Ga naar inhoud

Mons - Trolls Et Légendes


Johan

Recommended Posts

Rond 17u waren er 20.000 tickets gescand (wist iemand van de kassa mij te vertellen die ook in de rij stond voor een handtekening van scenarist/schrijver Oliver Peru). De kassa was gesloten, enkel mensen met tickets in voorverkoop mochten nog binnen. Blijkbaar stond er buiten een rij wachtenden van enkele kilometers!!!

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Persoonlijk heel toffe beurs. Alleen te druk en zeer druk bij de tekenaars. Alleen voor de tickets voor de tekenaars kon je al met gemak meer dan een uur aanschuiven. En de tekenaars hebben doorgewerkt tot 20u en uiteindelijk kregen de meeste bezoekers wel de tekening waar ze een ticket van hadden. Jéremy voor het eerst kunnen scoren en hij had er overduidelijk zin in. Toffe kerel eigenlijk. Als laatste in de rij, gelukkig niet de zoveelste profiel gekregen.

Link naar reactie

En vergeet tekenaar Ledroit niet.

 

Zaterdag in de namiddag gekomen met een rij die om de andere rijen heen kronkelde, zodat ik mijn ticket voor hem maar heb gebruikt bij Lereculey.

Zondag nog eens geprobeerd maar toen kwam hij ergens rond 14:30 uur om al gauw weer te verdwijnen voor andere verplichtingen.

Een tiental mensen voor in ieder geval een uur weer laten wachten (toen ben ik vertrokken en heb niet meer gevolgd hoe laat hij alsnog wel/niet terug gekomen is).

 

Al met al geen beurs voor mensen die niet tegen menigten kunnen.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...