Kool Thing Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Heeft er iemand ervaring met Foire du Livre? Mag je zelf boeken meenemen of is het allemaal aankopen? Lottrekking? Indrukwekkende lijst https://flb.be/les-dedicaces/ Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Ambreville Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Het leuke is dat het feestje naar de winkels escaleert. Vanaf donderdag tot zaterdag feest Quote Link to comment
Ambreville Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Miralles, Maltaite, Casado, en Alberti gaan niet komen. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 4, 2020 Author Share Posted March 4, 2020 4 uren geleden, Ambreville zei: Miralles, Maltaite, Casado, en Alberti gaan niet komen. Ow, jammer van Miralles.... Daarvoor zou ik alleen al kilometers rijden Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
alexjodo Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 4 uren geleden, Ambreville zei: Miralles, Maltaite, Casado, en Alberti gaan niet komen. Waar ben je dat te weten gekomen? Ze staan allen nog op de site. Quote Link to comment
Ambreville Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Zojuist, alexjodo zei: Waar ben je dat te weten gekomen? Ze staan allen nog op de site. Van Juan Saenz-Dias Quote Link to comment
Johan Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 5 uren geleden, Kool Thing zei: Heeft er iemand ervaring met Foire du Livre? Mag je zelf boeken meenemen of is het allemaal aankopen? Lottrekking? Het is een echte boekenbeurs, en dan Franstalig (Nederlandse albums ga je er zelden vinden). Normaal staan de uitgeverijen daar. De strips worden eerder verdeeld door Brusselse stripwinkels, meestal op (aankoop)tickets. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 5, 2020 Author Share Posted March 5, 2020 thx! Ik ga morgen eens piepen. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
alexjodo Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 12 uren geleden, Ambreville zei: Van Juan Saenz-Dias thnx Quote Link to comment
Warson Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 Miralles was toch op loting of voorrang voor kinderen, dus kleine kans. Nog enkele annulaties: Maltaite, Gos & Walt, Lucy Mazel, Blutch, Buscaglia Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Kool Thing Posted March 5, 2020 Author Share Posted March 5, 2020 Ze annuleren als vliegen... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Tweetie Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 4 uren geleden, Warson zei: Miralles was toch op loting of voorrang voor kinderen, dus kleine kans. Voorrang voor kinderen? Met de strips die Miralles maakt? Quote Link to comment
Warson Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 7 minuten geleden, Tweetie zei: Voorrang voor kinderen? Met de strips die Miralles maakt? Ze heeft een nieuwe bij Dupuis Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
156 Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 On 3/4/2020 at 5:48 PM, Kool Thing said: Mag je zelf boeken meenemen of is het allemaal aankopen? Lottrekking? Bij Casterman (als ik me goed herinner, maar het kan ook Dargaud of Glenat geweest zijn.) stond gisteren rond de middag bij de meeste namen al 'volzet'. Geen idee of dat enkel de namen voor die dag of voor gans de periode was. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 7, 2020 Author Share Posted March 7, 2020 even geweest, en je kon overal nog relatief vlot aan tickets geraken. Ik ging niet voor de echt grote namen, eerder quick wins tussen een paar interviews in. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Nzaadr Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 45 minuten geleden, Kool Thing zei: even geweest, en je kon overal nog relatief vlot aan tickets geraken. Ik ging niet voor de echt grote namen, eerder quick wins tussen een paar interviews in. Ja, gisteren best last gehad met wat journalisten die menen dat ze voorrang hebben. Niet dat het opviel in de puinhopen van een totaal incapabele organisatie. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 7, 2020 Author Share Posted March 7, 2020 8 uren geleden, Nzaadr zei: Ja, gisteren best last gehad met wat journalisten die menen dat ze voorrang hebben. Niet dat het opviel in de puinhopen van een totaal incapabele organisatie. Dan zal je van mij geen last gehad hebben Mijn twee, met de persattachés afgesloten, tijdsloten heb ik perfect gerespecteerd. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Sssneraul Posted March 8, 2020 Share Posted March 8, 2020 20 uren geleden, Kool Thing zei: Dan zal je van mij geen last gehad hebben Mijn twee, met de persattachés afgesloten, tijdsloten heb ik perfect gerespecteerd. Kan ik getuigen Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 8, 2020 Author Share Posted March 8, 2020 Die kerel van de RTL Televisie was wel een straffe. Overal binnenbreken en dan nog zijn strip laten signeren onder het mom van "ik film u tijdens het signeren". Willem was de beste. Die tekenende iets in zijn eigen schetsboek . Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Tweetie Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 In ieder geval een groot event dat nog doorging, met een minimaal aantal afzeggingen. Voor mij een "nu of nooit in dit voorjaar" beurs. DCC en Facts zullen volgens mij niet doorgaan, tegen die tijd is de paniek veel groter. Quote Link to comment
Recommended Posts