Richard Boom-vavavoom Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 zoals al eerder gezegd F.A.C.T.S. 2013 - celebrating 20 years (!) of FACTS - will take place on October 19/20 2013. Flanders Expo - Hall 1 (up to 20.000 m2) !! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ook zot van Batman ?? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Mogen we iets speciaals verwachten? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 12, 2012 Author Share Posted December 12, 2012 ja `iets ` .... Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 12, 2012 Author Share Posted December 12, 2012 LOL zijn die meiden over hun gene heen en durven trots te paraderen.... en dan komt Koen Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Minotaur Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Mogen we iets speciaals verwachten? Een vermelding in de Stripspeciaalzaak? Quote Link to comment
devilcreator Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Een vermelding in de Stripspeciaalzaak? hebben we jullie ooit teleurgesteld? Ooit een FACTS meegemaakt waar je niet tevreden naar huis kwam? Ik alvast niet, dus ik ben er zeker van dat het weer een supereditie zal worden. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 17, 2012 Author Share Posted December 17, 2012 oooo al een stel gave artiesten met een OK achter hun naam!! Goodie goodie! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Guest Kontiki Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Een vermelding in de Stripspeciaalzaak? Ik kan je garanderen, volgend jaar trekken we bepaalde dingen open. Wij gaan nog 'zaken' doen, Minotaur. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 17, 2012 Author Share Posted December 17, 2012 "registers opentrekken" is een goede uitdrukking. Bad Koen!! Je maakt de meest 'interessante' associaties! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Minotaur Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Ik kan je garanderen, volgend jaar trekken we bepaalde dingen open. Wij gaan nog 'zaken' doen, Minotaur. You know where to find me! Quote Link to comment
Johan Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Nog een uitsmijter Quote Link to comment
Lav Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Hmmm ik heb al zin om terug naar facts te gaan, nog zo lang wachten Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
StevenVD Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Voor wie de vorige editie nog eens graag terugziet, http://postyourcomic.com/forums/showthread.php?tid=60 Quote Welkom bij PostYourComic! Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 7, 2013 Author Share Posted January 7, 2013 hier kan je in 2 minuten zien wat er zo leuk is aan FACTS! En daar breng ik dus 2 dagen door!! BOOOJJJAAAAA Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
shakeitupguy Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 F.A.C.T.S. heeft ook een Facebook pagina waar je heel wat nieuwtjes over F.A.C.T.S. te weten kan komen nog voor het hier of op de F.A.C.T.S.-site wordt meegedeeld. Mogen we aan iedereen vragen die F.A.C.T.S. genegen is onze Faceboopagina te 'liken' Ook worden er regelmatig suggesties gedaan van tekenaars, acteurs, activiteiten of andere zaken betreffende het festival. Hoe meer "likes" een topic/suggestie krijgt, hoe meer waarde we hier aan hechten. Zo is er vandaag de suggestie of jullie na het succes van Dean Yeagle nog een Pin-up tekenaar op F.A.C.T.S. willen. Hier gebeurt het allemaal: http://www.facebook.com/factsconvention Het volledige F.A.C.T.S.-team wil alle bezoekers alvast bedanken voor het jarenlange vertrouwen in F.A.C.T.S. waardoor we in 2013 er na 20 jaar nog steeds staan. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Vraag Yeagle anders opnieuw. Ik wil nog wel boeken van 'm kopen. Quote Link to comment
Daan Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 F.A.C.T.S. heeft ook een Facebook pagina waar je heel wat nieuwtjes over F.A.C.T.S. te weten kan komen nog voor het hier of op de F.A.C.T.S.-site wordt meegedeeld. Jekkes, bah, dat noem ik nu de wereld op z'n kop. Alsof iedereen maar met z'n hebben en houden op Faecesbook moet komen te staan. Quote Link to comment
devilcreator Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 maar vanaf dat we iets aankondigen op Facebook ivm strips staat het op de officiële site en proberen we dit zo snel mogelijk hier ook te posten. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 9, 2013 Author Share Posted January 9, 2013 klopt.... ik weet dat ik altijd hier en op Weeklydose alles hier ook Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
stilte Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Bij deze ga ik eindelijk ook eens het expliciete engagement aan FACTS te bezoeken, na al die jaren van loze beloften aan mezelf. Houd me er aan! Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Minotaur Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Bij deze ga ik eindelijk ook eens het expliciete engagement aan FACTS te bezoeken, na al die jaren van loze beloften aan mezelf. Houd me er aan! Noted. Wij wensen achteraf een volledig fotoverslag te ontvangen! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 26, 2013 Author Share Posted January 26, 2013 Bij deze ga ik eindelijk ook eens het expliciete engagement aan FACTS te bezoeken, na al die jaren van loze beloften aan mezelf. Houd me er aan! Ik wil niet lullig klinken, maar als je gewoon bent beurzen te bezoeken, dan MOET je FACTS hebben bezocht. Best show ever! Ik ben nu al sinds 2004 met hart ziel en zaligheid betrokken bij FACTS en niet voor niks! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
stilte Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Ik wil niet lullig klinken, maar als je gewoon bent beurzen te bezoeken, dan MOET je FACTS hebben bezocht. Best show ever! Ik ben nu al sinds 2004 met hart ziel en zaligheid betrokken bij FACTS en niet voor niks! Ik ben niet gewoon beurzen te bezoeken, geldt dat dan als excuus? Maar dit jaar toch echt eens een uitzondering maken, lijkt me. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
shakeitupguy Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Laten we vandaag het startschot geven van de aankondigingen voor FACTS 2013 en we beginnen met de Engelse pin up tekenaar Des Taylor : http://www.facts.be/guest-archive/des-taylor/ Tja, het was duidelijk na het succes van Dean Yeagle dat jullie opnieuw een pin up tekenaar wilden . Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 yayayayay Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lav Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 heel leuk, ik volg al een tijdje zijn blog, super artiest Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Lav Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 vraagje, ik heb eigenlijk nog nooit potlood tekeningen van Des Taylor gezien en ging er vanuit dat hij alles rechtstreeks digitaal deed maar hoe gaan die commissions dan verlopen? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
grim Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 op beurzen maakt hij toch rappe potlood of inkt tekeningen commissies zijn op voorhand te bestellen Quote Link to comment
Lav Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Ik veronderstel dat de prijzen nog niet bekend zijn? Ik vind het in ieder geval toch niet direct terug op zijn site Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
shakeitupguy Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Ik zal de vraag eens stellen aan de tekenaar. Ik hoop de komende 9 maand daar wel een antwoord van te ontvangen Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 4, 2013 Author Share Posted February 4, 2013 I was interviewed at the FACTS-convention about The Walking Dead. 10 minutes of BOOM GO figure Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
shakeitupguy Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Om het lange wachten tot FACTS 2013 wat te verzachten, is een wedstrijd gelanceerd waar 5 DVD's en 5 BLU-RAY's van de film Paranormal Activity 4 kan gewonnen worden. Deelnemen kan hier : http://www.facts.be/...dvd-or-blu-ray/ Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Om de verschijning van Wonder Woman : Hiketeia van RW uitgeverij extra te promoten doen we hier de eerste aankondiging van een tekenaar uit de VS : J.G. Jones. Hij is uiteraard ook nog bekend als tekenaar van Wanted, de covers van Y Last man en Before Watchmen : Comedian. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 YESSSSSSSSSSSSSSS Sinds DARKCHYLDE/PAINKILLER JANE ben ik al een fan van hem! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Nog een ideetje om zich in te leven... Quote Link to comment
Recommended Posts