Ga naar inhoud

Stay Home Comicon


Recommended Posts

Als dan toch alle beurzen afgelast worden, bedachten een stel slimme mensen (nee, niet ikke :) ) dat een ONLINE COMICON wél zo leuk zou kunnen zijn!

 

image.thumb.png.b31c99dfe7f51d351787c497a96d98a1.png

https://stayhomecomiccon.nl/

https://www.facebook.com/StayHomeComicCon

 

Hou het in de gaten :) zou ik zeggen!

 

Quote

IN SHORT: basically an online platform where visitors are able to check artist/dealers, artists and even stores and publishers... where you can check for their specials of the day or contact them directly

Via a webshop you can order merchandise as well

And via online panels/streams visitors can check in with Q&A's, workshops , auctions and more

Be on the lookout for more updates soon!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 17/3/2020 om 20:33, SPeeDy zei:

Terry Moore deed dat dit weekend ook. Interessant, creatief!

alsook Coffin Comics, en Tyler Kirkham en etc...

 

grote verschil is dat "wij" het doen als complete comicon. Dus niet voor 1 kanaal of 1 persoon of voor 1 bedrijf...

 

 

2 minuten geleden, boomvavavoom zei:

SOLD OUT!

 

hiermee wil ik zeggen dat er geen Dealers meer bijkunnen!!

We zetten zo snel mogelijk alles in elkaar en laten dan zien wie er komen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik ben wel nieuwsgierig naar het resultaat maar heb ook mijn reserveringen.

Zo vraag ik me af of het programma wel overzichtelijk en te volgen is en of deelnemers ook streams, filmpjes, strips etc nog beschikbaar houden na de con. Niet dat wanneer het over is dat de site meteen op lockdown gaat of zo.

 

Ik hoop dat het iets moois wordt. Maar ik denk dat ik het gewoon moet zien.

 

 

Link naar reactie

in 2 weken een complete GRATIS online comicon opzetten :)

Het is altijd beter dan wat we nu hebben.
Als je desondanks nog iets te klagen hebt, dat zou ik knap vinden :)

 

Maar goed...

 

mocht dit een succes worden, dan zal er altijd een evaluatie plaatsvinden en voel je vrij om dan een email te sturen naar de organisatie met je eigen bevindingen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
41 minuten geleden, Ambreville zei:

Heeft het zin om vroeg aan de deur te kamperen?

LOL :)

 

32 minuten geleden, Michel zei:

Geweldig wat er uit de grond wordt gestampt in zo'n korte tijd!

merci. Namens Gladys en Irene :) en de rest!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Zaterdag om 16.30 een Gerb-Art 'Studio tour'. Heb net even een Insta Live testje gedaan, want voor mij de eerste keer. Het werkt, al moet ik wel mn telefoon kennelijk verticaal houden 🙂 Je eigen stem en 'porum' terugkijken/luisteren, zijn daar mensen die dat kunnen?!!

Fantastisch initiatief van de heren en dames van de org die dit in zo'n korte tijd hebben opgezet, met zo'n bomvol programma als resultaat!

Link naar reactie
1 uur geleden, Gerb-Art zei:

Fantastisch initiatief van de heren en dames van de org die dit in zo'n korte tijd hebben opgezet,

minder dan 2 weken :)

En de volgende staat al in de steigers en dan ga ik zelf nog veel meer doen!! LIVE MEETINGS met Artiesten en meer :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb me weer geamuseerd. Begonnen met een stream uit Indonesië, geëindigd met eentje uit Brazilië. En da's 't fijne van dit formaat: je kunt op je gemak 'binnenspringen' op streams van overal ter wereld. En bij mensen van wie je anders misschien te bedeesd zou zijn om zo over hun schouder te gaan kijken.

 

@boomvavavoom Dat idee voor panelgesprek over strips en horror klonk zeer interessant. Ik zou 't zeker beluisteren. ;)

Link naar reactie
3 minuten geleden, Yncke zei:

@boomvavavoom Dat idee voor panelgesprek over strips en horror klonk zeer interessant. Ik zou 't zeker beluisteren.

"Horror In Comics"
Thanks. Ik zal er eens over nadenken.
Natuurlijk had je al bij Marvel in de jaren 80 spookverhalen te over. Horror is van alle tijden. Maar het is leuk om inderdaad een nieuwe generatie (Renee Rienties in dit geval) eens een paar titels te laten zien en dan tegelijkertijd aan de rest van de kijkers.

 

De volgende editie ga ik nog veel meer doen, dat is zeker.

Natuurlijk heb ik mijn eigen comic en booth maar ik merk dat ik het toch erg leuk vind om juist ánderen aandacht te geven, in plaats van mezelf.
Niet de beste sales-techniek, maar soit :)

 

6 minuten geleden, Yncke zei:

Begonnen met een stream uit Indonesië, geëindigd met eentje uit Brazilië. En da's 't fijne van dit formaat: je kunt op je gemak 'binnenspringen' op streams van overal ter wereld.

ja echt!!

 

Ik had zelf een stream/interview met Italie (Cucca) en nog een met Nederland (Rienties) en afgesloten met Amerika (cosplayer Cara Nicole). Het is erg leuk om op deze manier rond te huppelen!!

Ik heb artiest Daniel HDR  ook nog bezocht... die man kan tekenen, zeg! Wat een snelheid!!

 

Ik heb helaas Tom Hutchison en Yonami gemist. Ik kon niet volledig aanwezig zijn :(

 

Ook Eric Basaldua en JP Roth waren een misser. Dat had te maken met timezones en een fikse miscalculatie AM/PM. Jammer maar helaas.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Super leuk event, en het word steeds beter met elke editie. Interessante live streams, artists aan het werk met tekeningen of arts&crafts (die dame met die pluche draakjes was ook zeer inspirerend) , interviews.... (die Cara Nicole ben ik tijdens mijn research naar 'sexy Wonder Woman cosplay' materiaal wel vaker tegengekomen! 🙂 )

Ik kijk uit naar de 'Autumn' (?) editie..

Ik had zelf een Facebook livestream, waarbij ik wat vertel en laat zien over mijn KittyCute projekt. Op mijn FB pagina is ie nog terug te zien, voor de liefhebbers! 🙂  https://www.facebook.com/gerben.heeten

 

Link naar reactie
30 minuten geleden, Gerb-Art zei:

Ik kijk uit naar de 'Autumn' (?) editie..

daar reken ik op!!

 

31 minuten geleden, Gerb-Art zei:

Ik had zelf een Facebook livestream, waarbij ik wat vertel en laat zien over mijn KittyCute projekt. Op mijn FB pagina is ie nog terug te zien, voor de liefhebbers! 🙂  https://www.facebook.com/gerben.heeten

ja die is ECHT leuk! Al hoop ik wel dat de vitrinikast geen blijvende schade had :D

 

Ik had ook een stel streams en die zijn weer via https://www.facebook.com/StayHomeComicCon/

nog te bekijken,

- interview met Vincenco Cucca incluis live drawing

- interview met Renee Rienties

- interview met cosplayer Cara Nicole

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
51 minutes ago, boomvavavoom said:

daar reken ik op!!

 

ja die is ECHT leuk! Al hoop ik wel dat de vitrinikast geen blijvende schade had :D

 

Ik had ook een stel streams en die zijn weer via https://www.facebook.com/StayHomeComicCon/

nog te bekijken,

- interview met Vincenco Cucca incluis live drawing

- interview met Renee Rienties

- interview met cosplayer Cara Nicole

Kast is nog heel! 😉 Dat krijg je soms als je in een ieniemieni kamertje werkt! 🙂

Vincenco kan fantastisch tekenen, maar hij moet wel ff z'n engels bijspijkeren! 😉

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...