Ga naar inhoud

20 Jaar F.a.c.t.s. - 19 & 20 Oktober 2013 - Gent - Be


Recommended Posts

Ik val onder Cat.1

Ik offer er veel voor op (want zie niets van het event meer) maar ik krijg er andere zaken voor terug... en die wegen nog steeds VEEL zwaarder.
En ik leer mensen kennen, zoals mijn nu-buds van FACTS, Lectrr, artiesten, andere vrijwilligers en netwerken. Hierdoor ben ik bij Broken Frontier (en Comics For Sinners) gaan werken, alsook kan ik BAD nog verder uitbouwen.

 

Hierdoor kan ik zelfs mensen in andere delen van Europa blijmaken zoals met de EU-tour van Tyler Kirkham.

 

FACTS RULES.... op heel veel manieren!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Alle 5 de organisatoren doen dit nog steeds in de avonduren, met af en toe een vrije dag die ervoor genomen wordt.

een tip voor alle zeurpieten die het nodig vinden om hier te klagen over ellenlange rijen en het wel-of-niet vinden van plakkaatjes voor early birds:

kom op tijd, dan sta je vooraan in de rij en kijk vooral goed uit je doppen want alles was wel degelijk duidelijk aangegeven

 

en graag een enorme grote pluim mét klaroengeschal voor de organisatie, en dan vooral de medewerkers en vrijwilligers van de Artist Alley!

 

jullie zijn idd allesbehalve een stripbeurs en toch slagen jullie er in om ons, stripfanaten, een geweldig festival te bezorgen, niet alleen door de mooie affiche en vele auteurs, maar ook door zoveel ruimte te voorzien om rijen te vormen, klaar en duidelijk aan te geven wie waar zit met de grote naambordjes en steeds aanspreekbaar te zijn voor iedereen

 

een oprechte proficiat voor deze jongens!

Link naar reactie

Alle 5 de organisatoren doen dit nog steeds in de avonduren, met af en toe een vrije dag die ervoor genomen wordt.

 

 

Ik zal niet overdrijven door te zeggen dat de maanden voor FACTS het een kwestie van thuiskomen is, vrouw een snelle hallo toewensen en dan achter de computer kruipen tot een stuk in de nacht. De weken voor FACTS is het sowieso "doorperen" tot 2 à 3 uur 's nachts, iedere nacht door. 

 

 

 

Hebben jullie wel een degelijk rampenplan, vraag ik me dan af...

 

Alle plannen worden voorgelegd aan de brandweer, de politie en de veiligheidsdienst van Flanders Expo. Er worden door 4 instanties controles doorgevoerd. We hebben een veiligheidsdossier, enz. enz. 

Link naar reactie

een tip voor alle zeurpieten die het nodig vinden om hier te klagen over ellenlange rijen en het wel-of-niet vinden van plakkaatjes voor early birds:

kom op tijd, dan sta je vooraan in de rij en kijk vooral goed uit je doppen want alles was wel degelijk duidelijk aangegeven

 

en graag een enorme grote pluim mét klaroengeschal voor de organisatie, en dan vooral de medewerkers en vrijwilligers van de Artist Alley!

 

jullie zijn idd allesbehalve een stripbeurs en toch slagen jullie er in om ons, stripfanaten, een geweldig festival te bezorgen, niet alleen door de mooie affiche en vele auteurs, maar ook door zoveel ruimte te voorzien om rijen te vormen, klaar en duidelijk aan te geven wie waar zit met de grote naambordjes en steeds aanspreekbaar te zijn voor iedereen

 

een oprechte proficiat voor deze jongens!

 

Dank je !

 

We proberen de zaken zo goed mogelijk aan te duiden, maar het lukt helaas niet om iedereen tevreden te stellen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...