Ga naar inhoud

Fantasyreeksen. Heb Ik Al Het Noemenswaardige?


Recommended Posts

Gast Natte aap

Had helaas nog nooit van Rozebottel gehoord tot ik vorige week in de bieb aan het bladeren was in '100 stripklassiekers' van Geert de Weyer. Het sprak mij heel erg aan en als ik jouw afbeelding zie denk ik weer: jemig, wat mooi!

bilal, niet twijfelen. Doen. Dany is een fantastisch tekenaar en de verhaallijnen zijn zo sprookjesachtig en hippie en dromerig dat het je zonder spliff helemaal in de sfeer brengt. Ik ben fan.

Link naar reactie
Gast Natte aap

ik moet trouwens wel zeggen dat ik dit een schitterend draadje vindt. Een paar liefhebbers posten er vrolijk op los en dio schoffelt ze even grondig weer de grond in. HIlarisch.

Deze vond ik de beste tot nog toe  

@retep: Maar toch leuk dat je meedenkt.

:e005:

Link naar reactie

ik moet trouwens wel zeggen dat ik dit een schitterend draadje vindt. Een paar liefhebbers posten er vrolijk op los en dio schoffelt ze even grondig weer de grond in. HIlarisch.

Deze vond ik de beste tot nog toe  

:e005:

 

Ik heb ook moeten lachen om zoveel passive agressive attitude.  :e005:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Dat kan wel zijn maar ik vind zeggen dat het helemaal geweldig is en het dan vervolgens niet lezen een stuk onbeschofter dan eerlijk zeggen dat ik de suggestie waardeer maar het niet voor mij is. Nogmaals ik heb nooit gevraagd om een complete lijst met fantasyreeksen dus ja er worden heel wat suggesties afgewimpeld maar dat wil niet zeggen dat ik niet de moeite waardeer die jullie erin steken en dat er niet ook dingen tussen zitten die mij wel aanspreken. Net nog de integraal van Het Kristallen Zwaard besteld bij mijn SSZ. En ga dinsdag de eerste twee delen van De Kronieken van de Zwarte Maan ontlenen uit mijn bib om te proberen. Is het wat dan ga ik die ook kopen. Om maar twee voorbeelden te noemen.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Dat kan wel zijn maar ik vind zeggen dat het helemaal geweldig is en het dan vervolgens niet lezen een stuk onbeschofter dan eerlijk zeggen dat ik de suggestie waardeer maar het niet voor mij is.

Kan ik inkomen. Waarom je iets wel of niet leuk vindt, is soms moeilijk te definiëren

 

 En ga dinsdag de eerste twee delen van De Kronieken van de Zwarte Maan ontlenen uit mijn bib om te proberen. 

Nu ben ik heel benieuwd. :)

Link naar reactie

Het kristallen zwaard is helemaal niet onafgewrekt. De vijf delen vormen een afgerond verhaal, een zelfstandige cyclus, met een duidelijk einde. Crisse liet zich jaren later wel verleiden om met een nieuwe cyclus te beginnen voor een ander tekenaar. Het eerste deel daarvan werd zodanig slecht onthaald dat het vervolg er niet meer kwam en Crisse het er nooit meer over had.

Lees ook: http://www.stripspeciaalzaak.be/WeetjevdWeek/WeetjevdWeek_026-050.htm#Weetje037

Link naar reactie

Ptverdegrrrtvrdrrrgrrr! :angry: Bij mijn bib hadden ze Kronieken van de Zwarte Maan niet ondanks dat het wel in hun bestand stond. Toen maar gewoon de eerste twee delen bij mijn SSZ besteld. Ga ze maandag ophalen. Ben benieuwd! Wel het eerste deel van de Schrrrgrrrchnnninkel meegenomen. Eens kijken of ik hier ook een altaartje voor ga oprichten zoals de meeste van jullie. ;)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Met Land Van Langvergeten 1-4 maak je zeker een goede keuze.

Lichten Van de Amalou is sterk, maar had voor mij een onbevredigend einde.

Kronieken van de Zwarte Maan snap ik niet dat dit als Fantasy bestempeld wordt. 

 

Als je naar sci-fi wil, maar de brug wil slaan met Fantasy dan is De Waters van Dodemaan een aanrader om mee te starten. Er zijn 10 delen, maar dit zijn 2 cyclussen. Voor mij is enkel 1-5 ***** waard, 6-10 was uitmelkerij.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Als je naar sci-fi wil, maar de brug wil slaan met Fantasy dan is De Waters van Dodemaan een aanrader om mee te starten. Er zijn 10 delen, maar dit zijn 2 cyclussen. Voor mij is enkel 1-5 ***** waard, 6-10 was uitmelkerij.

Waters van Dodemaan is één van mijn favoriete reeksen en staat in mijn top10 van beste reeksen die ik gelezen heb. Ben groot fan van Cothias die onder andere Waters van Dodemaan heeft geschreven. Ikzelf vond trouwens cyclus 2 ook erg goed. Het is nog een stuk surrealistischer dan cyclus 1 maar mij kon het zeer bekoren.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...