mojo Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 De Argentijnse tekenaar v oa Metabaronnen is overleden. Enkele niet officiële tweets v artiesten zeggen dat hij is overleden aan de gevolgen van Corona. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Retardi Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Jammer! Het was een grootheid. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 1 hour ago, mojo said: De Argentijnse tekenaar v oa Metabaronnen is overleden. Enkele niet officiële tweets v artiesten zeggen dat hij is overleden aan de gevolgen Hij was idd een paar dagen geleden gehospitaliseerd, wellicht omwille van corona. Een grote artiest. RIP. Quote Link to comment
Ambreville Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Groot verlies. De tekenaars gaan de komende weken nog veel hommage-tekeningen mogen maken. Ik vrees voor onze krasse knarren uit het Luikse. Quote Link to comment
Coen Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Jemig, zo immens oud was hij toch niet? Quote Link to comment
Ambreville Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 1 uur terug, Coen zei: Jemig, zo immens oud was hij toch niet? Van 1943. Toch 77 Quote Link to comment
Vittorio Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Hij heeft een fijne vintage website die uit een vorige eeuw lijkt te komen http://www.juangimenez.com/ Quote Link to comment
Coen Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 10 uren geleden, Ambreville zei: Van 1943. Toch 77 Nou, niet jong nee. Ik weet niet hoe productief de goede man nog was maar van zijn werk heb ik van genoten. Quote Link to comment
Johan Posted April 5, 2020 Share Posted April 5, 2020 In 2004 was hij nog in Haarlem (enfin daar heb ik hem gezien)... Quote Link to comment
Recommended Posts