Ga naar inhoud

20 Jaar F.a.c.t.s. - 19 & 20 Oktober 2013 - Gent - Be


Recommended Posts

Er is net een nieuwe gast aangekondigd op de facebookpagina van F.A.C.T.S. En wat voor ene...

 

IAIN GLEN !

Currently best known for his starring role in GAME OF THRONES as Jorah Mormont, Iain has also played main roles in the RESIDENT EVIL series (as Dr. Isaacs), TOMB RAIDER (as Manfred Powel), Dr. Who, The Diary of Anne Frank, MI-5 and much much more ! 

 

Haven-saison-3-Iain-Glen-Game-Of-Thrones

Link naar reactie

Zijn er hier liefhebbers van steengoeie piratenstrips?

 

Goed nieuws. Silvester brengt Patrick Henaff mee naar FACTS.

Hij tekende het schitterende tweeluik 'Het testament van Kapitein Crown'

 

Lees hier de recensies:

 

http://teunisbunt.blogspot.nl/2013/08/het-testament-van-kapitein-crown.html

http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=2725

 

79883-testament-van-kapitein-crown-1-2-v   Het+testament+2.jpg

Link naar reactie

en nog veel meer acties! God, I love DEXTER!!!

 

Win season 7 or all 7 seasons of Dexter on DVD

http://www.facts.be/dexter-contest/

 

Dexter, our favorite serial killer is back with the seventh season brought to you by SHOWTIME®. Golden Globe®-

The seven season stars Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, David Zayas, James Remar, C.S. Lee, Lauren Vélez, Desmond Harrington

The DVD of the seventh season of Dexter will be released on 18/9/2013 and contains English, French and Dutch subtitles.

Thanks to Con-Fuse, the organizer of the FACTS-festival, & Universal Pictures Benelux, 2 DVD’s of Season 7 and 1 DVD Boxset of all 7 seasons of Dexter can be won :

 

Dexter1.jpg

Dexter2.jpg

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

En op FACTS is er ook een leuke tentoonstelling te zien.

 

Jérome Alquié is voor de derde keer uitgenodigd op F.A.C.T.S. Voor deze gelegenheid wordt er een unieke expositie georganiseerd met een overzicht van zijn werk. Er zullen maar liefst 28 originele werken tentoongesteld worden, gaande van de anime jeugdreeksen zoals Albator, Goldorak en Ulysses 31, tot zijn huidige stripreeks Les surnaturels en nog zoveel meer.

 

JeromeExpo2-240x145.jpg

Jerome1-670x883.jpg

Link naar reactie

Is er al iets bekend hoe duur de commissie tekeningen van dhr. Larsen, Bolton of Maleev worden?

..of is hier nog niks van bekend/ maken ze uberhaupt wel commissie tekeningen??

 

 

Je kunt beter snel zijn naar mijn mening.

Commissies die voor de beurs gemaakt zijn, zijn meestal van betere kwaliteit als commissies die tijdens de beurs gemaakt worden.

 

Zo heb ik een keer een commissie gezien die een duitse dedi-fan afgesproken had met een kunstenaar, die het geld naar mijn smaak niet waard was.

Denk daarbij aan een artiest die 's avonds gezellg met de andere tekenaars naborrelt en dan laat in de nacht nog een tekening gaat maken.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Een nieuwe week, een nieuwe tekenaar die aangekondigd wordt :-)

Philippe Luguy komt op zondag jullie exemplaren van leuke Percevan (een heel leuk Fantasy reeksje waarvan er jammer genoeg maar 2 delen verschenen in het Nederlands) signeren.

Voor de heel vlugge vogels zullen er enkele Engelstalige integrales aangeboden worden.

Wil je een bepaald nummer in het Frans. Laat het me binnen de week weten en ik ga kijken wat ik kan doen.

 

Luguy1.jpg

Link naar reactie

En hup, nog een Italiaanse uitgever met tekenaar en 2 inkleursters erbij

 

BookmakerComics1-240x145.jpg

Een Italiaanse comic over Robots, Love, Bullets And Sharks uitgegeven door BookMaker Comics zal verschijnen op F.A.C.T.S. in het Engels! Ontmoet het team achter de comic : tekenaar Stefano Cardoselli (Heavy Metal Magazine, Simon & Schuster, 2000 AD), Valeriana Cretella (Arcana Comics, Aurea ed) en Angela Tittarelli (Aurea ed.).

 

StefanoCardoselli1.jpg

Link naar reactie

In het algemeen is voor mij de vraag hoe het signeren is geregeld.

- zijn er boeken?

- wordt er gesigneerd op blad

- zijn er kosten aan verbonden?

 

Ik denk dat de organisatie wel helderheid wil geven.

Link naar reactie

Hallo GAST.

Hier is je antwoord

De pagina waarop iedereen zit te wachten : http://www.facts.be/nl/how-to-get-sketches-at-f-a-c-t-s-2/

 

Deze kan nog tem FACTS gewijzigd worden maar nu hebben jullie toch al een idee wat jullie voor budget moeten voorzien.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...