Ga naar inhoud

20 Jaar F.a.c.t.s. - 19 & 20 Oktober 2013 - Gent - Be


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

F.A.C.T.S. heeft ook een Facebook pagina waar je heel wat nieuwtjes over F.A.C.T.S. te weten kan komen nog voor het hier of op de F.A.C.T.S.-site wordt meegedeeld.

 

Mogen we aan iedereen vragen die F.A.C.T.S. genegen is onze Faceboopagina te 'liken'

 

Ook worden er regelmatig suggesties gedaan van tekenaars, acteurs, activiteiten of andere zaken betreffende het festival.

Hoe meer "likes" een topic/suggestie krijgt, hoe meer waarde we hier aan hechten. Zo is er vandaag de suggestie of jullie na het succes van Dean Yeagle nog een Pin-up tekenaar op F.A.C.T.S. willen.

 

Hier gebeurt het allemaal:

http://www.facebook.com/factsconvention

 

Het volledige F.A.C.T.S.-team wil alle bezoekers alvast bedanken voor het jarenlange vertrouwen in F.A.C.T.S. waardoor we in 2013 er na 20 jaar nog steeds staan.

Link naar reactie

F.A.C.T.S. heeft ook een Facebook pagina waar je heel wat nieuwtjes over F.A.C.T.S. te weten kan komen nog voor het hier of op de F.A.C.T.S.-site wordt meegedeeld.

 

Jekkes, bah, dat noem ik nu de wereld op z'n kop. Alsof iedereen maar met z'n hebben en houden op Faecesbook moet komen te staan. :angry::wacko:

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Bij deze ga ik eindelijk ook eens het expliciete engagement aan FACTS te bezoeken, na al die jaren van loze beloften aan mezelf. Houd me er aan!

Ik wil niet lullig klinken, maar als je gewoon bent beurzen te bezoeken, dan MOET je FACTS hebben bezocht.

Best show ever!

 

Ik ben nu al sinds 2004 met hart ziel en zaligheid betrokken bij FACTS en niet voor niks!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik wil niet lullig klinken, maar als je gewoon bent beurzen te bezoeken, dan MOET je FACTS hebben bezocht.

Best show ever!

 

Ik ben nu al sinds 2004 met hart ziel en zaligheid betrokken bij FACTS en niet voor niks!

 

Ik ben niet gewoon beurzen te bezoeken, geldt dat dan als excuus? ;) Maar dit jaar toch echt eens een uitzondering maken, lijkt me.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...