said: Op 30 maart kondigde Jim Rugg, medepresentator van cartoonist Kayfabe van Piskor, aan dat hij had besloten zijn professionele relatie met Piskor te beëindigen als gevolg van de beschuldigingen Tot zover de ruggengraat van Jim Rugg. Dat vond ik ook een lastige, maar dat zal deels uit zelfbehoud gedaan zijn. Piskor was verder wel lovend over hem in zijn afscheidsbrief. En inmiddels is dat bericht ook weggehaald van zijn instagram pagina. Quote Link to comment
Recommended Posts