Ga naar inhoud

20 Jaar F.a.c.t.s. - 19 & 20 Oktober 2013 - Gent - Be


Recommended Posts

@boomvavavoom, shakeitupguy: Snoodaards!

 

;)

 

welzeker! Proud of it!!! :P

Signeertickets worden verkocht bij de artiest/uitgeverij aan tafel of centraal bij de organisatie?

Aankoop van ex-libris, album of een vooraf vastgesteld bedrag?

Geen tickets waarschijnlijk. Per artiest zal er iets anders zijn geregeld waarschijnlijk, maar dit is dan duidelijk zichtbaar ter plekke. Ligt aan de artiest of aan de partner (uitgeverij).

We zijn momenteel alle info aan het vergaren en zullen asap de site updaten.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

 

RAVINE (uitgegeven door Dark Dragon Books)

 

Siejic5.jpg

 

 

 

en vertaald door mij. Ja... als je een handtekening van mij wil, dan moet je me ter plekke even vangen!! :)

Ik doe GEEN dedi, maar een grote knuffel kan je wel krijgen :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

zo de flyers en poster afgeleverd bij stripwinkel Hermelijn te Aalst

Super Thx

 

F.A.C.T.S. is verheugd u de aanwezigheid te melden van John Bolton, de veelgeprezen Britse comic tekenaar. Hij is bekend voor tal van series (voornamelijke geschilderd) zoals Marada the She-Wolf, Uncanny X-Men, The Army of Darkness & de recente Evil Dead adaptatie, Man-Bat, The Furies. Hij zal aanwezig zijn voor de promotie van de eerste twee delen van de trilogy Shame (zijn beste werk ooit).

De volledige editie van Marada door Titan en een Nederlandse vertaling door RW uitgeverij zullen beschikbaar zijn op de beurs.

 

JohnBolton1.jpg

johnbolton6.jpg

JohnBolton2.jpg

JohnBolton3.jpg

JohnBolton4.jpg

JohnBolton5.jpg

 

Link naar reactie

Opgelet : nog minder dan 50 Early Bird tickets zijn beschikbaar!!!!

 

Nog een dikke maand te gaan. En laten we de maand beginnen met een leuke aankondiging (eentje voor de Johan ;-) ).

De 25 jarige Nadine Saint-Pol was al op vroege leeftijd heel gepassioneerd in het tekenen. Vooraleer Patrick Sobral haar vroeg om de prequels te tekenen voor de succesvolle reeks 'De Legendariërs', was ze vooral bezig met het maken van illustraties voor fanzines.

Het tweede deel van 'De Legendariërs - Het begin' werd in juni uitgebracht op een oplage van 140.000 exemplaren en is nu al 1 van de best verkochte strips in het jaar in Frankrijk.

Silvester zal de vertaling van het eerste deel uitbrengen op F.A.C.T.S.
 

Nadou1.jpg
Nadou2.jpg
Nadou3.jpg
Nadou4.jpg

Link naar reactie

Dat begrijp ik, maar hebben we het dan over enkele honderden of duizenden? tussen de 500 en 1000 bijv? of meer dan 2000?

Ik heb geen idee hoe druk het is/wordt! Wordt voor mij de eerste keer Facts ;-)

Minder dan 1.000.

Link naar reactie

Nog exact een maand te gaan. Tijd dus voor een nieuwe wedstrijd :e005:

Dankzij Con-Fuse, de organisator van het FACTS-festival &, kunnen er 5-t-shirts en 5 DVD's van Star Trek - Into Darkness gewonnen worden.

Deelnemen kan op de wedstrijd pagina : http://www.facts.be/win-a-t-shirt-or-dvd-star-trek-into-darkness

 

startrekcontest.jpg

 

De komende dagen volgen er nog een paar coole wedstrijden voor de film en series liefhebbers.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...